Nu există multe companii care pot supraviețui fără o prezență pe web și nu există niciun motiv să nu ai un site web. Site-ul web al companiei dvs. poate fi un instrument de marketing extrem de eficient.
Există destul de multe beneficii și foarte puține dezavantaje.

10 lucruri pe care site-ul dvs. le poate face (pentru început)
Există multe lucruri pe care le poți face cu site-ul tău web, iată 10 puncte de plecare bune:
1. Creați o prezență. Cine știe despre afacerea ta? Unde pot merge prospectii si clientii pentru a afla mai multe?
Site-ul dvs. web vă poate ajuta să vă stabiliți afacerea ca o afacere în funcțiune, să vă comunicați propunerea de valoare a mărcii și poate transmite profesionalism. De asemenea, vă extinde raza de acțiune la oricine din lume.
2. Ajută la construirea încrederii.
Clienții noi și potențialii pot dori să știe despre istoria afacerii dvs., experiența dvs. și specializarea dvs. Acesta este un mod excelent pentru ca oamenii să învețe mai multe și să atingă acel nivel de confort pe care îl caută.
3. Fiți listat pe motoarele de căutare.
Construiește-ți site-ul web încorporând tehnici de optimizare pentru motoarele de căutare (SEO), astfel încât să poți fi găsit cu ușurință de către oamenii care caută cuvinte cheie relevante. Aceasta poate fi o poartă importantă pentru extinderea afacerii dvs.
4. Punct de contact
Site-ul dvs. oferă clienților o modalitate ușoară de a vă contacta și de a afla mai multe despre produsele, serviciile și afacerea dvs.
5. Valorificați rețelele social
Implementați o strategie de social media pentru a ajunge la un public mai larg și pentru a crea mai multă vizibilitate afacerii dvs. Stabiliți-vă prezența pe Facebook, Google+, LinkedIn și Twitter. Like-urile și distribuirile Facebook pot conduce oamenii către site-ul dvs. Legăturile către articole populare sau de actualitate de la sau către site-ul dvs. vor spori relevanța acestuia.
6. Vinde produse
Dacă afacerea dvs. se pretează vânzărilor online, creați un magazin virtual ca alternativă sau completare a unei vitrine sau a unui birou.
7. Distribuiți cele mai recente știri
Ori de câte ori există noi evoluții în ceea ce privește afacerea dvs., actualizați-vă site-ul. Site-urile care conțin informații proaspete, relevante și actuale atrag utilizatorii înapoi mai des.
8. Blog
Păstrează-ți site-ul web actual și continuă să atragă oamenii cu postări obișnuite pe blog. Arătați-vă experiența, împărtășiți informații și oferiți sfaturi practice despre subiecte relevante pentru afacerea dvs. sau pentru clienții dvs
9. Aflați despre clienți
Aflați despre nevoile, preferințele și interesele lor. Stabiliți și promovați o comunicare bidirecțională cu potențialii și clienții. Acest lucru va crea o legătură mai profundă și le va servi mai bine.
10. Comoditatea clientului
Oferirea clienților mai multe moduri de a interacționa cu afacerea dvs. este aproape obligatorie în zilele noastre. Orice mai puțin ar putea duce la pierderi de vânzări.
Preocupări și întrebări comune despre site-urile web pentru întreprinderi mici
Este firesc să aveți întrebări și preocupări legate de crearea unui site web. Costul este unul comun. Dincolo de o taxă inițială pentru proiectarea site-ului web, costurile curente pot fi minime. Și având în vedere beneficiile pe termen lung pe care le oferă un site web, costul pentru proiectarea unui site web bun ar trebui să merite.
Alte preocupări se referă adesea la o afacere care nu este orientată pe web sau că nu ar vinde bunuri online. Răspunsul la aceste preocupări este că un site web de afaceri poate oferi atât de multe beneficii. Stabilirea încrederii, consolidarea mărcii dvs., stabilirea unor relații mai bune cu clienții și informarea unui grup mai larg de oameni despre capacitățile afacerii dvs. sunt toate beneficiile cheie.
O altă îngrijorare comună este că nu aveți mult conținut de adăugat pentru actualizări frecvente sau nu aveți timp să scrieți pe blog. Răspunsul scurt este că nu trebuie. Sigur, mai multă activitate și conținut actualizat frecvent pot genera mai mult interes, dar orice prezență pe Web este probabil mai bună decât niciuna. Odată ce aveți un site web de bază, îl puteți adăuga oricând, pe măsură ce afacerea și resursele dvs. cresc.
Faceți cunoștință cu Innovtour
Innovtour ajută companiile să-și redefinească operațiunile prin reducerea distanței ca o barieră în calea colaborării. Platforma noastră de colaborare la distanță la 360 de grade permite utilizatorilor să se alăture tururilor virtuale , instruirilor și inspecțiilor prin browser web sau dispozitiv VR.
0 Comments