fbpx

Sfaturi de marketing pe rețelele sociale

Sunteți gata să începeți marketingul pe rețelele sociale? 

Iată câteva sfaturi de marketing pe rețelele sociale:

Creați conținut divers

În concordanță cu alte domenii ale marketingului online, conținutul domnește suprem atunci când vine vorba de marketing pe rețelele sociale. Asigurați-vă că postați în mod regulat și oferiți informații cu adevărat valoroase pe care clienții dvs. ideali le vor găsi utile și interesante. 

Aceasta include:

  • Instrucțiuni, sfaturi rapide
  • Știri locale și din industrie
  • Date și perspective
  • Sondaje, întrebări, concursuri
  • Actualizări și anunțuri

De asemenea, înseamnă să folosiți varietatea de formate oferite de rețelele sociale, inclusiv imagini, videoclipuri, povești, fluxuri live, magazine online și multe altele.

Rămâneți consecvenți

Folosirea rețelelor sociale pentru marketing permite companiei dvs. să vă proiecteze imaginea mărcii pe o varietate de platforme de rețele sociale diferite. Deși fiecare platformă are propriul mediu și voce unică, identitatea de bază a afacerii dvs., fie că este prietenoasă, distractivă sau de încredere, ar trebui să rămână consecventă.

Nu doar postați, participați

Cu alte cuvinte, nu vă conectați doar o dată pe lună pentru a vă programa toate postările. Canalele de social media sunt comunități. Trebuie să fiți atenți la cine interacționează cu conținutul dvs. și să interacționați înapoi – răspundeți la comentarii, apreciați, distribuiți și comentați postările lor, difuzați fluxuri live, postați sondaje și întrebări în timp real pentru a declanșa discuții și reposta conținutul altora.

Utilizați instrumente de creare de conținut

Nu lăsați pe nimeni să vă spună că Instagram este cea mai vizuală platformă de socializare. Toate sunt! Dacă vrei să ieși în evidență în feedul unei persoane, trebuie să-ți însoțești postările cu elemente vizuale atractive — fotografii, ilustrații, text transformat în artă. Instrumentele de creare de conținut precum Freepik și Canva au șabloane și funcții care vă permit să creați rapid elemente vizuale care arată profesional, au logo-ul dvs. și sunt în concordanță cu marca dvs.

Reutilizați, repostați, reciclați

Rețelele de socializare sunt un loc aglomerat, așa că, dacă vrei să câștigi tracțiune în rândul publicului tău, trebuie să postezi în mod regulat conținut grozav. Secretul pentru a face asta? Cei trei R:

  • Reutilizare: creați o postare pe Facebook dintr-o recenzie a unui client, combinați o postare de blog într-o serie de tweet-uri, distilați un studiu de caz într-un reflector al clienților pe Instagram; transforma un pachet de webinar într-o postare carusel pe LinkedIn. Posibilitățile sunt nesfârșite.
  • Repostare: se face cu moderație, dar este o modalitate excelentă de a umple golurile din calendarul dvs. de conținut. Repostează pe Instagram și retweetează conținut generat de utilizatori și influență. Puteți, de asemenea, să selectați conținut din surse autorizate și să distribuiți acele linkuri în postările dvs.
  • Reciclați: postați videoclipurile dvs. TikTok și Reels Instagram pe YouTube; redistribuiți postările de blog cu cele mai bune performanțe în fiecare lună pentru a intra în fața noilor urmăritori; adaugă înregistrările tale Facebook Live pe canalul tău YouTube.

Organizează-ți propriul feed

Căutăm mereu modalități de a apărea în fluxurile altora, dar uităm că există valoare care poate fi derivată din a noastră. Urmărește-ți concurenții pentru a-ți putea urmări, obține idei pe care le poți adapta la propria ta strategie și identifica golurile pe care le poți umple. Urmărește influenți pentru a fi la curent cu tendințele și pentru a te educa. Urmăriți mărcile care vă împărtășesc valorile sau care au strategii de conținut grozave pentru inspirație și idei în afara cutiei.

Măsurați succesul cu analize

Nu poți determina succesul strategiilor tale de marketing pe rețelele sociale fără a urmări datele. Google Analytics poate fi folosit ca un instrument excelent de marketing pe rețelele sociale, care vă va ajuta să vă măsurați cele mai triumfale tehnici de marketing pe rețelele sociale, precum și să determinați ce strategii ar fi mai bine abandonate. Atașați etichete de urmărire la campaniile dvs. de marketing pe rețelele sociale, astfel încât să le puteți monitoriza în mod corespunzător. Și asigurați-vă că utilizați analizele din fiecare platformă socială pentru a afla și mai multe informații despre conținutul dvs. social care are cele mai bune performanțe pentru publicul dvs.

Încercați socialul plătit

Printre numeroasele motive pentru a face publicitate pe rețelele sociale este că este o modalitate foarte rentabilă de a vă extinde acoperirea. Dacă îți joci cărțile corect, poți obține conținutul și ofertele în fața unui public uriaș la un cost foarte mic. Majoritatea platformelor de social media oferă capabilități de direcționare incredibil de granulare , permițându-vă să vă concentrați bugetul exact pe tipurile de persoane care sunt cel mai probabil interesate de afacerea dvs. Mai jos sunt câteva sfaturi și resurse pentru a începe cu marketingul pe rețelele sociale plătit:

  • reclame pe Facebook
  • Reclame Pinterest
  • Reclame Instagram

Faceți cunoștință cu Innovtour

Innovtour ajută companiile să-și redefinească operațiunile prin reducerea distanței ca o barieră în calea colaborării. Platforma noastră de colaborare la distanță la 360 de grade   permite utilizatorilor să se alăture  tururilor virtuale ,  instruirilor și  inspecțiilor  prin browser web sau dispozitiv VR.


0 Comments

Lasă un răspuns

Avatar placeholder

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *