fbpx
strategie de povestire vizuală

De ce ai nevoie de o strategie de storytelling?

Simplu.

Deci, oamenii vor vedea de fapt conținutul tău și vor ajunge să știe cine ești și ce anume faci.

Sunt sigur că ai auzit zicala „o imagine valorează cât o mie de cuvinte”, ei bine, este adevărat.

De obicei, oamenii își amintesc mai bine informațiile atunci când sunt furnizate într-un mod atrăgător din punct de vedere vizual.

O strategie excelentă de storytelling vă va prezenta personalitatea mărcii dvs.

Când vine vorba de marketing și branding, vrei să te asiguri că fiecare aspect al companiei tale spune aceeași poveste.

O strategie de storytelling vă ajută să faceți acest lucru, creând o temă generală pentru imaginile și videoclipurile care reprezintă marca dvs.

Când aveți o strategie în vigoare, puteți spune o poveste coerentă despre cine sunteți ca afacere prin imagini și videoclipuri.

Este un proces care poate fi folosit în multe moduri diferite – de la crearea de imagini și videoclipuri simple până la realizarea de narațiuni complete.

Și totul începe cu cea mai importantă parte: definirea mărcii dvs.

Ce reprezintă brandul tău?

Ce vrei să spui despre compania ta?

Cum vrei s-o spui?

Care este tonul vocii care are sens pentru acest mesaj?

Odată ce s-a răspuns la aceste întrebări, este timpul să începeți să creați!

Crește implicarea cu marca dvs.

O strategie de storytelling este o modalitate excelentă de a crește implicarea cu marca dvs.

Conținutul vizual s-a dovedit a fi mai captivant decât textul și vă poate ajuta să ajungeți la un public mai larg.

Când distribui conținut pe rețelele sociale, este bine să te gândești la ce fel de implicare cauți.

Încerci să-i faci pe oameni să cumpere ceva sau doar să-i faci să râdă?

Oricum, există câțiva pași de bază care vă vor ajuta să creați conținut mai bun:

1. Aveți o idee

2. Găsiți o imagine care întărește ideea

3. Scrieți o legendă sau un titlu care să fie convingător și care se referă direct la imaginea pe care ați ales-o

4. Distribuie!

De la începutul mărcii dvs., este important să aveți o viziune și o misiune clare.

Acest lucru vă ajută să vă aduceți brandul la viață prin crearea de conținut vizual.

Vă poate întări mesajul de marketing

Nu este vorba doar despre imaginile pe care le folosești sau despre cum le folosești, ci despre modul în care îți prezinți ideile.

Povestirea vizuală necesită să vă gândiți la ceea ce încercați să spuneți și la modul în care o veți spune într-un mod care să implice oamenii – cu alte cuvinte, necesită să vă gândiți la publicul dvs.

Cu ajutorul unei strategii vizuale de povestire, vă puteți consolida mesajul de marketing și îl puteți face mai eficient.

Primul pas este să identifici povestea pe care vrei să o spui. Ce caută publicul tău? Ce trebuie să audă? Care sunt speranțele, visele și temerile lor?

Apoi, gândiți-vă la modul în care povestea poate fi spusă vizual. Ce imagini sau grafice ar funcționa bine împreună cu cuvintele? Cum poți folosi culoarea sau textura pentru a îmbunătăți experiența?

Odată ce ați înțeles acest lucru, este timpul să planificați cum veți executa aceste idei. Ai acces la o cameră?

Aveți o aplicație care vă permite să faceți fotografii cu telefonul? Există site-uri web cu imagini de stoc care ar putea ajuta cu unele imagini?

Este perfect pentru a vă umaniza brandul

Este foarte ușor să fii prins de cifre și să uiți că, la sfârșitul zilei, oamenii cumpără de la oameni.

Când căutați modalități de a intra în legătură cu publicul dvs., este important să rețineți că există o componentă emoțională care intră în fiecare achiziție.

O strategie de povestire vizuală este o modalitate puternică de a intra în legătură cu publicul, deoarece vă permite să spuneți povești prin imagini.

Puteți folosi fotografii, videoclipuri sau chiar GIF-uri pentru a spune povestea despre cine sunteți și ce faceți – și de ce contează.

Atunci când mărcile folosesc povestea vizuală ca parte a eforturilor lor de marketing, ele sunt capabile să se umanizeze într-un mod care îi face pe potențialii clienți mai probabil să cumpere de la ei.

Ajută conținutul să fie mai memorabil

O strategie vizuală vă ajută să vă construiți brandul. Este mai mult decât o modalitate distractivă de a menține oamenii implicați – vă ajută, de asemenea, să creați o experiență memorabilă pentru clienții dvs.

O strategie de povestire vizuală este un instrument excelent pentru construirea mărcii, deoarece vă ajută să spuneți povestea companiei dvs. într-un mod unic.

Poveștile vizuale sunt mai ușor de digerat decât conținutul bogat în text și vă permit să vă arătați creativitatea și personalitatea.

O strategie bună te poate ajuta să faci conexiuni cu publicul tău sau chiar să creezi noi fani care altfel nu ar fi aflat despre tine.

Cea mai bună parte este că nu aveți nevoie de mulți bani sau resurse pentru a face acest lucru.

Tot ce este nevoie este puțină planificare, puțină creativitate și ceva timp petrecut pentru a veni cu idei despre cum să arăți cel mai bine cine ești ca companie prin imagini și nu numai prin cuvinte.

La pachet

Strategiile de storytelling au devenit importante pentru modul în care companiile comunică, în special în era digitală.

Elementele vizuale descompun textul și implică publicul în conținut.

Deoarece este mai dinamic și mai personalizat, imaginile excelente au devenit mai populare în rândul consumatorilor.

Având o prezență online puternică, plină de povești vizuale, creează o impresie mai bună cu publicul și crește implicarea.

Oamenii vor avea întotdeauna mai multe șanse să se implice cu o poveste decât doar cu informații și este ceva de care putem profita cu toții.

Diferitele tipuri de conținut au obiective diferite — infograficele sunt grozave pentru a transmite fapte și date, postările de blog sunt grozave pentru a vă împărtăși informații unice, iar videoclipurile sunt grozave pentru a spune povești.

Cu o strategie bine gândită, puteți contribui la îmbunătățirea eforturilor de marketing de conținut, indiferent de tipul de conținut pe care îl creați.

Faceți cunoștință cu Innovtour

Innovtour ajută companiile să-și redefinească operațiunile prin reducerea distanței ca o barieră în calea colaborării. Platforma noastră de colaborare la distanță la 360 de grade   permite utilizatorilor să se alăture  tururilor virtuale ,  instruirilor și  inspecțiilor  prin browser web sau dispozitiv VR.


0 Comments

Lasă un răspuns

Avatar placeholder

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *