
Beneficiile marketingului
Strategiile de marketing bine definite pot aduce beneficii unei companii în mai multe moduri. Poate fi o provocare în dezvoltarea strategiei corecte sau în executarea planului; când este făcut bine, marketingul poate da următoarele rezultate:
- Generarea audienței. Marketingul permite unei companii să vizeze anumite persoane despre care crede că vor beneficia de produsul sau serviciul său. Uneori, oamenii știu că au nevoie. Alteori, ei nu-și dau seama. Marketingul permite unei companii să se conecteze cu o cohortă de oameni care se potrivesc cu demografiile cui își propune compania să deservească.
- Educația interioară. Marketingul este util pentru colectarea de informații care să fie procesate intern pentru a conduce la succes. De exemplu, luați în considerare cercetarea de piață care constată că un anumit produs este achiziționat în principal de femei cu vârsta cuprinsă între 18 și 34 de ani. Prin colectarea acestor informații, o companie poate înțelege mai bine cum să răspundă acestei categorii demografice, să stimuleze vânzările și să fie mai eficientă cu resursele.
- Educația exterioară. Marketingul poate fi, de asemenea, folosit pentru a comunica lumii ce face compania ta, ce produse vinzi și cum compania ta poate îmbogăți viața altora. Campaniile pot fi educaționale, informând pe cei din afara companiei dvs. de ce au nevoie de produsul dvs. În plus, campaniile de marketing permit unei companii să se prezinte pe sine, istoria ei, proprietarii săi și motivația ei de a fi compania care este.
- Crearea brandului. Marketingul permite unei companii să adopte o abordare ofensivă pentru crearea unui brand. În loc ca un client să-și modeleze opinia despre o companie pe baza interacțiunilor lor, o companie poate implica preventiv un client cu un anumit conținut sau media pentru a genera anumite emoții sau reacții. Acest lucru permite unei companii să-și modeleze imaginea înainte ca clientul să interacționeze vreodată cu produsele sale.
- De lungă durată. Campaniile de marketing realizate corect pot avea un impact de lungă durată asupra clienților. Luați în considerare Poppin’ Fresh, cunoscut și sub numele de Pillsbury Doughboy. Apărută pentru prima dată în 1965, mascota a contribuit la crearea unui brand de lungă durată, cald și prietenos pentru Pillsbury.2
- Performanta financiara. Scopul final și beneficiul marketingului este de a stimula vânzările. Atunci când relațiile cu clienții sunt mai puternice, bine definite și pozitive, clienții sunt mai probabil să se angajeze în vânzări. Când marketingul este făcut corect, clienții se îndreaptă către compania dvs. și obțineți un avantaj competitiv față de concurenții dvs. Chiar dacă ambele produse sunt exact aceleași, marketingul poate crea acel avantaj competitiv pentru motivul pentru care un client te alege pe altcineva.
Faceți cunoștință cu Innovtour
Innovtour ajută companiile să-și redefinească operațiunile prin reducerea distanței ca o barieră în calea colaborării. Platforma noastră de colaborare la distanță la 360 de grade permite utilizatorilor să se alăture tururilor virtuale , instruirilor și inspecțiilor prin browser web sau dispozitiv VR.
0 Comments