fbpx

microfon podcast într-un studio întunecat

Multe companii folosesc podcasturi pentru a comunica direct cu publicul lor. Este una dintre cele mai eficiente moduri de a intra în legătură cu oamenii  oricând și oriunde.

Podcasturile vă permit să împărtășiți publicului informații relevante, cum ar fi actualizări despre afacerea dvs., subiecte legate de industrie, educație și multe altele. Ele ajută, de asemenea, la construirea credibilității și a conștientizării mărcii  și la întreținerea relațiilor .

Și cu peste  57% dintre oamenii din SUA care ascultă podcasturi , ar trebui să vă gândiți dacă un podcast are sens pentru afacerea dvs. mică.

Nu este dificil să începi un podcast, dar ar putea fi costisitor și consumatoare de timp fără pașii corespunzători, cum ar fi un branding bun și strategii eficiente de promovare.

1. Cunoaște-ți focalizarea și publicul

 Este esențial să fii specific cu privire la subiectul podcastului tău pentru a atrage publicul potrivit.

 Pune-ți aceste întrebări:

  • Care este subiectul care mă interesează cel mai mult? Am multă experiență sau cunoștințe despre acest subiect?
  • Publicul meu țintă rezonează cu acest subiect?
  • Pot să relaționez acest subiect cu afacerea mea?
  • Cum poate marca mea să ofere educație prin acest subiect? Ce experiențe personale relevante pot împărtăși cu publicul meu?

Cel mai bine este dacă concentrarea dvs. este legată de afacerea dvs. Acest lucru vă va arăta autoritatea și expertiza și vă va ajuta să vă creșteți credibilitatea și încrederea cu publicul dvs.

După ce vă restrângeți subiectele, alegeți un nume potrivit pentru podcast, care să reflecte subiectul dvs., să rezoneze cu publicul și să fie adecvat mărcii.

Amintiți-vă că numele podcastului dvs. va determina interesul publicului țintă. Așadar, petreceți timp și dezvoltați o listă de cuvinte care îndeplinește toate cerințele și restrângeți-o la cele mai potrivite până când veți găsi în sfârșit cel mai bun nume de podcast pentru afacerea dvs. mică. Puteți folosi chiar și un generator de nume de podcast  dacă sunteți blocat.

2. Determinați stilul dvs. de podcast

Alegeți un stil și un format de podcast care vi se potrivește cel mai bine. Există diverse forme de podcast din care puteți alege, inclusiv:

  • Interviu
  • Solo/monolog
  • Panou
  • Povestirea
  • Conversațional/cogăzduit
  • Format de teatru

Cele mai multe podcasturi folosesc formatul de interviu, conversație sau povestire. De asemenea, puteți alege să creați un format unic. Lucrul important este să oferiți o structură de podcast pentru a face crearea de conținut mai ușoară pentru dvs. și pentru publicul dvs., pentru a digera mai bine conținutul.

Apoi, alegeți durata podcastului și frecvența încărcărilor. Cele mai multe podcasturi tind să dureze 20-45 de minute pentru a acoperi un subiect în mod cuprinzător. Rețineți că podcast-urile urmează rareori un scenariu strict pentru a părea mai autentice și mai casual pentru ascultători.

Cel mai bine este să încărcați o dată pe săptămână când începeți și să vă ajustați frecvența când înțelegeți mai bine publicul. Stabiliți și urmați un program regulat pentru podcastul dvs. pentru a asigura conținut consistent și de înaltă calitate pentru publicul dvs.

Dacă aveți nevoie de ajutor de la o  agenție de podcast , luați în considerare domeniile în care aveți nevoie de ajutor (de exemplu, publicitate, editare, marketing, promovare, rezervare etc.) și identificați o agenție de podcast care vă poate sprijini.

3. Alegeți echipamentul potrivit

Nu aveți nevoie de echipament profesional pentru podcast, mai ales dacă începeți. Obțineți instrumentele potrivite care se potrivesc bugetului și nevoilor dvs. Prioritizează obținerea celor mai importante echipamente, cum ar fi:

  • Microfoane
  • Instrumente de înregistrare și editare
  • Un spatiu linistit

Cel mai important factor în podcast-ul tău este sunetul. Puteți începe un podcast folosind o cască ieftină sau microfonul intern al telefonului dvs. Dar asta ar putea compromite experiența de ascultare pentru publicul tău. Luați în considerare investiția într-un microfon de înaltă calitate, fără a pierde banii.

Veți avea nevoie și de software audio pentru a începe un podcast. Dacă dețineți un iPad sau un Macbook, puteți utiliza software-ul gratuit GarageBand audio la nivel profesional disponibil pe dispozitiv. Pentru utilizatorii de PC, puteți folosi  Audacity gratuit. Sau puteți utiliza un instrument de înregistrare audio online, cum ar fi Podcastle  , care vă ajută să obțineți un sunet mai bun fără echipamente speciale costisitoare. 

4. Începeți înregistrarea

Începeți să înregistrați primul dvs. podcast. Familiarizați-vă cu procesul de înregistrare și înregistrați de câte ori doriți, până când vă simțiți mai confortabil.

Nu te strădui spre perfecțiune pentru prima ta înregistrare. În schimb, încearcă să înregistrezi pentru a găsi zone în care crezi că te poți îmbunătăți mai bine. Verificați dacă microfonul funcționează corect. Aflați elementele de bază ale editării audio și adăugării de efecte la podcast.

Dacă desfășurați interviuri, asigurați-vă că o faceți corect. Începeți prin a construi relații cu oaspeții dvs. și faceți-i să se simtă confortabil. Folosește-ți abilitățile de conversație și urmărește să pui întrebări intuitive pe parcursul interviului.

Asigurați-vă că puneți întrebări relevante care vor oferi informații valoroase pentru ascultătorii dvs. Evitați să vă plictisești ascultătorii cu întrebări irelevante.

5. Editați și marcați podcast-ul

Pur și simplu partajarea podcas-urilor fără a tăia părți irelevante sau adăugarea de elemente unice vă poate plictisi rapid pe ascultătorii. Asigurați-vă că produsul finit este distractiv și are un design adecvat mărcii.

Concentrați-vă pe trei elemente vitale pentru podcast, cum ar fi:

  • Muzică. Evitați să vă faceți sunetul incomod cu părți goale între conversații sau reclame. Folosiți muzica pentru a completa acele părți și pentru introducerea și finalul dvs. Creșteți restul înregistrării audio prin adăugarea de efecte sonore speciale care evidențiază elementele esențiale ale podcastului.
  • Voci off. Începeți întotdeauna podcastul cu o introducere despre dvs. sau despre afacerea dvs. Începeți cu o scurtă voce off pentru deschideri și finalizați frumos fiecare episod. Acest lucru va adăuga o notă de personalitate podcastului tău. De asemenea, puteți include o recapitulare rapidă despre episoadele anterioare despre episoadele următoare.
  • Artă. Faceți cunoscut cine sunteți. Creați artă adecvată mărcii, care include culorile mărcii dvs. , sigla , numele podcastului sau chiar gazda. Vrei ca ascultătorii tăi să te recunoască imediat și să sporească gradul de conștientizare a mărcii.

6. Încărcați și promovați podcast-ul

E timpul să-ți faci podcast-ul live. Alegeți o platformă pentru lansarea oficială a podcastului dvs. Există multe platforme din care să alegeți. Unele dintre cele mai populare includ:

  • Podcasturi Apple
  • Podcasturi Google
  • Spotify
  • Cusător
  • Pandora și multe altele

Alegeți platforma care vi se potrivește cel mai bine și abilitățile dumneavoastră tehnice. Unele platforme, cum ar fi Spotify sau Apple Podcasturi, v-ar putea fi mai familiare, facilitând încărcarea și navigarea pe platformă. Asigurați-vă că includeți platformele de podcast pe site-ul dvs. web pentru un acces mai ușor.

Feedback-ul va veni în mod natural odată ce podcast-ul tău va fi difuzat. Fiți deschis la feedback-ul oamenilor pentru a îmbunătăți episoadele viitoare și a vă crește numărul de ascultători.

7. Efectuați cercetări amănunțite

Țintește-te întotdeauna să fii în fruntea jocului tău de podcasting și să cercetezi conținutul pe care îl pui – chiar dacă ai multă experiență sau cunoștințe în acest sens.

Cel mai bine este să cunoașteți subiectele pe care le abordați pentru a evita dezinformarea și pierderea credibilității față de ascultătorii tăi. Faceți întotdeauna ca obiectiv să partajați conținut distractiv, corect și informativ pentru publicul dvs.

Puteți învăța de la concurenți și puteți vedea cum își desfășoară podcasturile, cum abordează diferite subiecte și cum interacționează cu publicul. Personalizați și aplicați aceste strategii podcastului dvs.

Să începi ceva nou va fi întotdeauna înfricoșător. Dar dacă vă ajută afacerea să se dezvolte și, la rândul său, vă ajută să vă educați publicul cu conținut valoros, atunci de ce nu?

Contactează-ne astăzi și descoperă cum putem satisface nevoile tale într-un mod profesionist și eficient. Suntem nerăbdători să colaborăm cu tine și să te ajutăm să atingi succesul pe care îl meriți!

Innovtour ajută companiile să-și redefinească operațiunile prin reducerea distanței ca o barieră în calea colaborării. Platforma noastră de colaborare la distanță la 360 de grade permite utilizatorilor să se alăture tururilor virtuale , instruirilor și inspecțiilor prin browser web sau dispozitiv VR.

Categories: branding

0 Comments

Lasă un răspuns

Avatar placeholder

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *