Ești gata să dai un impuls brandului tău online?
Indiferent dacă sunteți proprietar de afaceri, marketer sau cineva căruia îi place cu adevărat să creeze și să partajeze conținut, ar trebui să luați în considerare utilizarea vlog-urilor pentru a vă spune povestea.
Vlogurile sunt bloguri video folosite pentru a vă documenta viața și a vă împărtăși experiențele. Și, la rândul lor, vă pot ajuta să creșteți un public.
Ce este un vlog?
Un vlog este un videoclip care documentează viața sau experiențele unei persoane, de obicei distribuit online. În funcție de conținutul pe care utilizatorii aleg să îl partajeze, un vlog poate dura de la 5 minute la o oră.
De când ai inventat cuvântul „vlog” din combinarea videoclipului și blogului, probabil că poți ghici că un vlog este o versiune video a unui blog. Vlog-urile, totuși, sunt mai distractive, mai captivante și au rezultate uimitor de bine cu publicul.
În fiecare săptămână, 25,2% dintre utilizatorii de internet din întreaga lume urmăresc vloguri.
Vlogurile diferă de alte conținuturi video, deoarece urmăresc un creator în timp ce împărtășesc o poveste sau o experiență cu spectatorii. Pe tot parcursul videoclipului, creatorul descrie de obicei experiența și se conectează personal cu publicul său.
De ce ar trebui să investești în vlogging?
Începerea cu vlogging-ul poate părea o investiție semnificativă de timp și bani. Și poate fi, dar nu trebuie. În plus, beneficiile depășesc cu mult provocările la pornire.
- Poate fi ieftin. Costurile de pornire pentru vlogging pot fi atât de mici sau cât de mari doriți. Minimumul necesar pentru a începe este o cameră foto (smartphone-ul dvs. va funcționa), un editor de vlog și timpul.
- Videoclipul creează un public mai solid. Prin crearea de relații autentice cu spectatorii tăi, poți crește încrederea și promova relațiile.
- Videoclipul este formatul de conținut preferat pentru utilizatorii de internet. Statisticile recente arată că YouTube este al doilea cel mai vizitat site la nivel global.
- Conținutul video crește valorile importante. De exemplu, un studiu recent a arătat că videoclipul are cel mai bun ROI (rentabilitatea investiției) pentru agenții de marketing care își promovează afacerea.
- Este profitabil. Cei mai buni YouTuberi obțin în mod constant opt cifre pe an . Ai putea fi tu!
Cum să faci un vlog în 5 pași simpli
Vlogging-ul este la fel de ușor ca cinci pași simpli. Și în funcție de nișa ta, poți alege cât de complicat vrei să faci fiecare pas.
Mulți oameni găsesc succesul cu un stil amator de vlogging. Alții preferă să meargă pe calea mai profesională. Indiferent de preferința ta, acești cinci pași te vor învăța cum să faci un vlog, chiar dacă nu ai mai făcut-o până acum.
1. Planifică din timp
Alege ce tip de vlogger vei fi și stabilește-ți nișa. Vei fi vlogger de călătorii? Un guru al frumuseții? Alegerea este a ta.
Inspirați-vă de la alți creatori, astfel încât să vă puteți găsi vocea și să vă creați o personalitate puternică online. Definiți-vă conținutul înainte de a filma și de a scrie un scenariu. Planificarea din timp vă va ajuta vlogul să reușească.
2. Adună-ți echipamentul
Puteți alege cât de mult echipament doriți să utilizați în funcție de stilul dvs. de vlogging și tipul de conținut, dar veți avea nevoie de unele dintre aceste piese cheie. Investiți într-o cameră, trepied, microfon, kit de iluminat și teleprompter dacă doriți. Cel mai important, veți avea nevoie de un producător video precum Animoto pentru a vă edita vlogul.
3. Prezentați și înregistrați
Prezentarea este totul. Faceți-vă vlog-ul atrăgător din punct de vedere vizual, așa că configurați un fundal decent, arată-ți stilul personal și pregătește-te să te distrezi. Odată ce sunteți gata să înregistrați, implicați-vă publicul cu abilitățile și personalitatea dvs. de povestire.
4. Editarea
După ce v-ați înregistrat vlog-ul, va trebui să îl editați într-un format captivant. Sunt șanse ca utilizatorii să găsească videoclipuri lungi, nedecupate plictisitoare. Fiți creativ și decupați-vă clipurile, aranjați-le, adăugați editări, text și până la opt piese muzicale .
Asigurați-vă că aveți în vedere standardele de optimizare ale platformei de partajare preferate. De exemplu, dacă postați videoclipul dvs. pe YouTube, luați în considerare un raport de aspect orizontal. Alternativ, un raport vertical va funcționa mai bine pentru o platformă precum TikTok. Cu Animoto, puteți ajusta rapid raportul de aspect al videoclipului.
5. Împărtășește drumul spre succes
După ce v-ați înregistrat și editat vlog-ul, este timpul să îl distribuiți. Încarcă-l pe YouTube sau pe site-ul tău preferat de partajare video. Nu uita să-ți construiești o prezență online puternică, astfel încât publicul tău să te poată urmări pe alte platforme.
Și, în sfârșit, urmăriți-vă performanța. În acest fel, vă puteți îmbunătăți pe măsură ce mergeți.
Contactează-ne astăzi și descoperă cum putem satisface nevoile tale într-un mod profesionist și eficient. Suntem nerăbdători să colaborăm cu tine și să te ajutăm să atingi succesul pe care îl meriți!
Innovtour ajută companiile să-și redefinească operațiunile prin reducerea distanței ca o barieră în calea colaborării. Platforma noastră de colaborare la distanță la 360 de grade permite utilizatorilor să se alăture tururilor virtuale , instruirilor și inspecțiilor prin browser web sau dispozitiv VR.
Lasă un răspuns