Va trebui să luați în considerare mai mulți factori atunci când formulați, configurați și urmăriți rentabilitatea investiției pe rețelele sociale a companiei dvs.

Stabilește-ți obiectivele imediate
Multe organizații care întâmpină dificultăți în măsurarea rentabilității investiției pe rețelele sociale nu au definit obiective specifice, tangibile. Cheia pentru măsurarea cu succes a rentabilității investiției este stabilirea obiectivelor de afaceri realizabile și construirea strategiei pentru a le îndeplini.
Înțelegeți-vă obiectivele pe termen lung
Asigurați-vă că înțelegeți obiectivul dvs. final – la ce se vor construi toate obiectivele dvs. mai mici și mai imediate. Această viziune a obiectivului final vă va unifica eforturile de socializare. Scopul tău final ar trebui să se alinieze cu liniile directoare de branding și comunicare ale companiei tale.
Identificați valorile de urmărit
După ce vă cunoașteți obiectivele și cum să le atingeți, identificați valorile pe care doriți să le urmăriți, inclusiv implicarea, publicul, acoperirea și sentimentul. Înțelegeți cum veți aplica aceste informații strategiei dvs.
Ignorați „valorile de vanitate”
Veți urmări mai multe valori odată ce campania dvs. de marketing pe rețelele sociale va începe. Unele dintre aceste valori sunt numite „valori de vanitate” deoarece sunt vizibile cu ochiul liber, dar nu spun neapărat întreaga poveste despre succesul unei campanii. Luați în considerare urmărirea unor valori mai aprofundate, cum ar fi conversiile din traficul generat de o campanie, pentru a spune întreaga poveste și pentru a măsura corect rentabilitatea investiției.
Construiește relații cu adepții tăi
Când adepții tăi simt că au o relație cu tine, este mai probabil să interacționeze cu conținutul tău și să urmeze o achiziție sau un angajament față de afacerea ta.
Concentrați-vă pe calitate, nu pe cantitate
Fiți atent cu postările pe rețelele sociale, oferind conținut atent analizat. Rețelele dvs. de socializare sunt acolo pentru a vă servi afacerea și pentru a atinge un obiectiv, nu doar pentru a exista. Petreceți timp luând în considerare fotografiile, subtitrările și hashtagurile în mod corespunzător pentru fiecare platformă. Instrumentele de publicare precum Hootsuite sau Later vă pot ajuta să configurați și să previzualizați postările înainte ca acestea să fie difuzate.
Analizați cheltuielile în raport cu ratele dvs. de succes
Cheltuielile sunt una dintre cele mai simple valori de măsurat. Pe măsură ce analizați succesul campaniei dvs., asigurați-vă că luați în considerare toți banii cheltuiți și modul în care au fost utilizați.
Contactează-ne astăzi și descoperă cum putem satisface nevoile tale într-un mod profesionist și eficient. Suntem nerăbdători să colaborăm cu tine și să te ajutăm să atingi succesul pe care îl meriți!
Innovtour ajută companiile să-și redefinească operațiunile prin reducerea distanței ca o barieră în calea colaborării. Platforma noastră de colaborare la distanță la 360 de grade permite utilizatorilor să se alăture tururilor virtuale , instruirilor și inspecțiilor prin browser web sau dispozitiv VR.
0 Comments