Pe măsură ce piețele devin mai competitive, strategiile de marketing devin din ce în ce mai diversificate. Niciun profesionist modern de marketing nu are sarcina de a atinge un singur obiectiv. În schimb, strategia este probabil construită pe o varietate de obiective stratificate, toate conducând în cele din urmă către creștere și succes în mai multe moduri.
Stabilirea obiectivelor este vitală în orice departament de marketing modern, indiferent de industrie. Potrivit CoSchedule , marketerii care stabilesc obiective au cu 376% mai multe șanse să raporteze succes. Dar ce se întâmplă odată ce aceste obiective sunt stabilite?
Accentul se îndreaptă către execuție. Și când vine vorba de această execuție, este vital să găsim tactici care să servească la îndeplinirea nu a unuia, ci a mai multor obiective de marketing. Intră în tururi virtuale.
Cu o istorie bogată de aproape 30 de ani , experiențele virtuale 360 sunt mult mai mult decât gadgeturi vizuale. Ele devin mecanisme cruciale de livrare pentru unele dintre cele mai importante mesaje de marketing promoționale și educaționale. Mai precis, software-ul potrivit pentru tur virtual vă poate ajuta să atingeți aceste 10 obiective comune de marketing.

- Creșterea gradului de cunoaștere a mărcii
Un obiectiv de bază de marketing, creșterea gradului de cunoaștere a mărcii este pur și simplu să vă asigurați că publicul țintă știe cine sunteți. Pentru a atinge acest obiectiv, imaginile sunt absolut vitale. Și s-ar putea să nu existe o imagine mai bună pentru a realiza acest lucru decât un tur virtual.
Adăugați experiențe virtuale în comunicațiile dvs. pentru a crește gradul de cunoaștere a mărcii și veți lucra în mod natural către acest obiectiv. Asta pentru că aceste experiențe sunt prin natura lor captivante, permițând publicului tău să se cufunde în spațiul tău. Ei își vor face o idee mult mai bună despre cine ești și ce reprezintă, decât ar face-o cu câteva cuvinte, o imagine sau un simplu grafic.
- Construiți un avantaj competitiv
Acest obiectiv de marketing vine sub mai multe forme. L-ați putea încadra ca ieșind din concurență sau, în termeni mai absoluti, ca creștere a cotei de piață. Ar putea fi chiar poziționarea brandului strâns legată care te plasează în context cu cei mai apropiați concurenți ai tăi.
Pune-ți câteva întrebări:
- Câți dintre acești competitori au o experiență virtuală 360 ca a ta?
- Câți dintre cei care o folosesc într-un mod care să convingă și să-ți implice publicul?
- Îl folosesc doar pentru a-și evidenția spațiul fizic sau, de asemenea, modurile în care sunt unici?
Sunt șanse să nu puteți răspunde da la toate aceste întrebări pentru niciunul dintre concurenții dvs. Aceasta, la rândul său, deschide posibilitatea de a construi un avantaj competitiv, pur și simplu prin crearea unui tur virtual care îți evidențiază poziționarea mărcii într-un mod unic, vizual și captivant.
- Îmbunătățiți reputația mărcii
Brandul tau este, mai presus de toate, ceea ce publicul tau te percepe ca esti. Prin branding strategic, puteți încerca să influențați aceste percepții, impactând nu doar poziționarea competitivă, ci și reputația generală a mărcii. Cu cât marca dvs. percepută se aliniază mai mult cu cea dorită, cu atât veți avea mai multe șanse să generați încrederea publicului, conversiile și vânzările.
Un tur virtual poate și ar trebui să joace un rol esențial în îmbunătățirea acestei reputații. Vă ajută să vă construiți brandul , angajatorul sau altfel. Cum se întâmplă asta depinde de industria dvs.:
- În învățământul superior, un tur virtual te poate ajuta să arăți că campusul tău urban oferă încă o mulțime de spațiu verde.
- În ospitalitate, turul dumneavoastră virtual vă poate evidenția spațiile de agrement, de la piscină până la zona de conferințe.
- În logistică, același tip de tur poate prezenta spațiul de depozit pe care îl aveți la dispoziție împreună cu planificarea eficienței acestuia.
Desigur, acestea sunt doar câteva dintre nenumăratele exemple. Experiența virtuală potrivită poate viza în mod specific percepțiile și concepțiile greșite comune, clarificând recordul.
- Creșteți implicarea publicului
Acesta este o potrivire naturală. Aveți nevoie de implicarea publicului, deoarece vă oferă timpul și spațiul necesar pentru a spune că afacerea, produsul sau serviciul dvs. este potrivit pentru publicul dvs. Între timp, software-ul de tur virtual vă oferă un loc de joacă natural pentru a construi această implicare.
Asta pentru că acesta este un mediu interactiv în centrul său. Publicul tău se va transforma de la spectatori pasivi la participanți activi, alegând să experimenteze spațiul tău în propriul ritm. Mediile suplimentare, cum ar fi videoclipurile încorporate sau narațiunile, sporesc și mai mult aceste sentimente de imersiune pentru a crește ratele de implicare a publicului.
- Intrați pe o nouă piață
Este o problemă de marketing veche: cum deblocați o nouă piață, cu un public care nu este încă familiarizat cu marca dvs.? S-ar putea să începeți să recrutați studenți sau talente din afara statului sau pur și simplu să încercați să-i convingeți pe clienți să vă înțeleagă marca și pilonii pe care se bazează.
Un tur virtual, desigur, este departe de singurul mecanism pe care ar trebui să-l utilizați pentru a atinge acest obiectiv. Dar, folosită în mod corect, poate juca un rol semnificativ. Este o modalitate cu investiții reduse pentru audiența dvs. de a se familiariza cu marca și spațiul fizic. Fără să fie nevoie să călătorească, se pot imagina în incinta dumneavoastră. Ca urmare, argumentul de vânzare care urmează devine mult mai ușor.
- Optimizați conversiile potențial
Generarea de clienți potențiali de calitate este prioritatea majoră a majorității agenților de marketing astăzi. Odată ce obțineți în baza de date informațiile de contact ale membrilor interesați ai publicului țintă, puteți crea urmăriri direcționate și mai relevante, special concepute pentru a genera conversii din vânzări și venituri.
Dar trebuie să le oferiți ceva pentru care consideră că merită să renunțe la informațiile lor de contact. Pe platforma potrivită, turul tău digital poate deveni un astfel de magnet principal. Formularele de contact integrate strategic îi determină pe vizitatori să furnizeze informațiile lor pentru un conținut mai aprofundat în schimb, integrat în mod natural în experiența lor virtuală 360.
- Creșterea vizitelor fizice
Ar putea suna contraintuitiv. Dar dacă afacerea dvs. se bazează pe vizitele fizice de la potențiali clienți, studenți sau clienți pentru a încheia afacerea, un tur virtual poate ajuta de fapt la îndeplinirea acesteia.
- Creșterea vânzărilor și/sau a veniturilor
Este o continuare firească a celor de mai sus, dar totuși merită subliniată de la sine. Aproape nicio strategie de marketing modernă nu poate fi numită un succes fără un accent specific pe generarea veniturilor. Turul virtual, așa cum vă puteți imagina în acest moment, vă poate ajuta și să îndepliniți acest obiectiv de marketing.
Motivul este simplu: odată ce publicul tău s-a familiarizat cu spațiul tău, care în mod ideal îți spune povestea, se va simți mai strâns conectat la marca ta. Ei fac parte din comunitate acum. Decizia de a încheia afacerea și de a deveni clientul tău devine mai naturală, necesitând mai puțin convingător în proces.
- Creșteți loialitatea clienților
Nu vă limitați experiențele virtuale la potențialii clienți sau clienți. Clienții dvs. actuali pot beneficia la fel de mult. Dacă scopul tău este să fidelizezi clienții, să crești reținerea studenților sau să scazi rata de abandon, turul tău virtual poate ajuta în câteva moduri principale:
- Oferiți acces privilegiat, poate chiar și în spații cu care clienții actuali nu sunt (încă) familiarizați.
- Aflați despre fapte noi, cum ar fi sustenabilitatea în campusul dvs. sau beneficiile clienților afișate prin tur.
- Creați posibilități de interacțiune, permițând clienților să ofere sugestii pentru îmbunătățiri viitoare atât ale turului, cât și ale spațiului fizic în sine.
Și, desigur, se întoarce și la logodna. Oferirea clienților o modalitate de a interacționa cu marca dvs., dincolo de simpla cumpărare a mai multor produse, vă poate ajuta să vă mențineți afacerea în fruntea lor, ceea ce va da roade la următoarea decizie de cumpărare.
- Îmbunătățiți rentabilitatea investiției
În cele din urmă, este important să realizăm că toate beneficiile de mai sus sunt posibile fără o cheltuială bugetară majoră. Cu alte cuvinte, randamentele tind să depășească cu mult investiția inițială, un fapt util pentru orice agent de marketing al cărui scop este să-și îmbunătățească și să-și optimizeze rentabilitatea investiției în marketing.
Tururile virtuale pot dezvolta angajamentul, gradul de conștientizare, poziționarea și reputația mărcii și vânzările. Dar o fac fără investiția cu șase cifre pe care le-ar necesita abordarea individuală a acestor obiective. În schimb, este o singură platformă, cu beneficii care se întind în aproape toate direcțiile de marketing posibile.
Faceți cunoștință cu Innovtour
Innovtour ajută companiile să-și redefinească operațiunile prin reducerea distanței ca o barieră în calea colaborării. Platforma noastră de colaborare la distanță la 360 de grade permite utilizatorilor să se alăture tururilor virtuale , instruirilor și inspecțiilor prin browser web sau dispozitiv VR.
0 Comments