News Feed-ul Facebook este competitiv și devine din ce în ce mai mult în fiecare zi. Odată cu apariția smartphone-urilor, ușurința cu care putea fi partajat conținutul a crescut enorm – și, ca rezultat, la fel a crescut și volumul său.
Facebook estimează că pentru fiecare persoană există 1.500 de povești care ar putea apărea în News Feed-ul său. Acest număr crește până la 15.000 pentru persoanele cu mulți prieteni și aprecieri ale paginii. Și vorbind despre aprecierile paginilor, numărul total de pagini apreciate de un utilizator obișnuit de Facebook a crescut cu mai mult de 50% în 2013 – crescând astfel încă o dată concurența pentru spațiul pentru News Feed.
Dintre acele 1.500 de povești posibile din News Feed, Facebook alege 300 pentru a fi afișate în News Feed al fiecărei persoane. Pentru a ajuta la selectarea poveștilor de afișat, Facebook își monitorizează în mod constant și își pune întrebări pe utilizatori. Într-un sondaj recent, peste sute de mii de utilizatori au spus Facebook că vor să vadă mai puțin conținut promoțional și mai multe povești.
Deci, Facebook și-a schimbat algoritmul în consecință.
Astăzi, dacă doriți ca postarea companiei dvs. să apară în fluxurile de știri ale clienților, concentrați-vă pe conținut de înaltă calitate, nu pe publicitate de tip promoțional.
Crearea de conținut de înaltă calitate
Deci, cum să veniți cu conținut de înaltă calitate? Iată 8 sfaturi care să te ghideze.
- Aflați ce își doresc clienții dvs. Pentru a face acest lucru, petreceți ceva timp gândindu-vă la tipurile de persoane care vă devin clienți și concentrați-vă pe cele câteva tipuri care sunt cele mai răspândite. Aflați ce interesează clienții dvs., ce vor să știe sau să facă și creați conținut în jurul acestuia.
- Istoria spune o poveste. Privește înapoi în arhivele companiei tale – buletine informative, rapoarte de cercetare, cataloage – pentru a găsi conținut grozav care poate fi reutilizat pentru Facebook. Există bijuterii neexploatate care mint despre locul tău de muncă.
- Întreabă întrebări. Întrebările sunt o modalitate excelentă de a începe o conversație cu adepții tăi… iar conversațiile sunt o modalitate excelentă de a-ți dezvolta relația cu aceștia.
- Folosiți imagini sau videoclipuri. Postarea de fotografii pe Facebook este cea mai bună modalitate de a crește implicarea, deoarece imaginile sunt mai ușor de preluat decât textul. Folosiți numai fotografii și/sau videoclipuri de înaltă calitate și asigurați-vă că sunt relevante pentru publicul dvs.
- Utilizați conținut organizat. Este în regulă să distribui conținut de la alții – creează-l al tău adăugând părerea ta asupra lui. Amintiți-vă, aceasta este propria dvs. zonă specială în care puteți împărtăși acele lucruri care vorbesc despre afacerea dvs., arătând astfel despre ce este vorba și altora.
- Păstrați postările sub 250 de caractere. Facebook nu este locul unde să postezi disertații de lungă durată. Păstrați lucrurile simple și la obiect și nu ezitați să arătați personalitatea afacerii dvs.
- Creați un îndemn la acțiune. Scopul paginii tale de Facebook este să-ți aprofundezi relația cu clienții tăi. Dacă postările tale pur și simplu menționează produsul tău, este ca și cum ai vorbi cu cineva și nu i-ai permite și acestuia să participe. Asigurați-vă că adăugați postări care solicită clienților dvs. să participe utilizând sugestii pentru „Vizitați site-ul nostru” sau „Apelați-ne”. Invită-i să intre.
- Postați dimineața devreme și după-amiaza târziu. Facebook are cea mai puternică implicare în zilele lucrătoare. Postați dimineața devreme, înainte de începerea zilei de lucru sau după-amiaza târziu, când ziua de lucru se apropie de sfârșit.
- Aflați ce funcționează. De ce să continuați să postați conținut care nu atrage atenția? Pentru a afla ce funcționează și ce nu, accesați pagina Perspective din partea de sus a paginii dvs. Procedând astfel, veți obține o mai bună înțelegere a tipurilor de postări pe care clienții dvs. doresc să le vadă în fluxurile lor de știri.
Innovtour ajută companiile să-și redefinească operațiunile prin reducerea distanței ca o barieră în calea colaborării. Platforma noastră de colaborare la distanță la 360 de grade permite utilizatorilor să se alăture tururilor virtuale , instruirilor și inspecțiilor prin browser web sau dispozitiv VR.
Lasă un răspuns