fbpx

ROI sau rentabilitatea investiției este o măsură esențială a performanței atunci când evaluați orice strategie de marketing, inclusiv utilizarea tururilor virtuale Matterport 3D . Dar cum ai putea măsura rentabilitatea investiției când vine vorba de eficiența gemenilor tăi digitali Matterport ? Există o statistică simplă sau o valoare măsurabilă pe care să o puteți consulta? Sau există alți indicatori care dezvăluie tururile virtuale ca o componentă eficientă a planului dvs. general de marketing?


În ultimele luni, a existat o mulțime de discuții cu privire la utilizarea tururilor virtuale 3D. O parte din fanfara vine ca urmare a pandemiei de COVID-19, în care evenimentele în persoană au fost înlocuite de cele virtuale. O parte din zgomot se referă la progresele tehnologice, cum ar fi Matterport pentru iPhone sau compatibilitatea acestuia cu dispozitivele de realitate virtuală. Iar o parte din credit se îndreaptă către o creștere a achizițiilor de case din afara orașului în ultimii câțiva ani.


De fapt, interesul pentru tururile virtuale a crescut de ceva timp. Cumpărătorii preferă acum listele care le prezintă și majoritatea cred că turul de acasă 3D este esențială în epoca coronavirusului. 


Dar doar creșterea interesului nu se traduce în randamentul investiției. Faceți o căutare rapidă pe Google pe ROI pentru tururi virtuale în imobiliare și probabil veți găsi puține date directe. Oh, s-ar putea să întâlniți o sugestie că rentabilitatea investiției este estimată la ceva mai puțin de patru săptămâni sau că tururile virtuale obțin cinci milioane de vizualizări în fiecare zi. S-ar putea să aflați că, conform Google, părțile care (de exemplu) vizualizează o listă de hotel cu un tur virtual au de două ori mai multe șanse să rezerve o rezervare – în special călătorii tineri din grupul demografic de 18-34 de ani. Dar statistici ca acestea nu sunt întotdeauna ușor de aplicat înregistrărilor și afacerii tale.


Poate că există o altă modalitate de a evalua succesul Matterport -ului tău tururi virtuale . În loc să încercați să reduceți rentabilitatea investiției într-o formulă simplă, poate o privire bună asupra dovezilor eficacității lor și a interesului crescând pentru tehnologie poate arunca puțină lumină asupra faptului dacă merită sau nu investiția.


Dovezi ale efectului tururilor virtuale

Tururile virtuale sunt considerate un instrument eficient într-o gamă largă de industrii, de la ospitalitate la managementul facilităților, de la galerii de artă la (desigur) imobiliare comerciale și rezidențiale. Patru domenii în care tururile virtuale își arată valoarea sunt confortul, costul, capacitatea de a implica un public și valoarea pe care o aduc unui site web.

  • Comoditate. Tururile virtuale Matterport pot fi vizualizate oricând, aproape oriunde în lume și pe orice dispozitiv digital – un computer, tabletă sau telefon mobil. Asta le face incredibil de convenabile. Vizitatorii virtuali se ghidează prin „ geamănul digital ” al unei proprietăți (sau al oricărui alt spațiu fizic) în ritmul lor, fără a fi nevoie să părăsească confortul sau siguranța propriilor case.
  • Cost. Este adevărat că costurile de pornire pot ajunge la cateva mii de euro pentru cei care au ales să-și creeze propriile tururi virtuale cu cel mai înalt nivel de imagini și acuratețe. Dar intrarea în lumea virtuală se poate face cu nimic mai mult decât un iPhone și un cont Matterport. Pentru cei care preferă să nu facă deloc propriile tururi, un serviciu profesional de tur virtual oferă tarife rezonabile; turul mediu 3D acasă costă undeva în jur de 350 de euro. 
  • Engagement.. Google sugerează că tururile virtuale ajută la „dublarea interesului pentru o afacere” și că 67% dintre respondenții într-un sondaj recent au spus că doresc ca mai multe companii să aibă tururi virtuale. Google a constatat, de asemenea, o creștere de două cifre a interacțiunii cu listele Google Map care oferă tururi virtuale. 


  • Strategie SEO S-a demonstrat că Google favorizează site-urile web cu conținut virtual. Din cauza tendințelor de consum în video , există o înclinație naturală pentru motoarele de căutare de a favoriza paginile (și site-urile web) care includ tururi virtuale.


Tururile virtuale sunt accesibile, accesibile și extrem de captivante. Nu este de mirare că acestea sunt implementate într-o serie de industrii din întreaga lume.


Măsurarea interesului pentru tehnologia turului virtual

Asociația Națională a Agenților Imobiliari raportează că mai mult de jumătate dintre adulții din SUA care folosesc internetul au făcut un tur virtual la un moment dat. Deoarece peste nouăzeci la sută dintre cumpărători își încep căutarea acasă online, aceasta reprezintă un număr semnificativ de tururi. NAR mai spune că mai mult de jumătate dintre cumpărătorii chestionați nici măcar nu se vor uita la o listă de proprietate decât dacă are un tur virtual. Dacă aceste cifre sunt chiar aproape de corectare, ele sugerează că tururile virtuale au un impact enorm asupra pieței imobiliare.


Căutați mai departe și veți vedea mai multe dovezi ale interesului pentru tehnologia turului virtual. Dintre cumpărătorii care caută case online, mai mult de jumătate ajung să cumpere case pe care le găsesc pe internet. Tinerii cumpărători sunt interesați în special de angajamentul virtual; optzeci la sută doresc să facă un tur virtual înainte de a programa unul live. Realtor.com a efectuat un studiu în care au descoperit că înregistrările cu un tur virtual devin aproape nouăzeci la sută mai multe vizualizări decât cele fără. Aceasta este o veste bună pentru proprietățile dvs. care oferă tururi virtuale.


Cum ar putea ați putea măsura impactul tururilor virtuale?

Odată cu progresul continuu al tehnologiei turului virtual (legat de camerele 3D, conectivitatea mobilă, realitate virtuală și multe altele) și interesul și cererea în creștere pentru tururi virtuale în multe tipuri de afaceri, ar putea fi o idee bună să luați în considerare o viziune holistică a modul în care tururile virtuale vă pot afecta propria afacere.


Un tur virtual prezintă capacitatea de a integra mai multe strategii de marketing imobiliar . De exemplu, puteți încorpora fotografia cu drone și alte videoclipuri. Puteți crea conținut video dintr -un tur virtual. Reclamele dvs. tipărite pot indica tururile dvs. virtuale, poate prin utilizarea codurilor QR. Scanarea cu ajutorul tehnologiei noastre poate oferi nu numai imagini 3D pentru turul dvs. virtual, ci și fotografii 4K 2D pentru materialele dvs. de imprimare. Lista continuă.


De exemplu, popularitatea tururilor virtuale face ca conținutul rețelelor sociale să fie captivant . Tururile virtuale au ca rezultat mai multe vizite cu peste patruzeci la sută în locurile căutate pe Google Street View . Imaginile 360 pot fi marcate pentru a vă promova identitatea mărcii în contextul unui tur virtual. Și un tur virtual aduce mai mult trafic potențial pe site-ul tău.


Una dintre utilizările evidente pentru un tur virtual este în locul unei case deschise atunci când întâlnirile în persoană sunt la minimum sau când un vânzător nu se simte confortabil cu volumul mare de trafic pe care o poate genera o zi deschisă. Aceste case deschise virtuale oferă acces 24/7 la o casă și totuși reduc numărul de străini care trec prin proprietatea fizică. Mai mult, oricine poate vizita de oriunde.


Având în vedere interrelațiile dintre tururile tale virtuale 3D și atât de multe alte aspecte ale puzzle-ului tău de marketing, este ușor de înțeles de ce rentabilitatea investiției este mai mult decât o simplă ecuație a beneficiului minus costul. Utilizarea creativă a tururilor virtuale Matterport are potențialul de a afecta aproape orice altă strategie pe care o utilizați. La ce ar putea să se adauge toate acestea? Mai multe vizualizări de listări, mai multă implicare a clienților, mai multe distribuiri în rețelele sociale, mai multă generare de clienți potențiali, prezență mai puternică a mărcii, trafic mai mare pe site și mai multe case vândute.


Pregătirea pentru viitor cu tururi virtuale

Dacă aceasta nu este o dovadă suficientă că tururile virtuale au un potențial ridicat de rentabilitate a investiției, luați în considerare viitorul afacerii dvs.

  • Un studiu recent NAR privind redresarea pieței a agenților imobiliari a arătat că patruzeci și șase la sută dintre respondenți au fost fie „îngrijorați”, fie „foarte îngrijorați” de un al doilea val sau de amenințarea continuă din cauza COVID-19 și, totuși, doar nouăsprezece la sută se consideră a fi „foarte pregătiți”. ” pentru viitoarele focare. 
  • Potrivit aceluiași sondaj, majoritatea respondenților se așteptau ca în anul următor să crească cererea pentru Zoom (sau altă tehnologie video), tururi virtuale, tururi virtuale live și case deschise virtuale.
  • Douăzeci și șase la sută au raportat că au lucrat cu cumpărători care au făcut oferte pentru case (în săptămâna sondajului) fără a vedea fizic proprietatea în persoană.


Dacă doriți să vă demonstrați în viitor afacerea imobiliară , împotriva tendințelor tehnologiei, veți dori să luați în considerare rentabilitatea investiției aproape incomensurabilă a tururilor virtuale 3D.


0 Comments

Lasă un răspuns

Avatar placeholder

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *