fbpx

Ce este realitatea virtuală în imobiliare și cum este utilă atunci când cumpărați o proprietate în construcție?

Realitatea virtuală și realitatea augmentată au luat lumea cu asalt în ultimii ani. Cu ajutorul acestei tehnologii, companiile pot oferi clienților o experiență captivantă a produselor sau serviciilor lor. Industria imobiliară, în special, poate beneficia foarte mult de pe urma acestei tehnologii avansate.

Astăzi, clienții pot vedea o privire asupra proprietății fără a o vizita, totul datorită tururilor virtuale. 

Cumpărarea unei proprietăți în construcție este destul de dificilă, mai ales că cumpărarea unei locuințe este o decizie atât de importantă. Cum își imaginează ceea ce cumpără când nici măcar nu este construit? Este foarte greu să bazezi deciziile care schimbă viața pe un plan 2D. În mod tradițional, constructorii au vândut o proprietate în construcție folosind planuri de etaj 2D. Acest lucru este neintuitiv pentru majoritatea clienților și informațiile critice, cum ar fi vizualizările, nu pot fi înțelese. Cu un pas înaintea acestui lucru sunt imaginile 2D redate ale spațiului. Acestea sunt redări realiste, deseori numite impresii ale artiștilor și spațiului. 

Sigur, unele proiecte care indică cum va arăta apartamentul, dar tot nu veți avea experiența despre cum se va simți apartamentul în clădirea reală – cum va fi priveliștea? Va fi suficientă lumină solară? 

Tururile virtuale sunt de două tipuri – imagini panorame simple la 360 de grade și experiențe mai avansate redate în timp real. Principiul de bază este același – utilizatorii pot vizualiza turul virtual pe dispozitivele lor mobile sau desktop sau pot conecta o cască VR pentru o experiență mai captivantă.

Tururile simple 360 ​​au puncte de vedere statice din care utilizatorul poate privi în jur. Poate naviga de la un punct fix la altul, dar nu se poate mișca liber în spațiu. Experiențe mai avansate redate în timp real necesită motoare de jocuri mai puternice, cum ar fi Unreal sau Unity. În aceste experiențe, utilizatorul se poate deplasa liber în întreg spațiul.

Dezvoltatorii imobiliari folosesc din ce în ce mai mult VR pentru a-și prezenta proprietățile în mod clar și creativ. Cumpărătorii potențiali pot verifica fiecare cameră și colț al proprietății cu câteva click-uri. Spre deosebire de fotografiile și videoclipurile simple, realitatea virtuală oferă clienților o experiență captivantă. Cu VR, dezvoltatorii pot chiar să facă lucruri interesante, cum ar fi să permită utilizatorului să schimbe materialele în spațiu, să încerce diferite amenajări de mobilier, să schimbe planurile de etaj sau să verifice vederea de la diferite înălțimi. Vizualizările sunt fotografiate folosind o dronă specială de 360 ​​de grade. 

Beneficiile tururilor virtuale în industria imobiliară

1. Faceți o alegere informată

Tururile virtuale fac o vrajă asupra potențialului client. Acestea oferă o privire de ansamblu asupra întregii proprietăți fără a o vizita efectiv. Clienții își pot imagina literalmente locuind în acea casă. Prin urmare, cu o experiență de tur virtual imersiv de înaltă calitate, puteți cunoaște spațiul, structura și ventilația casei. Vă ajută să luați o decizie de cumpărare în cunoștință de cauză.

2. Economisește timp

Tururile virtuale economisesc timp pentru cumpărători. Un client parcurge o mulțime de proprietăți înainte de a finaliza una. Poate fi dificil pentru un client să viziteze fizic fiecare proprietate, în special pe cele îndepărtate. Mai degrabă, el/ea poate accesa tururi virtuale ale mai multor proprietăți înainte ca acestea să finalizeze una care îi interesează. Aceste tururi virtuale pot fi accesate 24/7 de pe smartphone-urile și laptopurile dumneavoastră. Economisește timpul de călătorie al unui client și îl ajută să se concentreze numai asupra altor lucruri care contează în călătoria de cumpărare a casei. Î

3. Oferă o experiență digitală fascinantă

Procedurile 3D sunt destul de interactive în design. Clienții au propriul spațiu pentru a explora în mod independent proprietatea și pentru a pune întrebări, dacă este cazul. Ei pot vedea priveliștea de pe balcon, iluminatul natural din cameră, corpurile de iluminat și luminile, spațiul de depozitare și multe altele. Îl inspiră pe client să facă următorul pas în călătoria lui de cumpărare a casei.

4. O primă impresie bună

Când oferiți clienților dvs. un serviciu de ultimă generație, având cunoștințe de tehnologie, cum ar fi un tur virtual al proprietății, se creează o primă impresie de durată. Îi ajută să aibă încredere în brand și în ofertele sale. De asemenea, sporește fiabilitatea dezvoltatorului. Oferă factor X dezvoltatorului și face marca să iasă în evidență față de concurență.

5. Creați o conexiune emoțională

Deoarece clienții pot accesa tururile virtuale oricând doresc, acest lucru le oferă suficient timp pentru a se gândi dacă aceasta este proprietatea pe care o căutau. Mai mult, ei pot prezenta aceste tururi virtuale persoanelor din rețeaua lor și pot primi feedback-ul lor. Acest lucru creează un sentiment de proprietate în rândul clienților. Puteți îmbunătăți și mai mult aceste experiențe, oferind un tur virtual al facilităților și câteva explicații 3D ale intrării și spațiilor deschise. Cu cât investesc mai mult timp și mai mult efort în a vedea tururi virtuale ale proprietății dvs., cu atât mai probabil se vor simți angajați să facă următorul pas în călătoria de cumpărare a casei.

Faceți cunoștință cu Innovtour

Innovtour ajută companiile să-și redefinească operațiunile prin reducerea distanței ca o barieră în calea colaborării. Platforma noastră de colaborare la distanță la 360 de grade   permite utilizatorilor să se alăture  tururilor virtuale ,  instruirilor și  inspecțiilor  prin browser web sau dispozitiv VR.


0 Comments

Lasă un răspuns

Avatar placeholder

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *