Beneficiile turului virtual în imobiliare
Dacă ați fost vreodată în procesul de cumpărare și vânzare, trebuie să cunoașteți modul tradițional. Mergeți la un agent imobiliar, vedeți imagini cu proprietăți și apartamente și selectați proprietăți scurte pentru vizite în viața reală. Însă, odată ajuns la loc, nu seamănă cu ceea ce a fost prezentat în imagini.
Aceste discrepanțe între listare și vizitele reale nu sunt doar consumatoare de timp, ci și foarte descurajatoare pentru noile cumpărători de locuințe. Atunci intră în joc realitatea virtuală. VR poate ajuta agenții imobiliari să obțină mai mulți clienți, să-și dezvolte afacerea și să ofere servicii de top.
Utilizarea tururilor virtuale 360 ajută la crearea transparenței, permițând clienților să inspecteze virtual proprietatea fără a merge nicăieri.
Iată cum te poate ajuta tehnologia VR:
Faceți-vă afacerea în evidență:
Când oferiți servicii competitive, cum ar fi imobiliare, devine foarte ușor să vă pierdeți serviciile în competiție. Cu concurenții tăi oferind aceleași lucruri și promițând aceleași servicii, nu contează dacă ceilalți brokeri sunt la fel de buni ca tine, clienții tăi cu siguranță vor abate.
Cu toate acestea, marketingul video în domeniul imobiliar vă ajută afacerea să iasă în evidență. Spre deosebire de alte anunțuri radio sau clasificate, anunțurile video vă pot evidenția înregistrarea și vă pot evidenția agenția imobiliară.
Vă permite să vă montați în mod virtual proprietatea:
Potrivit rapoartelor , 40% dintre cumpărători susțin că home staging oferă efecte pozitive asupra deciziei cumpărătorului și peste 80% spun că montarea unei case ajută la vizualizarea proprietății goale ca pe viitoarea lor casă.
Stagingul este una dintre cele mai eficiente și mai bune modalități de a comercializa proprietăți; permite cumpărătorilor să vadă un spațiu gol ca un loc locuibil. Nu uitați să vă adaptați montarea virtuală pentru un anumit public.
Accentuează caracteristicile ascunse ale proprietății tale:
Imaginile bune vă ajută să vă vindeți rapid proprietățile. De fapt, casele care folosesc fotografii profesionale pentru a fi afișate pe site-ul lor se vând cu 50% mai repede decât casele care arată fotografii standard. Având în vedere acest lucru, marketingul video este următorul pas pentru a vă face lista mai atractivă și mai atrăgătoare.
Puteți crea un tur video utilizând un 360 de grade sau puteți crea, de asemenea, o „bobina de evidențiere” a proprietății pe care doriți să o vindeți rapid. Ambele tactici vă vor ajuta să generați mai mulți clienți potențiali și vă vor oferi mai mulți cumpărători.
Economisește timp:
Realitatea virtuală economisește timp vânzătorilor și cumpărătorilor, deoarece nu trebuie să călătoriți de la o proprietate la alta. Un broker imobiliar vă va oferi tururi virtuale stând în biroul lor. Mai mult, realitatea virtuală din domeniul imobiliar va ajuta clienții să aibă acces la proprietate 24×7.
Cu ajutorul acestei tehnologii, cumpărătorii își pot vizita casele în orice moment. De asemenea, crește acoperirea globală și ajută la prezentarea proprietății acelor clienți care locuiesc la distanță.
Turul virtual ajută la construirea conexiunii emoționale:
Deoarece tururile virtuale îi ajută pe clienți să-și vizualizeze proprietatea, implicarea pe deplin în imaginație construiește o conexiune emoțională a clienților cu casa. Spre deosebire de tururile tradiționale, cumpărătorii pot face tururi virtuale la continența lor, concentrându-se astfel pe fiecare detaliu.
Implică clienții mai profund decât alte imagini 2D convenționale, care arată complet diferit.
Oferă o experiență de cumpărături fără stres:
Alegerea casei potrivite este una dintre cele mai dificile decizii ale cumpărătorilor de case. Cu toate acestea, cu 360 de tururi virtuale, partea stresantă a achiziției de case de astăzi are loc online, unde majoritatea oamenilor se simt confortabil. Dacă trebuie să credem rapoartele Asociației Naționale a Agenților Imobiliari , peste 93% din căutările de locuințe au loc online.
Concluzie:
Realitatea virtuală a devenit acum un lucru imens, deoarece poate transforma cu ușurință orice industrie, iar industria imobiliară nu face excepție.
Faceți cunoștință cu Innovtour
Innovtour ajută companiile să-și redefinească operațiunile prin reducerea distanței ca o barieră în calea colaborării. Platforma noastră de colaborare la distanță la 360 de grade permite utilizatorilor să se alăture tururilor virtuale , instruirilor și inspecțiilor prin browser web sau dispozitiv VR.
Pentru a afla mai multe despre ce poate oferi platforma noastră afacerii dvs., faceți clic aici pentru a rezerva o demonstrație.
0 Comments