fbpx

Nano influencerii sunt utilizatori de Instagram care au între 1.000 și 10.000 de urmăritori.

Mici, dar puternici, nano-influencerii devin mult mai dezirabili pentru mărci, agenții și proprietarii de afaceri mici. Nano influencerii se disting prin specificul lor. 

Vrei să găsești un expert în produse naturale de îngrijire a pielii? 

Poate o mamă care știe care scaun auto este cel mai sigur pentru copilul tău? Sau un fashion-insider care cunoaște cele mai bune mărci și produse durabile? Expertiza și autenticitatea este locul în care nano influencer oferă cea mai mare rentabilitate a investiției.

Cele mai importante aspecte ale marketingului de influență sunt autenticitatea și implicarea. Unii ar putea spune convertire și cu siguranță nu greșesc. Dar asta nu se întâmplă dacă un public nu crede în conținut sau nu interacționează cu acesta.

Nano influențători: după cifre

Cifrele nu mint. Iar când vine vorba de nano-influenceri, cifrele înclină foarte mult în favoarea lor.

Un raport din 2019 al platformei de marketing de influență Fohr a concluzionat că nano-influencerii au cele mai mari rate de implicare pe postările de feed Instagram cu 7%. Mai mult decât atât, conform unui raport similar produs de HypeAuditor , rata medie de implicare a influencerilor cu peste 1 milion de urmăritori este de 1,97%, în timp ce nanoinfluencerii cu între 1.000 și 5.000 de urmăritori văd o rată de implicare de 5,60%.

Când luați în considerare aceste cifre, împreună cu faptul că există aproape 500.000 de influenceri pe Instagram și majoritatea dintre aceștia nu sunt mega influenceri cu peste 1 milion de urmăritori, adevăratul impact vine de la nano-influenceri ai lumii.

Beneficiile parteneriatului cu Nano Influenceri

În timp ce nano-influencerii pot fi în afacerea de a influența deciziile de cumpărare, ei nu sunt în totalitate din afacere. Nu promovează produse toată ziua. Nici fiecare postare din feedul lor nu este o promovare sau un parteneriat. Feed-ul lor nu este doar o reclamă digitală – adepții apreciază asta. 

Iată câteva motive pentru care:

Au o relație strânsă cu comunitatea lor

Nano influencerii sunt cu adevărat conectați la publicul lor. Ei au stabilit un dialog cu adepții lor și vorbesc adesea cu ei unu-la-unu, dezvoltând o încredere personală pe care pur și simplu nu o au influenții mai mari.

Cel mai adesea, nano-influencerii sunt extrem de accesibili. Ei răspund la comentarii, interacționează cu adepții în mesajele lor directe și conectează de bunăvoie potențialii clienți cu marca ta.

Sunt de încredere

Oamenii tind să aibă încredere în prietenii lor decât pe oricine altcineva. Nano-influencerii se simt mai mult prieteni decât străini care încearcă să le vândă un produs. Și asta are beneficiile sale.

Deși industria de marketing de influență este masivă, parteneriatele care funcționează cel mai bine sunt cele care arată și se simt reale. Nano influencerii sunt oameni reali cu vieți reale, la fel ca clienții tăi. Dacă o persoană reală îți susține produsele și serviciile, este probabil că o altă persoană reală va avea încredere în opinia sa.

Sunt relevante și valoroase pentru marca dvs

Influenții mai mici tind să-și aleagă parteneriatele cu atenție și într-adevăr merg la bataie pentru cei care investesc în ele. Nu vrei doar ca cineva să împingă produsul tău; vrei un partener căruia îi pasă de marca ta așa cum o faci tu.  

Nano-influencerii nu atrag întotdeauna bani mari. De obicei, lucrează cu mărci pentru că le place cu adevărat produsul. Când te gândești la un parteneriat cu un nano influencer, asigură-te că aceștia sunt pasionați de marca și/sau afacerea ta. Când această pasiune este prezentă, le este ușor să-și prezinte cu atenție produsul, serviciul sau campania de marcă comunității lor; o comunitate care are încredere în gustul lor și prețuiește opinia lor.

Sunt rentabile

Spre deosebire de mega și macro-influenceri care sunt compensați cu sute de mii de dolari per postare sau per campanie, nano-influencerii sunt accesibile pentru întreprinderile mici și mărcile parvenite.

Mulți nano influențători sunt fericiți să schimbe bunuri cu servicii pentru a stabili un parteneriat cu o marcă în care cred. Cu toate acestea, aproape 45% dintre influențatorii mai mici preferă o compensație monetară pentru serviciile lor . Cu toate acestea, indiferent de modul în care preferați să negociați cu influenți din industria dvs., este important să îi compensați în mod echitabil pentru munca lor și, desigur, pentru influența lor.

Ele aduc energie nouă mărcii dvs

Ai nevoie de un impuls în creativitate? Căutați câteva idei noi pentru o campanie viitoare? Sau poate că trebuie doar să explorezi mintea unui consumator atent care știe ce dorește să vadă demografia ta cheie? 

Nano-influencerii vă pot ajuta să rezolvați aceste probleme și să vă permită să comunicați mai bine cu clienții.

Profitați de parteneriate cu influenceri, valorificând natura creativă a marketingului cu influențe. Colaborați cu creatori care pot insufla o nouă energie brandului dvs. prin idei noi, marketing atent și vorbind eficient limba pe care o înțeleg clienții dvs. 

Nu e nicio rușine să angajezi o influență care să te ajute să decodezi piața, să accesezi Generația Z sau să ții pasul cu concurenții tăi.

Obținerea de nișă: găsirea nano-influențelor potriviți

Conținutul bazat pe valoare este locul unde are loc conectivitatea pe care o căutați. Nano-influencerii sunt cei mai buni la crearea de conexiuni și crearea de relații. Acest lucru se întâmplă prin conținut care lasă cu adevărat spectatorul să intre, oferind o privire reală asupra vieții lor.

Cel mai bun mod de a oferi cu adevărat conținut bazat pe valoare este prin crearea unor experiențe autentice care vorbesc direct consumatorului. Executați experiențe de nișă pe care clienții dvs. doresc să le vadă. Evidențiază acele nevoi și concentrează-te pe cum ar trebui să arate și să se simtă acel conținut.

Faceți cunoștință cu Innovtour

Innovtour ajută companiile să-și redefinească operațiunile prin reducerea distanței ca o barieră în calea colaborării. Platforma noastră de colaborare la distanță la 360 de grade   permite utilizatorilor să se alăture  tururilor virtuale ,  instruirilor și  inspecțiilor  prin browser web sau dispozitiv VR.


0 Comments

Lasă un răspuns

Avatar placeholder

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *