Mărcile, agenții de marketing și creatorii de conținut sunt în top 2023. Rețelele de socializare continuă să crească și au devenit un instrument puternic de venituri care oferă noi oportunități pentru companii, de la funcții și funcționalități până la publicitate plătită și direcționarea către public.

1. TikTok domină spațiul video
YouTube este încă cea mai populară platformă video la nivel global, dar 2022 a fost anul în care TikTok a depășit Netflix ca popularitate în rândul utilizatorilor americani sub 35 de ani . De ce se întâmplă asta? Algoritmul robust TikTok le permite utilizatorilor să găsească informații adaptate gusturilor și intereselor lor și, de asemenea, este în creștere ca motor de căutare.
Acest ghișeu unic pentru conținut a devenit cea mai descărcată aplicație din lume în rândul publicului cu vârsta cuprinsă între 18 și 24 de ani și are peste un miliard de utilizatori lunar la nivel global.
2. Prioritizarea SEO social
SEO social se referă la adăugarea de conținut bazat pe text, cum ar fi titluri optimizate, descrieri, texte alternative și subtitrări la postările dvs., astfel încât algoritmul să vă poată citi și înțelege mai eficient conținutul. Acest lucru le permite utilizatorilor să găsească conținutul dvs. prin căutare în aplicație și vă permite să vă conectați cu potențiali clienți care nu folosesc motoarele de căutare tradiționale precum Google.
Strategia dvs. de socializare SEO poate beneficia de următoarele sfaturi:
- Utilizați cuvinte cheie relevante în conținutul dvs. Aceasta include biografie, descrieri, profil și hashtag-uri.
- Utilizați imagini de înaltă calitate. Utilizatorii vor găsi fotografii și miniaturi bune relevante pentru ceea ce caută atunci când le vor vedea în rezultatele căutării.
- Adăugați text alternativ în imagini. În acest fel, conținutul tău va deveni mai relevant pentru un public mai larg. Platforma socială vă va înțelege conținutul și va crește șansa de a apărea într-un rezultat al căutării.
3. Ascensiunea BeReal + Instagram Provocări sincere
Primii convertiți la BeReal au fost cei care, în mod surprinzător, își doresc un comportament „anti-social media” online. Ce înseamnă acest lucru? BeReal a crescut rapid, deoarece i-a inspirat pe oameni să partajeze fotografii nepuse, nefiltrate într-o fereastră de două minute. Dimpotrivă, de-a lungul anilor am făcut cu filtre, editare și conținut îngrijit cu meticulozitate pe platforme precum Instagram.
Publicul BeReal este generația Zer și millennials; 55% dintre utilizatorii aplicației sunt în grupa de vârstă 16-24 de ani, iar 43% sunt în grupa de vârstă 25-44 de ani.
Ar trebui ca marca dvs. să se adapteze la fiecare platformă nouă care apare ca BeReal? Unii spun că este prea devreme pentru marketerii să se implice, dar iată câteva lucruri de luat în considerare înainte de a lua o decizie.
- Atenție la actualizări. BeReal nu oferă încă oportunități de publicitate plătită pentru mărci (vizionați acest spațiu), dar asta nu înseamnă că mărcile nu pot împărtăși conținut creativ și sincer care își promovează produsele și serviciile.
- Evaluează dacă este potrivit pentru afacerea ta. Unele companii nu ar avea sens să apară pe BeReal, așa că fă-ți timp pentru a decide dacă acest tip de conținut va fi potrivit pentru tine.
4. Reels vs. Instagram shadowban
Frica este reală. Instagram shadowban este o interdicție neoficială care limitează vizibilitatea unui cont în fluxuri, povești și rezultate de căutare.
În 2022, creatorii de conținut au avut nevoie de ajutor în acest sens. Părea a fi o tendință neplăcută pentru mulți, dar după luni de învățare despre asta, mărcile sunt mai conștiente de cum să o inverseze.
Această interdicție se poate întâmpla după postarea de conținut sensibil, încălcarea unora dintre regulile comunității ale platformei , utilizarea hashtag-urilor interzise sau cumpărarea de adepți.
Instagram încurajează utilizatorii să repare un shadowban ștergând postarea care a făcut ca un cont să fie interzis în shadowban în primul rând. Iată câteva alte sfaturi pentru a aborda un shadowban:
- Prioritizează și sporește Reels. Concentrați-vă pe postarea unui Reel pe zi timp de câteva săptămâni. În acest fel, algoritmul Instagram va afla din nou că contul tău nu este spam, iar implicarea ta va reveni la normal.
- Dezactivează și activează-ți contul. Dezactivarea – nu ștergerea – contul dvs. pentru una sau două zile poate repara un shadowban.
- Ștergeți postarea interzisă. Dacă shadowban a avut loc imediat după o postare, ștergeți-l și vedeți dacă funcționează. De asemenea, verificați postările anterioare și aflați dacă există ceva de evitat în viitor.
5. Conținutul video de scurtă durată continuă să fie puternic
Videoclipul scurt nu merge nicăieri. Specialiștii în marketing includ în strategiile și bugetele lor pentru 2023, YouTube Shorts, Instagram Reels, Pinterest Idea Pins și conținut TikTok .
Videoclipul scurt este deosebit de eficient atunci când este asociat cu alte tendințe, cum ar fi UGC și provocările de conținut sincer.
Iată cum puteți beneficia de videoclipurile scurte:
- Reutilizați conținutul dvs. Sunt șanse să produceți deja videoclipuri scurte, așa că asigurați-vă că le reutilizați între diferitele platforme de social media pe care le gestionați , dar nu uitați să le adaptați în funcție de tendințele și caracteristicile favorizate de fiecare platformă. Ceea ce funcționează pe Tiktok nu va funcționa neapărat pe Reels.
- Creează videoclipuri la modă. Dedicați timp pentru a explora noile tendințe și pentru a vă construi conținutul în consecință. Acest lucru vă poate ajuta să ajungeți la mai mulți oameni.
- Ține-le scurte. Videoclipul scurt înseamnă crearea de conținut eficient și simplu. Videoclipurile ar trebui să dureze mai puțin de 60 de secunde și, uneori, chiar și mai puțin de 15 secunde vor oferi rezultate mai bune.
Nebunia rețelelor sociale va continua să modeleze lumea din jurul nostru în 2023. Dacă ești copleșit de tot ce se întâmplă în industria rețelelor sociale, întoarce-te la elementele de bază, revizuiește-ți strategia și adaptează-ți cursul numai dacă are sens. Când creați conținut ca persoană fizică sau companie, cel mai important lucru este să vă conectați cu publicul într-un mod care să se simtă sincer și autentic.
Faceți cunoștință cu Innovtour
Innovtour ajută companiile să-și redefinească operațiunile prin reducerea distanței ca o barieră în calea colaborării. Platforma noastră de colaborare la distanță la 360 de grade permite utilizatorilor să se alăture tururilor virtuale , instruirilor și inspecțiilor prin browser web sau dispozitiv VR.
0 Comments