Ignorați acest aspect al marketingului pe riscul dumneavoastră!
Gândește-te puțin la unele dintre cele mai cunoscute mărci din lume — Apple, Coca-Cola, Nike. Doar vederea acestor cuvinte pe ecran vă face probabil să vă amintiți siglele și culorile lor, s-ar putea să aveți o reclamă completă în minte sau să puteți vizualiza clar un panou publicitar sau un anunț uriaș pe o clădire. Acest lucru nu arată doar puterea marketingului, dar subliniază importanța designului grafic.

Fără design grafic de înaltă calitate, niciuna dintre aceste mărci nu ar fi acolo unde sunt astăzi. În acest moment ați putea încerca să argumentați că suntem hiperbolici, dar adevărul este că designul grafic joacă un rol critic în orice strategie de marketing. Dacă doriți ca afacerea sau afacerea dvs. să aibă cele mai bune șanse de succes, atunci trebuie să vă asigurați că acordați atenție importanței designului grafic.
Designul grafic nu este doar despre a face lucrurile să arate bine (deși, desigur, acest lucru este integral), este vorba despre o comunicare eficientă, transmiterea de informații, crearea unei identități vizuale, atragerea unei piețe țintă și multe altele. Are un rol esențial de jucat în fiecare aspect al eforturilor de marketing ale unei companii și vă vom arăta de ce este cazul și cum puteți utiliza designul grafic pentru a oferi oricărei afaceri un avantaj competitiv.

Stai puțin, ce este designul grafic?
Știm că citiți blogul InnovTour chiar acum, așa că există șansa să știți deja un pic despre design grafic, dar nu vrem să facem nicio presupunere, așa că să începem cu o scurtă explicație a ceea ce este de fapt designul grafic.
În termenii cei mai generali și largi, designul grafic este arta de a combina text și imagini pentru o mare varietate de medii tipărite și digitale, cum ar fi reviste, cărți, reclame și site-uri web. Persoana ta obișnuită poate crede că designul grafic este doar un mod elegant de a spune „a face lucrurile să arate frumos”, dar munca unui designer grafic cuprinde multe abilități și fațete diferite — tipografia , fonturile, teoria culorilor , aspectul paginii și simbolurile sunt doar câteva dintre elementele de design cu care va lucra un designer grafic.
Designerii grafici află cum să afișeze cel mai bine informațiile într-un mod care să rezoneze cu publicul țintă și să le influențeze procesul de luare a deciziilor. Un bun designer de marketing își poate folosi abilitățile de design grafic pentru a crea un îndemn care îi va încuraja pe potențialii clienți să-ți cumpere produsul sau să-ți descarce aplicația, de exemplu. Există o mare varietate de sarcini de design care sunt întreprinse de profesioniști în design grafic, inclusiv design de logo , fluturași și broșuri, grafică pentru rețelele sociale, cărți de vizită și materiale de marcă ale companiei, design de pagini web și multe altele.
OK, bine, înțeleg ce este, dar DE CE este atât de important?
Unul dintre cele mai convingătoare motive pentru care designul grafic este atât de important este că procesăm imaginile și imaginile mult mai rapid decât procesăm textul singur. De fapt, studiile au arătat că este de aproximativ 60.000 de ori mai rapid! De asemenea, când vine vorba de modul în care informația este transmisă la creier, oamenii sunt conectați să proceseze informațiile vizuale. 90% din informațiile care sunt transmise creierului sunt de natură vizuală.
La un nivel înalt, aceasta înseamnă că ar trebui să acordăm prioritate designului grafic de calitate dacă dorim să atragem potențialii clienți în cel mai bun mod posibil și există și o serie de alte motive cheie.
Ai o singură șansă să faci o primă impresie
La un moment dat din viața noastră, probabil că toți am avut experiența de a deschide pentru prima dată site-ul web al unei companii, doar pentru ca acesta să pară că nu a fost actualizat din anii 1990 și am închis imediat fereastra și căutăm o alternativa. Cu noi clienți potențiali, ai o singură șansă să-i impresionezi și dacă nu ai un impact, atunci pierzi.
Desigur, nu ne referim că trebuie să fii sclipitor și exagerat, nu asta este designul grafic bun, ne referim la faptul că trebuie să atragi instantaneu publicul țintă în cel mai bun mod posibil. Lumea modernă a afacerilor este hiper competitivă, în special în sfera digitală, și orice avantaj pe care îl puteți obține față de concurenții dvs. trebuie să fie condus acasă. Din acest motiv, modelele de calitate sunt un instrument indispensabil pentru cutia dvs. de instrumente de marketing.

Captarea și menținerea atenției este esențială
Suntem bombardați în fiecare zi de multe campanii de marketing diferite — publicitatea este peste tot, atât online, cât și offline — iar lupta pentru atenția oamenilor este acerbă. Trebuie nu numai să captezi atenția potențialilor clienți și clienți, dar trebuie și să o reții. Aici grafica în design poate excela cu adevărat. Un designer grafic talentat poate crea tipuri de design care să atragă spectatorul și să-l facă să dorească să afle mai multe.
Dacă ai un design grafic prost sau ai neglijat acest aspect al afacerii tale, atunci mesajele tale de marketing se vor pierde. Aveți nevoie de un design grafic bun pentru a atrage mai întâi atenția oamenilor și apoi să-l țineți.

Crește vânzările și crește ratele de conversie
Abilitatea unui design grafic bun de a comunica eficient informații și de a convinge oamenii să ia măsuri este una dintre cele mai bune trăsături ale sale. Cu un pliant, o reclamă sau o pagină de destinație web bine concepute, puteți transforma clienții potențiali în clienți plătitori. Un designer calificat va ști exact cum să creeze un design de tip îndemn la acțiune, iar acest lucru va duce automat la o bază de clienți mai mare și la un rezultat mai sănătos.

O identitate de brand puternică te deosebește
Dacă ai o afacere de orice fel, aproape sigur vei avea concurenți, iar una dintre principalele utilizări ale designului grafic este să-ți diferențiezi afacerea de concurență. Crearea unei identități distincte de marcă va ajuta afacerea dvs. să iasă în evidență și să devină ușor de identificat. Brandingul nu înseamnă doar crearea unui logo al companiei, ci include și ce fonturi veți folosi în marketingul dvs., ce palete de culori veți încorpora și ce fel de imagini veți include.
Consecvența branding-ului vă ajută produsul sau afacerea să devină ușor și ușor de identificat. Branding-ul dumneavoastră reflectă ce fel de companie sunteți și vă poate comunica scopul și valorile. Indiferent de dimensiunea afacerii, un branding bun este esențial, așa că nu este surprinzător faptul că stabilirea unei identități de brand este unul dintre cele mai populare servicii de design pe care o agenție de design sau o afacere de design grafic i se va cere să le ofere.

Designul de calitate construiește încredere și credibilitate
Câștigarea încrederii clienților și clienților este absolut esențială dacă vrei să ai succes în afaceri. Dacă clienții tăi nu au încredere în tine, pur și simplu nu îți vor cumpăra produsele sau serviciile. La cel mai înalt nivel, designul grafic de înaltă calitate reflectă profesionalismul, ceea ce arată că afacerea dvs. știe ce face. Acest lucru este din ce în ce mai important în domeniul digital. Dacă site-ul dvs. este proiectat prost sau are o experiență de utilizator slabă, vă va costa imediat afacerea, în timp ce un site elegant și care funcționează bine va face opusul.

OK super, sunt vândut! Cum ne îmbunătățesc designul grafic?
Nu contează dacă conduceți o afacere mică cu o singură persoană sau o mare companie corporativă, există modalități prin care puteți valorifica puterea designului grafic pentru a vă împinge marketingul la un nivel superior.
Buget redus: bricolaj
Dacă ești o afacere nouă, există șanse mari să nu poți angaja imediat un designer grafic profesionist. În acest caz, vă veți ocupa singur de designul grafic. Acest lucru ar putea părea intimidant, dar vestea bună este că există o mulțime de programe de design și instrumente de design online pe care le puteți folosi pentru a face orice, de la design de logo-uri până la crearea de postere pentru a produce materiale de social media. Dacă te apuci cu adevărat, poți să urmezi și câteva cursuri de design grafic și tutoriale pentru a-ți dezvolta abilitățile.
Buget mediu: folosiți un designer independent
Aceasta este o opțiune ideală dacă aveți un buget mic cu care să lucrați. Un designer independent vă poate ajuta cu orice aspect al marketingului dvs. – poate crea un nou logo pentru dvs., poate crea o campanie de publicitate, poate produce un videoclip promoțional pentru canalele dvs. de socializare, orice aveți nevoie. Prețul serviciilor freelance este extrem de variabil și puteți folosi platforme precum Fiverr și Upwork pentru a găsi persoanele potrivite sau puteți accesa rețeaua dvs. pentru a găsi un candidat potrivit. Lucrul grozav despre lucrul cu un designer independent este că puteți apela la serviciile acestuia atunci când aveți nevoie de ele.
Buget mare: Angajați o agenție
La fel ca freelancerii, agențiile pot varia prețurile. Există agenții mici care pot lucra cu bugete mai mici, iar apoi există agenții mari care taxează dolari de top pentru munca de vârf. Un lucru pe care toate agențiile îl au în comun este că veți angaja o echipă creativă care se poate ocupa de fiecare aspect al designului grafic pentru marketingul dvs. și face acest lucru la cel mai profesional și cel mai înalt standard. Există agenții care sunt în topul celor mai mari tendințe de design și care pot genera un impact uriaș prin munca lor. Aceasta este varianta de vis pentru cei cu un buget frumos.
Outro
În această etapă, ar trebui să înțelegeți clar de ce designul grafic este cea mai importantă parte a marketingului și să aveți o idee despre cum puteți începe să îmbunătățiți designul grafic al propriei afaceri sau companie. Dacă doriți să aflați mai multe despre branding, contactaţi-ne.
0 Comments