fbpx

Evoluția așteptărilor clienților

Potrivit unui studiu de studiu PWC , „43% dintre cumpărători sunt dispuși să plătească mai mult pentru o experiență bună pentru clienți”. O cifră care nu poate fi luată cu ușurință. Într-adevăr, experiența de cumpărături trebuie să fie memorabilă, experiența de cumpărături trebuie să fie memorabilă .

Lumea se schimbă, obiceiurile consumatorilor evoluează constant, iar companiile trebuie să se adapteze continuu.

Principalul dezavantaj al comerțului electronic se referă la dematerializarea produsului în momentul achiziției. Cu câteva fotografii și caracteristici ale produsului, este dificil să-ți faci o idee reală despre produs. Deși comentariile consumatorilor ne pot ajuta în cercetarea noastră, este imposibil pentru noi să ne formăm propria opinie înainte de a primi achiziția.

Retailerii trebuie să se adapteze acestei noi generații de cumpărători online. Într-adevăr, raportul Statista din 2021 arată că 48,5 milioane de francezi vor cumpăra online în 2021. Cu toate acestea, site-urile actuale nu par să răspundă așteptărilor clienților care se așteaptă la alte experiențe.

Retail VR, beneficiile unui showroom virtual, showroom virtual

O experiență inovatoare de cumpărături: showroom-ul virtual

Showroom-ul virtual combină fizicul cu digitalul pentru a crea un răspuns simplu și inovator la așteptările clienților. Utilizarea unui geamăn digital face posibilă regândirea completă a călătoriei clientului într-un magazin virtual pentru a oferi o experiență diferită și captivantă.

Datorită partenerului nostru Matterport , lider mondial în gemeni digitali , putem înfrumuseța geamănul digital suprapunând pe acesta interacțiuni care vor îmbunătăți vizita virtuală și vor facilita tranzacțiile. De exemplu, puteți îndruma clientul către produsele care îi plac, îl puteți ajuta în alegeri prin videoconferință, îl puteți informa și îl puteți îndruma către achiziții suplimentare. Cuplat cu CMS-ul pieței (Shopify, Magento, Prestashop), tranzacția este la fel de simplă ca pe un site de comerț electronic clasic. Conectat cu stocurile, showroom-ul virtualpoate fi folosit și pentru a lega punctele fizice de vânzare: este un excelent accelerator al conducerii spre depozitare.

Gestionarea și analiza datelor sunt esențiale pentru îmbunătățirea experienței clienților. Magazinele virtuale sunt evaluate în același mod ca și site-urile web, pe mai multe metrici, cum ar fi ratele de conversie ale clienților, călătoria clienților, interacțiunile, timpii de așteptare și măsurarea satisfacției. Analiza L este complet personalizabilă.

Potrivit unui studiu Shopify, 40% dintre mărci spun că oferirea unei noi experiențe de cumpărături consumatorilor pentru a rămâne competitivi va fi o prioritate în acest an.

Dar care sunt avantajele reale ale unui showroom virtual ?

Retail VR, beneficiile unui showroom virtual, showroom virtual
Avantajele unui showroom virtual: showroom virtual

Beneficiile unui showroom virtual

Showroom- ul virtual este o extensie a unui site de comerț electronic și oferă o experiență de experiență pentru clienți . Datorită realității virtuale, consumatorul se poate proiecta acum vizualizându-și produsul din orice unghi și să se cufunde în universul mărcii . Jean Michel CECCONI, Director Open Innovation la Nespresso France, a declarat la lansarea modelului de butic virtual : „Clienții noștri ne spun că așteaptă acest tip de experiență și că magazinul virtual este de două ori mai satisfăcător decât experiența de pe platforma. Site de comerț electronic Nespresso.

Cu ajutorul realității augmentate, acum este posibil să proiectați un produs în mediul său folosind un cod QR de pe mobil. Ce ar putea fi mai ușor să verifici dimensiunea unei piese de mobilier înainte de a o cumpăra într-un magazin virtual?

Aceste tehnologii liniștesc clientul în timpul achiziției sale. Mai mult decât atât, folosirea acestora este, de asemenea, o modalitate de a te evidenția față de concurență și de a-i spori vizibilitatea .

La fel ca un site de comerț electronic, showroom- ul virtual este disponibil peste tot, 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână . Nu necesită o cască de realitate virtuală, ci pur și simplu un computer sau un smartphone. În cele din urmă, clientul își poate face achizițiile cu un singur clic .

Un showroom virtual este personalizabil și ușor de modificat . De asemenea, va permite dezvoltarea vânzărilor . Potrivit Accenture, 74% dintre persoanele care au experimentat tehnologii imersive pe un produs recunosc că sunt mai probabil să-l cumpere ulterior. Mai mult, 60% dintre cei care au cumpărat deja printr-un magazin virtual doresc să o facă din nou.

Pe lângă un punct de vânzare, acest instrument este o modalitate bună de a urmări strategia de comerț total . Adică, vânzarea mai presus de orice, prin toate mijloacele disponibile, pe toate canalele disponibile.

Retail VR, beneficiile unui showroom virtual, showroom virtual
Showroom virtual H2O at Home France

O soluție pentru a evita desfășurarea unui punct de vânzare?

Investiția inițială într-un magazin este mare, între personal, taxe, chiria punctului de vânzare și imobilizarea stocului. 

Pentru brandurile care sunt prezente doar online, showroom-ul virtual este o alternativă reală la punctul de vânzare. Într-adevăr, înființarea unui showroom virtual evită costurile asociate punctului fizic de vânzare, oferind în același timp aceleași avantaje:

  • vizita la magazin 
  • restituirea strategiei de merchandising strategie de merchandising
  • posibilitatea de a vorbi cu un consilier pentru clienți 
  • instantanee de cumpărături

Mai mult, această abordare face parte dintr-o abordare ecologică. Prin limitarea stocurilor și facilitarea vizitei virtuale, un brand poate oferi clienților săi o vizită virtuală care va economisi cumpărătorului o călătorie consumatoare de energie. Acest lucru este valabil mai ales atunci când amenajați un showroom pentru a prezenta o colecție. De exemplu, showroom-urile virtuale ale mărcii Kenzo au permis 1200 de tone de CO2 . Aceasta este o experiență cu totul nouă în phygital , la răscrucea dintre fizic și digital. Mai mult, este și începutul v-commerce , în cazul în care doriți să îl transformați într-un magazin virtual .

Tot ce trebuie să faceți este să încercați singur: Încercați experiența .

Retail VR, beneficiile unui showroom virtual, showroom virtual
Showroom virtual Sidas

Rezumat al avantajelor unui showroom virtual

  1. Îmbunătățirea experienței clienților
  2. Asigurați-l pe consumator atunci când cumpără
  3. Ieșiți din concurență
  4. Crește-ți vizibilitatea
  5. Disponibil peste tot, 24/7
  6. Cumpărături cu un singur clic
  7. Modificări ușoare
  8. Personalizarea showroom-ului virtual
  9. Aplicarea e-merchandisingului
  10. Dezvoltarea vânzărilor
  11. Nou canal de distribuție
  12. Abordare ecologică

Nu ezitati sa ne contactati pentru a afla mai multe despre cum putem ajuta afacerile dvs sa se dezvolte prin intermediul serviciilor noastre de tururi virtuale 3D, randari 3D, servicii web, servicii de marketing si servicii foto-video cu drona.

Categories: E-commerce

0 Comments

Lasă un răspuns

Avatar placeholder

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *