fbpx

Un tur virtual 360 va fi un plus excelent pentru strategia dvs. de SEO local . Cu toate acestea, înainte de a explora detaliile specifice, ajută la înțelegerea mai bună a rolului semnificativ al SEO în spațiul de marketing digital de astăzi.

Pe scurt, SEO înseamnă îmbunătățirea vizibilității într-un motor de căutare. Deși există multe motoare de căutare în întreaga lume, Google este cel mai popular. Prin urmare, acesta este motorul comun pentru care specialiștii de marketing îl optimizează atunci când planifică activități SEO.

Un SEO bun este, în cele din urmă, rezultatul multor factori, cum ar fi evaluări excelente, conținut valoros și backlink-uri de înaltă calitate. Toate lucrează împreună pentru a vă îmbunătăți vizibilitatea online, astfel încât pagina dvs. web apare ori de câte ori cineva caută un subiect înrudit. Una dintre strategiile de bază în SEO este înțelegerea cuvintelor cheie și a intenției de căutare ale utilizatorilor, astfel încât să vă puteți optimiza în mod corespunzător site-ul pentru acești termeni.

Pentru a vă ajuta să înțelegeți relevanța SEO, gândiți-vă la aceasta: Sondajele arată că 60% din tot traficul provine de pe prima pagină a rezultatelor căutării Google. Prin urmare, a fi exclus din prima pagină poate duce la interacțiuni cu rate de clic mai scăzute. Astfel, este important să-ți îmbunătățești constant strategia SEO pentru a menține ranguri ridicate de căutare.

Cum îmbunătățește un tur virtual 360 SEO?

Tururile virtuale pot fi un factor important în SEO, recenzii și multe altele. De exemplu, dacă sunteți un agent imobiliar, un tur virtual poate fi o modalitate excelentă de a obține o expunere suplimentară. În loc să enumerați casele pe site-ul dvs. web, puteți crea tururi virtuale ale fiecăreia. Acest lucru vă ajută să vă conectați cu cumpărători care în mod normal nu v-ar găsi. 

Deși există și alte funcții care funcționează bine pe site-ul dvs., cum ar fi videoclipurile, un tur virtual poate fi o modalitate excelentă de a vă crește expunerea la publicul țintă. Tururile virtuale pot fi folosite ca instrument de marketing și de către companiile locale. Dacă dețineți un restaurant, puteți crea un tur virtual pentru a le arăta clienților cum arată interiorul. Acest lucru este excelent pentru atragerea de clienți noi.

Acum că înțelegeți tururile virtuale și SEO , marea întrebare este: Tururile virtuale îmbunătățesc SEO? Mai simplu spus, răspunsul este da. Desigur, tururile virtuale vă pot îmbunătăți semnificativ SEO, dar dacă încă nu sunteți convins, iată principalele motive pentru care tururile 360 ​​vor fi benefice pentru SEO.

  1. Ieși în evidență din competiție

Spațiul online este extrem de competitiv astăzi. Cu atâtea alte site-uri web cu care să concurezi, trebuie să te gândești la modalități unice și noi de a te diferenția. Deși tururile virtuale nu sunt neapărat un concept nou, ele continuă să fie subutilizate de multe companii. Astfel, poți valorifica acest lucru pentru a ieși în evidență din mulțime.

Nu toate proprietățile sau mărcile folosesc aceleași sloganuri sau cuvinte atunci când formează șirul de căutare, așa că te poți diferenția fiind unul dintre puținii care le oferă prin tururile tale virtuale. Pentru a face acest lucru, puteți include cei mai căutați termeni și subiecte la modă în turul dvs. pentru a arăta că aveți mai mult de oferit decât imagini statice!

În cele din urmă, un tur virtual și alocarea timpului pentru a-l proiecta pentru o experiență bună va ajuta marca dvs. să iasă în evidență. Mecanismul Google este de a promova tehnologia disponibilă, astfel încât orice postați în tururile dvs. virtuale va avea acel impuls suplimentar în SEO. În general, tururile online fac marca dvs. mai vizibilă și probabil să fie aleasă în detrimentul altora.

  1. Clasare mai sus în motoarele de căutare

La fel cum doriți ca site-ul dvs. să fie prietenos cu utilizatorii, Google dorește, de asemenea, ca motorul său de căutare să fie ușor și convenabil. Astfel, Google își îmbunătățește constant algoritmul pentru a afișa cele mai bune pagini web pentru căutări.

O modalitate de a vă clasa mai sus ar fi prin adăugarea de elemente vizuale la site-ul sau listarea dvs., cum ar fi imagini, videoclipuri și, desigur, tururi. De exemplu, studiile arată că fotografiile statice și un tur virtual 360 pot îmbunătăți timpul de implicare a publicului și pot duce la rate de clic mai mari.

Acest aflux de clicuri înseamnă mai multă tracțiune și trafic organic, o creștere a gradului de cunoaștere a mărcii și mai multe potențiale de generare în curs de dezvoltare. Când Google vede că pagina dvs. funcționează bine, vă va stimula pe măsură ce continuați să câștigați interacțiuni, ceea ce duce în cele din urmă la poziții mai mari.

  1. Creșteți încrederea pentru Google și vizitatori

În zilele noastre, evaluările și recenziile joacă un rol important în influențarea percepției clienților și a comportamentului de cumpărare. Dar, dincolo de acestea, tururile virtuale încep să fie și o caracteristică căutată în căutări. În esență, din ce în ce mai mulți utilizatori caută acum tururi virtuale atunci când fac căutări pe Google.

Realizarea unui tur virtual 360 a crescut timpul petrecut de oameni pe site-ul dvs. de cinci până la zece ori. Studiile arată, de asemenea, că 67% dintre toți consumatorii caută adesea tururi virtuale ori de câte ori efectuează o căutare. Astfel, a avea unul pe site-ul sau pe lista dvs. poate crește semnificativ încrederea vizitatorului în marca dvs.

În mod similar, un tur virtual vă poate ajuta, de asemenea, să construiți încredere în Google. Motorul de căutare observă când afacerea dvs. atrage multe clicuri și trafic web, așa că tururile virtuale vă vor ajuta să generați mai mult interes și implicare.

Pe baza unui studiu realizat de Google/IPSOS, companiile cu fotografii și tururi virtuale au șanse de două ori mai mari de a genera interes inițial sau de a împinge consumatorul să efectueze primul apel telefonic. Deci, după cum puteți vedea, oferirea unui tur virtual clienților le poate crește încrederea în marca dvs. și poate crește conversiile.

  1. Îmbunătățiți prezența Google Maps prin Google Street View

Google Street View este o tehnologie interactivă care vă permite să vedeți lumea mai de aproape. Cu un tur virtual 360, vă puteți spori vizibilitatea pe Google Maps , oferindu-vă o șansă mai mare de a fi observat atunci când clienții caută anumite locații. Acest beneficiu va fi deosebit de util pentru afacerile locale care se bazează pe traficul pietonal.

Dacă doriți să vă îmbunătățiți și mai mult prezența pe Google Maps, asigurați-vă că vă combinați turul virtual cu fotografii de înaltă calitate pentru a crește implicarea. Profesioniștii din industrie notează că implicarea este esențială pentru îmbunătățirea conversiilor. Astfel, investiția într-un tur interactiv și fotografii bune pentru a-i ajuta pe potențialii clienți să vadă locația dvs. are roade.

  1. Îmbunătățiți numărul de rezervări online

Un tur virtual disponibil pe pagina dvs. Google Business atrage în mod eficient mai mulți clienți și încurajează mai multe rezervări. În medie, companiile care oferă tururi virtuale au o rată de răspuns crescută a clienților, deoarece utilizatorii au o idee mai clară despre cum este locul tău și ce se pot aștepta de la tine.

Acum, că pandemia a făcut mai dificilă părăsirea casei, conectarea cu clienții fără atingere fizică este mai dificilă. Astfel, a avea un tur virtual oferă compromisul perfect, deoarece le permite clienților să „simtă” sau să aibă o idee despre afacerea ta înainte de a se angaja în orice.

Așadar, dacă compania dvs. este în industria ospitalității, care se bazează adesea pe rezervări, puteți adăuga un tur la înregistrarea dvs. pentru a stârni entuziasmul clienților.

În general, SEO evoluează mereu, așa că trebuie să te gândești constant la noi modalități de a-ți îmbunătăți eforturile. Cu tururile virtuale 360, puteți crește implicarea utilizatorilor, puteți genera mai mult interes și puteți oferi o experiență mai simplă. 

Conținutul interactiv și imaginile atrăgătoare duc la mai multe click-uri și interacțiuni, permițându-vă să deveniți mai relevant în paginile cu rezultatele căutării, ceea ce duce efectiv la ranguri de căutare mai ridicate pentru SEO.

Faceți cunoștință cu Innovtour

Innovtour ajută companiile să-și redefinească operațiunile prin reducerea distanței ca o barieră în calea colaborării. Platforma noastră de colaborare la distanță la 360 de grade   permite utilizatorilor să se alăture  tururilor virtuale ,  instruirilor și  inspecțiilor  prin browser web sau dispozitiv VR.


0 Comments

Lasă un răspuns

Avatar placeholder

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *