Când vine vorba de construirea comunității tale Instagram, implicarea este o componentă majoră.
Dar cum îți crește implicarea pe Instagram în 2023?
Ce este Instagram Engagement?
Angajamentul tău pe Instagram este un calcul care arată ce procent din urmăritorii tăi a interacționat cu conținutul tău.
De obicei, ia în considerare numărul de aprecieri și comentarii pe care le primește o postare în raport cu numărul total de urmăritori .
În unele cazuri, va lua în considerare și numărul de afișări, salvări și distribuiri pe care le primește o postare.
Așadar, dacă urmăritorii tăi comentează, apreciază, salvează și distribuie conținutul tău, rata ta de implicare o va arăta.
Cum să-ți calculezi rata de implicare pe Instagram
Pentru a calcula rata de implicare pe Instagram pentru o postare, împărțiți numărul total de aprecieri și comentarii la numărul de urmăritori, apoi înmulțiți cu 100 pentru a vă oferi un procent.
De asemenea, puteți filtra postările pentru a vedea care dintre ele au generat cea mai mare rată de implicare pentru contul dvs., timp de până la un an.
Cum să obțineți mai multă implicare pe Instagram în 2023
Iată 11 moduri încercate și testate de a vă crește implicarea pe Instagram în 2023:
- Autocolante de implicare prin povești
- Creați meme care pot avea legătură
- Creați grafică care poate fi partajată
- Distribuiți informații în postările din carusel
- Includeți îndemnuri
- Lasă-ți personalitatea să strălucească pe povești
- Găzduiește un Giveaway
- Colaborare pe Instagram Reels
- Postați când publicul dvs. este implicat
- Utilizați hashtag-uri relevante
Tactica # 1: Interacționează-te cu publicul tău prin intermediul stickerelor Instagram Stories
Autocolantele Instagram Stories pot fi primul pas în construirea unei comunități loiale, care se simte conectată la marca dvs.
În povești, există o serie de autocolante rapide și ușor de utilizat, cum ar fi sondaje , întrebări și chestionare
Una dintre cele mai captivante utilizări ale autocolantelor Instagram Stories este autocolantul cu întrebări.
Funcția îți permite să ai conversații directe cu adepții tăi — solicitându-i să-ți pună întrebări sau deschizându-i în întregime.
Amintiți-vă, de fiecare dată când un urmăritor interacționează cu un autocolant, acesta contează ca implicare!
Deci, de ce să nu includeți pe un autocolant pe următoarea ta poveste Instagram?
Tactica nr. 2: Creați și partajați meme care pot fi asociate
Mai simplu spus: memele sunt calea către inima fiecărui utilizator.
Sunt amuzanți, creativi și care se pot identifica – iar în 2023, relatabilitatea este acolo unde este.
Cu meme-ul potrivit, publicul tău va aprecia, va comenta și va distribui postarea, indiferent de nișa sau industria ta.
Tactica nr. 3: Creați grafice care pot fi partajate
Citatele , graficele și Tweeturile reutilizate sunt peste tot pe Instagram și sunt perfecte pentru a stimula implicarea.
Veți descoperi că utilizatorilor Instagram le place să împărtășească citate din poveștile lor – mai ales dacă sunt inspiraționale, amuzante sau care se pot relata.
O tendință recentă este reutilizarea tweet-urilor în postările de feed Instagram și este la fel de captivantă, pe atât de populară.
Pur și simplu faceți o captură de ecran a Tweet-ului dorit și puneți-l pe un fundal atrăgător din punct de vedere vizual folosind o aplicație de editare precum PicsArt .
Designer sau nu, ai asta!
Tactica #4: Partajați informații valoroase în postările din carusel
Posturile de carusel sunt o mină de aur de logodnă.
De ce? Pentru că caruselele Instagram vă permit să partajați până la 10 imagini, videoclipuri și elemente grafice text cu publicul dvs. — toate într-o singură postare.
Și pentru că apar adesea în feedurile utilizatorilor de mai multe ori, postările din carusel pot dubla (sau tripla) oportunitățile de aprecieri, comentarii și distribuiri.
Fie că este vorba de conținut educațional sau de susținere a unei cauze sociale, fiecare slide este o oportunitate de a stimula implicarea.
Tactica nr. 5: Includeți îndemnuri în subtitrările dvs
Includerea unui îndemn la acțiune (CTA) în legendă este o modalitate sigură de a obține mai multă implicare pe Instagram, mai ales dacă pui o întrebare:
Puteți cere sfaturi, recomandări sau ce tip de conținut doresc să vadă urmăritorii dvs. de la dvs.
O altă modalitate de a stimula interacțiunea cu CTA este să-ți încurajezi urmăritorii să facă clic pe linkul din bio Instagram.
Deoarece nu puteți include link-uri directe în subtitrările postărilor din feedul Instagram, folosirea unui link gratuit în instrumentul bio este o modalitate excelentă de a combate acest lucru.
Tactica # 6: Lasă-ți personalitatea să strălucească în poveștile Instagram
Dacă vrei să stimulezi implicarea pe Instagram, să-ți lași personalitatea să strălucească este un loc minunat de a începe.
Poveștile sunt formatul perfect pentru interacțiuni informale și vorbărete — împărtășește o anecdotă personală, pune întrebări și arată-ți fața!
Tactica # 7: Găzduiește un Giveaway atrăgător
Toată lumea iubește lucrurile gratuite.
Și având aceste cunoștințe, are sens să includeți cadouri în strategia dvs. de Instagram, dar nu orice cadou.
În 2023, cadourile trebuie să fie intenționate, atrăgătoare pentru publicul dvs. existent și țintă și autentice pentru marca dvs.
Fie că este vorba despre un produs, serviciu sau experiență, cu premiul potrivit de pus în mână, veți fi sigur că veți acumula implicare.
SFAT: Cerința de etichetare, urmărire și partajare este o modalitate simplă de a obține o mulțime de implicare dintr-o singură postare.
Tactica nr. 8: Colaborați pe Instagram Reels
Colaborarile Instagram sunt o modalitate excelentă de a spori implicarea pe Instagram.
Funcția colaborari vă permite să invitați pe cineva să colaboreze la o postare de feed sau un film, astfel încât să poată partaja conținutul și cu urmăritorii lor.
În esență, puteți crea conținut împreună cu un alt utilizator Instagram, iar postarea va apărea pe ambele profiluri.
În acest fel, veți putea să împărtășiți opinii, aprecieri și comentarii, permițându-vă să utilizați și să interacționați cu comunitățile celuilalt.
Tactica #9: Postați când publicul dvs. este cel mai implicat
Publicarea când publicul tău este cel mai implicat este o tactică excelentă pentru a stimula implicarea.
Deci, de unde știi când publicul tău este cel mai implicat ?
Cele mai bune momente ale tale vor fi evidențiate în calendarul tău de conținut săptămânal, ușurându-ți să programați postările Instagram pentru momentele în care publicul dvs. este cel mai probabil să se implice.
Tactica nr. 10: Folosiți hashtag-uri relevante
Hashtag-urile sunt, în primul rând, o tactică de acoperire, dar o acoperire mai mare echivalează de obicei cu niveluri mai ridicate de implicare.
Trucul pentru a încuraja cea mai mare implicare posibilă? Asigurați-vă că hashtag-urile dvs. accesează comunitățile de nișă care rezonează cu conținutul dvs.
Innovtour ajută companiile să-și redefinească operațiunile prin reducerea distanței ca o barieră în calea colaborării. Platforma noastră de colaborare la distanță la 360 de grade permite utilizatorilor să se alăture tururilor virtuale , instruirilor și inspecțiilor prin browser web sau dispozitiv VR.
Contactează-ne astăzi și descoperă cum putem satisface nevoile tale într-un mod profesionist și eficient. Suntem nerăbdători să colaborăm cu tine și să te ajutăm să atingi succesul pe care îl meriți!
Lasă un răspuns