Cu peste 810 milioane de utilizatori, LinkedIn este una dintre cele mai populare rețele sociale și continuă să crească în fiecare zi.
LinkedIn este folosit în principal pentru recrutarea, angajarea și conectarea cu profesioniști, dar este și un loc bun pentru freelanceri pentru a găsi clienți bine plătiți.
Deci, dacă nu ți-ai configurat profilul LinkedIn, ce aștepți? Dacă sunteți deja pe LinkedIn, dar nu atrageți noi clienți independenți, este posibil să nu utilizați corect platforma.
Indiferent dacă sunteți un utilizator nou LinkedIn sau unul cu probleme, iată câteva sfaturi pentru a vă crește șansele de a obține mai mulți clienți pe LinkedIn.
1. Optimizați-vă profilul
Este imperativ să câștigi încrederea potențialilor clienți din momentul în care ajung pe pagina ta de profil. Un profil LinkedIn profesionist va avea șanse mai mari de a fi derulat de clienți, ceea ce va duce la angajarea dvs. Astfel, primul pas este să-ți scoți profilul în evidență.
Începeți prin a vă personaliza adresa URL a profilului pentru a-l face mai ușor de căutat, păstrându-l în același timp suficient de simplu pentru a fi inclus în CV-ul dvs. Încărcați fotografia de profil profesională cu fața dvs. înainte și alegeți imaginea de antet potrivită pentru a vă reprezenta serviciile.
În plus, titlul dvs. ar trebui să fie captivant, iar rezumatul dvs. ar trebui să vă demonstreze experiența și să explice ce valoare puteți adăuga afacerilor altora.
Amintiți-vă că profilul dvs. LinkedIn este ceea ce vă face sau vă sparge în ochii clientului dvs., așa că optimizați-vă profilul corect pentru a face o primă impresie de durată.
2. Utilizați corect Hashtag-urile
Folosind hashtag-uri LinkedIn în postări, îți poți crește șansele de a fi văzut de potențiali clienți. Singurul mod în care s-ar putea întâmpla este dacă utilizați un hashtag pe care îl urmează de fapt.
Puteți verifica popularitatea unui hashtag căutându-l în bara de căutare LinkedIn pentru a vedea câte persoane îl urmăresc. Cu cât hashtagul are mai mulți urmăritori, cu atât mai mulți oameni vă pot vedea conținutul, cu atât sunt mai mari șansele dvs. de a obține clienți buni.
3. Alăturați-vă grupurilor LinkedIn
Grupurile de pe LinkedIn funcționează similar cu cele de pe Facebook. Puteți fie să le cereți colegilor să vă invite să vă alăturați unor grupuri relevante. Când întâlniți un grup nou, puteți solicita, de asemenea, să vă alăturați acestuia.
Odată ce v-ați alăturat, faceți tot posibilul pentru a fi mai vizibil pentru potențialii clienți. Construiește-ți reputația prin împărtășirea conținutului captivant și relevant, participând la conversații, acceptând feedback constructiv politicos, respectuos față de ceilalți din grup și, cel mai important, nu încălcând nicio regulă de grup.
Nu uitați să împărtășiți ceea ce învățați comunității dvs. de grup. Demonstrându-vă angajamentul de a vă îmbunătăți setul de abilități, aveți șanse mari de a face noi conexiuni și de a vă asigura niște clienți bine plătiți.
4. Folosiți bine secțiunea recomandată
LinkedIn oferă o secțiune în care utilizatorii își pot împărtăși mostrele de lucru. Se numește secțiunea Prezentare și este primul loc în care clienții vă pot vedea munca. Deci, asigurați-vă că plasați cele mai bune mostre acolo.
Chiar dacă nu sunteți limitat în ceea ce privește numărul de documente pe care le puteți încărca acolo, asigurați-vă că nu îl supraaglomerați. În schimb, includeți un eșantion din fiecare dintre diferitele tipuri de servicii pe care le oferiți, astfel încât clienții să le poată găsi și naviga cu ușurință.
În plus, asigurați-vă că vizibilitatea profilului dvs. este setată la public. Dacă secțiunea prezentată este limitată doar la conexiunile dvs., clienții care nu sunt conectați la dvs. nu o vor putea accesa, reducând astfel șansele de a intra în contact cu un potențial client.
5. Utilizați extensiile Chrome pentru a vâna clienți și posturi de muncă
Extensiile Chrome vă pot ajuta și în procesul de căutare a clienților. JobSeer, de exemplu, vă poate ajuta să identificați deficiențele profilului dvs. sau să filtrați listele de locuri de muncă în funcție de abilitățile dvs.
Extensia JobSeer funcționează prin solicitarea de informații relevante de la dvs., iar când apăsați Căutare job , va filtra cele mai potrivite locuri de muncă pentru dvs. Când aplicați pentru o poziție independentă folosind Jobseer, vi se oferă un scor calculat inteligent, care arată cât de bine vă potriviți cu acea poziție.
Acest lucru vă permite să vă concentrați pe oportunități mai potrivite în loc să pierdeți timpul aplicând pentru locuri de muncă pentru care nu sunteți calificat. Prin urmare, utilizați astfel de extensii pentru a filtra poziția potrivită de scris independent și pentru a o câștiga cu experiența dumneavoastră.
6. Obțineți recomandări de la clienții dvs
Credibilitatea ta crește în ochii noilor clienți atunci când primești recomandări LinkedIn de la clienții existenți. Feedback-ul lor spune multe despre calitatea serviciilor dvs. și cât de fiabil și profesionist sunteți.
Prin urmare, cereți clienților să vă revizuiască cu onestitate serviciile pe LinkedIn cu care ați lucrat. Asigurați-vă că sunteți blând cu ei și nu-i forțați dacă nu sunt dispuși să o facă. Mai mult, fă-ți un obicei din a le cere clienților recomandări la finalul fiecărui proiect dacă nu ai făcut-o deja.
În plus, platformele precum Upwork permit freelancerilor să împărtășească feedback-ul pe care îl primesc de la clienți direct pe LinkedIn. Deci, dacă utilizați astfel de platforme, nu uitați să împărtășiți feedback cu privire la profilul dvs. LinkedIn. Mai multe garanții pentru tine te fac mai credibil, iar credibilitatea este ceea ce caută majoritatea clienților.
7. Solicitați recomandări
Pe lângă faptul că primiți recomandări de la clienții dvs., este la fel de important să cereți recomandări de la freelanceri pe poziții de renume în rețeaua dvs. Folosind funcția Solicitați o recomandare de pe LinkedIn , puteți căuta locuri de muncă în rețeaua dvs. și puteți contacta persoanele care lucrează deja la acea companie.
În acest fel, îți mărești șansele de a câștiga postul respectiv, dacă expertiza ta se potrivește cu cerințele postului și trimiterea vine de la cineva care ocupă o poziție de renume. În timp ce cereți recomandări, nu fiți insistent și aveți răbdare.
Innovtour ajută companiile să-și redefinească operațiunile prin reducerea distanței ca o barieră în calea colaborării. Platforma noastră de colaborare la distanță la 360 de grade permite utilizatorilor să se alăture tururilor virtuale , instruirilor și inspecțiilor prin browser web sau dispozitiv VR.
Contactează-ne astăzi și descoperă cum putem satisface nevoile tale într-un mod profesionist și eficient. Suntem nerăbdători să colaborăm cu tine și să te ajutăm să atingi succesul pe care îl meriți!
0 Comments