Deși Pinterest s-ar putea să nu câștige atât de multă atenție ca alte canale de social media din această listă, are totuși un potențial incredibil de a oferi mărci de top. Aproximativ 83% dintre utilizatorii Pinterest fac achiziții pe baza conținutului pe care îl văd pe Pinterest. Iată câteva dintre tendințele pe care merită să le urmăriți dacă utilizați Pinterest în 2023.
1. Utilizare sporită a videoclipurilor
Pentru majoritatea oamenilor, Pinterest este văzut în mod obișnuit ca un loc pentru partajarea de imagini, infografice și conținut scris. Cu toate acestea, pe măsură ce cererea de conținut video continuă să se accelereze, observăm o creștere a numărului de postări bazate pe video.
Pinterest a achiziționat recent o platformă de creare și editare video numită Vochi, așa că există șanse mari ca compania să introducă și mai multe opțiuni video în viitor.
2. Ace de idei
Pinurile de idee sunt una dintre cele mai recent adăugate funcții noi pe Pinterest. O evoluție a „Story Pins”, lansată în 2020, Idea Pins le permit creatorilor să împărtășească idei de lungă durată, mai degrabă decât povești pe termen scurt. Cu un pin Idea, puteți înregistra și edita până la 20 de pagini de conținut.
Ca un beneficiu suplimentar, pinii Idea oferă, de asemenea, acces la o gamă mai largă de funcții video, inclusiv selecții de muzică, instrumente de tranziție în modul fantomă pentru fotografii înainte și după și înregistrări vocale.
Pinurile de idee oferă o modalitate excelentă pentru companii de a crea tot felul de videoclipuri interactive, cu funcții precum etichetarea subiectelor și paginile de detalii atunci când trebuie să partajați ingrediente și instrucțiuni.
Utilizatorii pot chiar să răsfoiască pinurile de idee bazate pe etichete și filtre specifice, ceea ce oferă companiilor încă o modalitate de a interacționa cu publicul lor.
3. Mai multe oportunități pentru creatori
După cum s-a menționat mai sus, economia Creatorului este o tendință semnificativă care a preluat o mulțime de peisaje de rețele sociale astăzi. Acest lucru este evident mai ales pe Pinterest, unde creatorii merg de obicei pentru a-și împărtăși ideile pentru rețete, îmbunătățiri pentru locuințe și multe altele.
Creators Hub , creat de Pinterest, va oferi utilizatorilor de pe piață mai multe oportunități de a lucra cu mărci la nivel de influență. Pinterest a introdus, de asemenea, o serie de instrumente de publicare noi și îmbunătățite și funcții distractive, pentru a ajuta creatorii să-și implice publicul.
Accentul sporit pe creatori din peisajul Pinterest ar trebui să îi ajute pe cei care influențează platforma să acceseze noi oportunități de monetizare. De asemenea, înseamnă că mărcile vor putea găsi mai ușor oameni cu care să lucreze.
Faceți cunoștință cu Innovtour
Innovtour ajută companiile să-și redefinească operațiunile prin reducerea distanței ca o barieră în calea colaborării. Platforma noastră de colaborare la distanță la 360 de grade permite utilizatorilor să se alăture tururilor virtuale , instruirilor și inspecțiilor prin browser web sau dispozitiv VR.
0 Comments