Prima impresie contează, iar acum, vizitatorii obțin de obicei acele impresii online. Atunci când oamenii caută o anumită companie pe Google, încearcă să găsească factori esențiali care să-i ajute să-i convingă să folosească serviciul sau produsul. Prezența în rețelele sociale, actualizările informațiilor despre afaceri și recenziile au jucat întotdeauna un rol esențial în decizia unui prospect. Dar astăzi, a avea un tur virtual de 360° pe Lista dvs. de afaceri Google ar putea face toată magia.
Aceste tururi virtuale Google permit organizațiilor și proprietarilor de afaceri din întreaga lume să își prezinte afacerile. Vă poate ajuta să atrageți mai mulți clienți, să vă eclipsați concurenții, să vă stimulați afacerea și să generați mai multe venituri. Aici vei înțelege ce este un tur virtual și de ce afacerea ta are nevoie de el.
Ce este un tur virtual ?
Un tur virtual este o vedere interactivă de 360° a companiei dvs., care apare în Google Maps sub fotografiile companiei. Le oferă clienților potențiali și clienților șansa de a vă vizita afacerea în timp ce stau în confortul caselor lor. De asemenea, le permite să vă găsească în rezultatele Căutării Google. Tururile virtuale atrag vizitatorii și îi ajută să dezvolte o conexiune solidă și rapidă cu marca dvs.
În America, 36% dintre cumpărători își încep experiența de cumpărături online, oferindu-vă astfel nevoia de a include funcțiile de top de afaceri printr-un tur virtual online. Programul oferă o mare oportunitate de marketing care vă ajută să vă creșteți expunerea online și să vă îmbunătățiți clasamentul în rezultatele căutării. De asemenea, permite vizitatorilor să vă înțeleagă mai bine marca, ceea ce duce la mai multe afaceri.
Google a conceput și a găzduit acest program pentru a vă spori prezența afacerii pe întregul Google, iar tehnologia Google Street View îl ajută.
Beneficiile Turului Virtual
În calitate de proprietar de afaceri concrete, clienții trebuie să vă găsească produsul și serviciul atunci când este necesar. Dar dacă vizitatorii nu vă pot localiza afacerea fizică într-o lume virtuală, este posibil să nu vă poată întâlni în viața reală. Un sondaj arată că 75% dintre potențiali folosesc tururile virtuale ca un factor semnificativ în decizia lor de a cumpăra o proprietate.
Următoarele sunt modalități prin care tururile virtuale pot genera mai multe afaceri pentru dvs.
Creșteți interesul pentru afacerea dvs
Angajamentul online este esențial, iar tururile virtuale joacă un rol vital în decizia consumatorului. Pe lângă creșterea traficului către site-ul dvs. web, tururile virtuale vă ajută să mențineți interesul clienților. Acești clienți sunt, de asemenea, mai probabil să facă vizite în persoană la afacerea dvs. Companiile cu tururi virtuale atrăgătoare și fotografii de calitate excelentă oferă clienților potențiali o mostră a ceea ce vor experimenta înainte de a trece pe ușă.
Studiul arată că înregistrările de afaceri care prezintă tururi virtuale și fotografii ar putea genera interes, ceea ce duce la o creștere cu 41% a rezervărilor rezervate. Programul îi face pe vizitatori să fie mai curioși în legătură cu compania dvs. și să se implice mai mult cu marca dvs., crescând astfel vânzările.
Popularitatea tururilor virtuale
Datorită progreselor continue în tehnologia video, companiile au început să caute modalități noi și eficiente de a-și face publicitate mărcii și de a îmbunătăți interacțiunea și implicarea potențialilor. O metodă pe care au găsit-o este turul virtual de 360°. În ciuda faptului că sunt noi, tururile virtuale au devenit populare în sectoarele turismului și imobiliare.
Prin includerea videoclipurilor și imaginilor, un vizitator poate interacționa și explora mediul înconjurător oriunde în lume. Studiul arată că 54% dintre cumpărători refuză să verifice o proprietate cu excepția cazului în care aceasta are tururi virtuale în listări. Acest lucru indică faptul că oamenii cunosc tururile virtuale, ceea ce îl face o cheie esențială pentru rentabilitatea investiției unei afaceri.
Site și Facebook Friendly
Puteți integra cu ușurință tururi virtuale 36O în site-ul dvs. web. Tururile virtuale sunt captivante, interactive și captivante și ajută la creșterea conversiilor și la promovarea vânzărilor. Un sondaj arată că 67% dintre clienți doresc ca proprietarii de afaceri să includă tururi virtuale de 360° pe site-urile lor web. De asemenea, puteți îmbunătăți în continuare angajamentul social și puteți strânge mai multe aprecieri prin încorporarea tururilor virtuale în pagina dvs. de Facebook a companiei.
Beneficii SEO
Tururile virtuale bine dezvoltate sunt bune pentru SEO site-ului dvs. Multe motoare de căutare, inclusiv Google, folosesc algoritmi pentru a evalua ce pagini web ajută utilizatorul. Unul dintre factorii cheie pe care îi consideră este numărul de timp pe care clienții sau potențialii petrec pe site. Un studiu a demonstrat că site-urile web cu tururi virtuale se clasează mai sus decât cele cu doar imagini.
Un tur virtual atrăgător va obliga vizitatorii să rămână mai mult timp, să vă îmbunătățească clasamentul în motoarele de căutare și să vă ajutați să creșteți traficul pe site.
Compatibil cu toate dispozitivele
Tururile virtuale folosesc software interactiv pentru a le permite vizitatorilor să vă verifice afacerea oriunde. Sunt compatibile cu toate dispozitivele. Clienții își pot folosi desktopul, smartphone-ul, tableta sau telefonul mobil pentru a-ți găsi afacerea. Ei pot folosi aceste dispozitive pentru a vă descoperi oricând barul, restaurantul, magazinul și afacerea.
Instrument virtual de vânzări pentru imobiliare comercială
O platformă virtuală de vânzări permite afacerii dvs. să-și atingă mai bine obiectivul.
Un instrument virtual bun ar trebui să includă un tur virtual, imagini statice, hărți, videoclipuri, link-uri de partajare socială și link-uri către site-ul dvs. De asemenea, ar trebui să vă permită să navigați cu ușurință prin platformă.
InnoVtour are o platformă virtuală de vânzări multimedia (VSP) care vă permite să vă vindeți proprietatea prin telefon, site web, conferințe web sau e-mail. Include:
- Tur virtual 360° ușor de navigat
- Plan de etaj interactiv pentru a-ți ajuta clienții potențiali să vadă diferite locații
- Fotografii statice profesionale pentru a arăta facilități și zone esențiale și multe altele
- Video
VSP-ul nostru vă va ajuta să creșteți clienții potențiali și să încheiați mai multe oferte cu cumpărătorii dvs., economisind în același timp bani pentru costurile generale. Cu fotografiile noastre panoramice la 360°, puteți face publicitate proprietății dvs. arătând cel mai bine, puteți crește numărul de rezervări și puteți oferi clienților potențiali o experiență bogată.
De asemenea, vă puteți împuternici echipa de vânzări cu o experiență vizuală puternică, o prezentare de top și un instrument de vânzare eficient, care vă va uimi clienții. Dacă mai aveți întrebări referitoare la vânzarea virtuală, nu uitați să ne contactați pentru mai multe detalii.
0 Comments