Turismul virtual este un segment în creștere al industriei ospitalității, care se bazează pe utilizarea tehnologiei pentru a prezenta potențialilor oaspeți, clienți și vizitatori o experiență unică și captivantă. De la restaurante la stațiuni, companiile din industria ospitalității folosesc marketingul virtual pentru a-și promova afacerea, pentru a stimula creșterea consumatorilor și pentru a îmbunătăți procedurile operaționale. Pentru a ține pasul cu toate tendințele din această eră a transformării digitale , mulți hotelieri apelează la tururile virtuale ale hotelurilor și le folosesc pentru a intra în legătură cu potențiali clienți.
În acest ghid, acoperim avantajele tururilor virtuale ale hotelului. Detaliem ce sunt acestea, cum să le creăm și cum pot îmbunătăți performanța generală a hotelului. De asemenea, răspundem la cele mai frecvente întrebări despre tururile virtuale ale hotelurilor și discutăm despre modul în care marketingul virtual este utilizat pentru a extinde acoperirea publicului, pentru a genera veniturile hoteliere, pentru a îmbunătăți operațiunile de zi cu zi și multe altele.
Aflați cum să deblocați puterea tururilor virtuale la hotel
Ce sunt tururile virtuale la hotel?
Un tur virtual este o formă interesantă de marketing experiențial pe care restaurantele, hotelurile, magazinele cu amănuntul și alte companii o folosesc pentru a simula și facilita o vizită la proprietate de la distanță. Un instrument popular pentru stațiuni, case de vacanță, proprietăți de marcă și alte locuri de cazare peste noapte, tururile virtuale ale hotelului permit călătorilor, agenților de turism, organizatorilor de evenimente, cuplurilor logodnice și atât de mulți alți clienți să viziteze proprietatea de la distanță și să arunce o privire în jur.
Prin tururi virtuale ale site-ului, clienții potențiali vă pot „testa” proprietatea, scufundându-se într-o simulare virtuală a hotelului. Oaspeții virtuali se pot teleporta dintr-o locație de hotel în alta sau dintr-o poziție în cameră în alta, simulând experiența deplasării fizice prin hotel. Vizitatorii de la distanță și potențialii clienți pot explora hotelul în calitate de oaspete și pot experimenta tot ceea ce are de oferit, inclusiv:
- Facilitățile hotelului
- Caracteristici cheie
- Spații de lobby
- Restaurant si zone de luat masa
- Facilități de fitness
- Piscina hotelului, spa sau servicii similare
- Vending/piață la fața locului
- Spatiu de intalniri si evenimente
- Spatii exterioare
Prin tururile virtuale la hotel, potențialii oaspeți pot „încerca înainte de a cumpăra”. Aceștia pot vedea caracteristicile proprietății la care țin cel mai mult, pot explora hotelul și pot decide dacă să rezerve sau nu fără a fi blocați de descrieri pronunțate sau informații de care nu au nevoie.
Cum sunt create tururile virtuale la hotel?
Tururile virtuale pot fi create în mai multe moduri – unul dintre acestea implicând combinarea unei serii de imagini statice sau videoclipuri pentru a compune o versiune virtuală simulată a unei locații existente. Imaginile și videoclipurile pot fi combinate cu muzică, narațiune, efecte sonore, text și alte elemente multimedia pentru a crea o experiență interactivă captivantă pentru spectatori.
Majoritatea tururilor virtuale care sunt create în acest fel sunt filmate dintr-o perspectivă la persoana întâi și oferă o vedere de 360 de grade, permițând oaspeților să exploreze hotelul din toate unghiurile. Când un oaspete intră în turul virtual, se simte ca și cum ar fi de fapt la hotel. Perspectiva captivantă la nivelul ochilor le permite să vizualizeze exact cum ar fi o vizită la hotel în timp ce se deplasează prin proprietate, explorează holul și diferite tipuri de camere.
Tururile virtuale pot fi create și prin tehnologia 3D interactivă, fotorealistă, care oferă hotelurilor posibilitatea de a încărca planuri de etaj și de a-și arăta spațiul ca niciodată .
Permiteți-ne să vă ajutăm să deblocați puterea tururilor virtuale la hotel
Unde afișează hotelurile tururi virtuale?
Simulările tururilor virtuale sunt completări benefice la o varietate de campanii de marketing, deoarece funcționează bine în conținut video, reclame de căutare, e-mail și direct pe site-ul web al hotelului. Promovați tururile virtuale ale hotelului prin YouTube, contul Google My Business (GMB) al hotelului dvs.,
Tipurile de tururi virtuale pe care le găzduiesc platformele de socializare și site-urile de listare a locațiilor variază de la canal la canal. Facebook, de exemplu, permite utilizatorilor să partajeze și să editeze fotografii la 360 de grade , care arată o fotografie din toate unghiurile. Câmpul vizual este setat automat în centrul imaginii, permițând vizitatorilor să privească înainte, deasupra, în spate și dedesubt. Cu toate acestea, prin GMB, hotelurile pot crea și promova un tur virtual Google interactiv sau un tur virtual Street View. Hotelurile selectează un pachet de tur virtual GMB și plătesc o taxă unică în funcție de complexitatea aspectului turului virtual. Odată filmat și trimis, Google afișează tururile virtuale ale hotelului pe profilul Google local al proprietății, în rezultatele motorului de căutare și pe Google Maps.
Ce ar trebui să evidențieze hotelurile într-un tur virtual?
Hotelurile care își externalizează videoclipurile 3D solicită, de obicei, videografilor să creeze mai multe tururi diferite pentru a fi utilizate în campanii de marketing diferite. Directorii de vânzări și marketing care își cunosc foarte bine clienții (și clienții potențiali) pot alege să utilizeze diferite turnee în diferite situații, deoarece conținutul specific poate atrage segmentele de piață individuale mai mult decât altele sau poate performa mai bine pe un anumit canal de marketing.
Managerii de marketing hotelier pot utiliza un tur virtual Street View pe rețelele sociale pentru a atrage atenția membrilor publicului și a le stârni curiozitatea. Turul atrăgător cu vedere la stradă exterioară atrage spectatorul, îl implică și apoi solicită o vizită la site- ul de rezervare directă pentru a finaliza turul. Oaspeții intrigați care doresc să facă restul turului sunt direcționați direct către site-ul dvs., unde un buton „Rezervați acum” va aștepta pentru a saluta oaspeții după turneu.
Cum pot beneficia hotelurile de tururile virtuale?
Hotelierii, directorii generali, directorii de vânzări și managerii de venituri pot beneficia de utilizarea tururilor virtuale ale hotelului. Iată câteva exemple.
1. Îmbunătățiți marketingul
Oferiți oaspeților și planificatorilor posibilitatea de a vizualiza cum ar arăta de fapt un sejur sau un eveniment la hotelul dvs. Tururile virtuale ale hotelurilor generează clienți potențiali de mare valoare cu conținut interactiv și captivant, permițând atât călătorilor, cât și planificatorilor de călătorie să experimenteze locația dvs. ca niciodată.
Arătați că proprietatea dvs. este cu un pas înaintea concurenței și depășiți compensația stabilită prin virtualizarea vizitelor la site-ul hotelului. Hotelurile care oferă o experiență în loc de doar un argument de vânzare sunt mai probabil să iasă în evidență. Un studiu extins la Omni Hotel a concluzionat că vizitatorii online care au avut acces la tururi virtuale 3D ale hotelului au avut 67% mai multe șanse să rezerve o cameră de hotel online.
2. Sporiți vânzările
Echipele de vânzări și marketing folosesc tururile virtuale ale hotelurilor pentru a menține și a crește cota de piață, precum și pentru a viza segmente de piață individuale. Tururile virtuale ale hotelurilor sunt un instrument de marketing excelent pentru a ajunge la mileniali și călătorii din generația Z.
3. Executați evenimente mai bune
Executarea cu succes a întâlnirilor și a evenimentelor poate ajuta directorii de vânzări și venituri să atingă țintele de venituri. Hotelurile sunt, de asemenea, capabile să construiască încredere și loialitate cu agenții de turism și planificatorii prin îndeplinirea așteptărilor stabilite de turul virtual al hotelului. Caracteristicile hotelului, facilitățile și serviciile reprezentate în experiența virtuală sunt prezente la fața locului, iar execuția evenimentului este exact așa cum și-a imaginat planificatorul.
Hotelurile pot atrage oaspeți, planificatori de călătorie și alți clienți la proprietatea lor prin tururi virtuale bine executate și captivante. Odată ajunse la proprietate, hotelurile au posibilitatea de a păstra loialitatea oaspeților depășind așteptările înalte stabilite în simularea virtuală.
Sunt disponibile tururi virtuale la hotel prin Innovtour?
Serviciile noastre îi ajută pe hotelieri să închirieze , să găzduiască și să ofere întâlniri și evenimente de succes.
- Comercializați-vă spațiul cu 3D foto-realistic: învingeți concurența în mediul de vânzare la distanță de astăzi cu 3D care arată clienților cum vor arăta evenimentele lor, până la cele mai fine detalii.
- Furnizați întâlniri de succes cu diagrama evenimentelor: arătați clienților potențiali pe care le puteți oferi viziunea lor folosind un instrument flexibil de diagrame care vă permite să actualizați machetele și să salvați șabloane noi. Folosiți software-ul de diagrame în timp real și la scară cu soluții vizuale de scaune pentru colaborarea momentană între planificatori, furnizori și personalul evenimentului.
0 Comments