Dacă sunteți responsabil cu marketingul unui centru educațional pentru potențialii studenți sau părinți ai studenților, trebuie să găsiți o modalitate de a-i atrage. Deși tururile în persoană pot fi persuasive și eficiente, acestea sunt benefice numai dacă indivizii sunt prezenți fizic . la școala sau universitatea ta.
Pot exista studenți potențiali (sau părinții lor) care caută online centrul dvs. educațional, așa că profitați de această oportunitate permițându-le să vă viziteze virtual !
5 motive pentru a folosi tururile virtuale pe site-ul școlii tale:
1) Un tur virtual va ajuta oamenii să se simtă confortabil cu unitatea dumneavoastră.
Permițând vizitatorilor site-ului web să verifice vizual școala sau universitatea dvs., aceștia se vor familiariza cu aceasta. Acest lucru este important, în special pentru vizitatorii site-ului web care pot locui în prezent în afara zonei și poate că doresc să se mute în regiune. Pentru universitățile sau instituțiile de învățământ care sunt specializate în predarea unor abilități/cariere specifice, studenții care sunt prea departe pentru a face un tur fizic se pot gândi să aplice!
2) Nu toate site-urile web ale școlii oferă tururi virtuale, așa că acest lucru vă permite să iasă în evidență online.
Este obișnuit ca site-urile web ale centrelor educaționale să afișeze imagini ale clădirilor lor și să transmită detalii despre educația pe care o oferă. Cu toate acestea, nu toate școlile oferă tururi virtuale interactive reale . Făcând acest lucru, unitatea dumneavoastră se poate remarca printre celelalte școli pe care oamenii le întâlnesc în rezultatele căutării online. Un tur virtual face ca centrul dvs. educațional să prindă viață și oferă vizitatorilor site-ului o idee realistă despre aspect și despre ce se pot aștepta.
3) Un tur virtual poate evidenția modul în care centrul tău educațional este unic.
Pe parcursul unui tur virtual online, puteți afișa zonele școlii dvs. care o fac specială. Chiar dacă există și alte școli în zonă care oferă cursuri sau cursuri educaționale similare, nu există îndoială lucruri superioare și diferite la tine .
4) Tururile virtuale sunt mai captivante decât fotografiile.
Vizitatorii site-ului care văd turul virtual al școlii dvs. au șanse mai mari să fie implicați decât dacă ați afișa doar o galerie foto. Le permite să vadă terenul/cladirile/campusul școlii și se pot imagina mai bine acolo. Aceasta poate fi foarte bine cea mai interesantă caracteristică a site-ului dvs. pentru potențialii studenți sau părinții lor!
5) Afișarea unui tur virtual va prezenta școala și site-ul dvs. într-un mod profesionist.
Utilizarea unui tur virtual pe site-ul dvs. va ajuta școala dvs. să pară profesionistă. Va indica faptul că primiți noi studenți, dar și că sunteți serios în ceea ce privește educația pe care o oferiți. Tururile virtuale sunt percepute ca fiind de înaltă calitate, așa cum doriți ca școala dvs. să fie portretizată.
Profită la maximum de tururile virtuale pe site-ul tău
La concept3D, recunoaștem că nu este vorba doar despre utilizarea tururilor virtuale, ci și despre modul în care le folosiți! De aceea am adunat aceste trei sfaturi pentru a vă ajuta să profitați la maximum de tururile virtuale.
1) Utilizați tururi virtuale pentru a evidenția istoria școlii dvs.
Pe lângă utilizarea tururilor virtuale pentru a afișa o vizualizare curentă a aspectului și a caracteristicilor centrului dvs. educațional, le puteți folosi și pentru a afișa istoricul școlii dvs.
Multe companii au o pagină online „despre noi” care vorbește despre momentul în care au fost înființate și cum erau instalațiile/serviciile lor la momentul în care au început. De asemenea, împărtășirea detaliilor istoriei bogate a unei școli o ajută să pară stabilă și reputată.
În loc să vorbești doar despre istoria școlii și să încerci doar să descrii cum a fost, poți să le arăți vizitatorilor site-ului tău! Profită de un tur virtual pentru a arăta cum era școala ta când a început, unde erau lucrurile înainte și cât de departe ai progresat.
Pe lângă un tur virtual istoric, puteți împărtăși câteva „fapte distractive” rapide pe site-ul dvs. despre istoria școlii/universitatei dvs. Ați putea include chiar și câteva povești scurte despre studenți care au absolvit/au frecventat școala dvs. în trecut și ce au continuat să facă (mai ales dacă există unii ale căror nume vor fi recunoscute!)
2) Folosiți tururi virtuale pentru a afișa imaginea completă a școlii dvs. (nu doar locul unde au loc cursurile.)
Pe lângă faptul că arătați structura școlii în sine și atrageți atenția asupra locului în care sunt predate diferite clase și cursuri, puteți evidenția și alte domenii în legătură cu școala dvs. Aceasta ar putea include zone din afara clădirii, cum ar fi terenuri pentru sport sau alte zone destinate activităților în aer liber pentru studenți.
Dacă există locuri de locuit la fața locului (pentru campusuri, școli-internat etc.), puteți prezenta un tur al structurii locațiilor de locuit și chiar al modului în care arată camerele individuale de cămin. Acest lucru este important pentru studenți sau părinții lor, care ar putea avea anumite anxietăți în legătură cu ei să se mute de acasă și să locuiască în altă parte. Îi va ajuta să-i liniștiți și să deveniți mai confortabil cu ideea ca ei să meargă la școala dvs.
3. Utilizați un tur virtual în legătură cu mărturii autentice.
De asemenea, este benefic să includeți exemple de experiențe pozitive din viața reală în legătură cu centrul dvs. educațional. Afișând rezultate bune pe site-ul dvs. pe lângă tururile virtuale care arată un mediu fizic interesant și plăcut, creșteți eficacitatea tururilor. Mărturiile și tururile virtuale sunt instrumente de marketing puternice în sine, dar utilizând eficient ambele, este mai probabil să convingi vizitatorii site-ului web să aplice sau să frecventeze școala ta.
Faceți cunoștință cu Innovtour
Innovtour ajută companiile să-și redefinească operațiunile prin reducerea distanței ca o barieră în calea colaborării. Platforma noastră de colaborare la distanță la 360 de grade permite utilizatorilor să se alăture tururilor virtuale , instruirilor și inspecțiilor prin browser web sau dispozitiv VR.
0 Comments