Un tur virtual 360 ar putea fi un instrument de marketing excelent. Există multe motive pentru care ar trebui să includă în marketingul dvs. Tururile virtuale 360 îmbunătățesc considerabil înțelegerea produselor și a serviciilor, de asemenea, sporesc marketingul online și de brand prin vizualizare captivantă.
Pentru a arăta valoarea reală a unui tur virtual 360 , a fost realizat un proiect de cercetare cu mari companii imobiliare.
Tururi virtuale 360: Beneficii de vizualizare
Avantajele imobiliare Potențialii cumpărători pot vedea o proprietate mai bine decât fotografia imobiliară. Un tur virtual 360 vă ajutați să înțelegeți mai bine proprietatea. Contactarea vânzătorului/proprietarului este mai informativă și poate oferi contact mai bune.
Poate fi accesat 24 de ore pe zi, fără a fi nevoie să faceți mese sau să faceți curățenie după un vizitator.
Beneficii pentru hotel/stațiuni Oamenii rezervare hotelul/stațiunile mai repede atunci când au un tur virtual 360. 73% dintre persoane care caută online pentru a găsi cazare de vacanță vizitează cel mult un site înainte de a lua o decizie.
Clienții potențiali ar trebui să poată vedea site-ul dvs. pentru a lua o decizie în cunoștință de cauză.
Tururile virtuale 360 oferă beneficii de durată

Tururile virtuale 360 ar putea expune vulnerabilități suplimentare într-o zonă în care locuiți. Vizitatorii revin pe site-ul dvs. mai des pentru a vedea Turul virtual 360.
Vizitatorii tăi vor fi mai înclinați să transmită prietenii și familiile lor înțelegeri virtuale.
Compararea opoziției cu beneficiile
Un tur virtual 360 poate face ca proprietatea și site-ul dvs. să iasă în evidență de toate celelalte. Afacerea ta este mai unică decât restul.
Statistici din 360 de tururi virtuale

Aceste statistici se bazează pe cercetări efectuate cu diverse companii și organizații implicate în stațiuni sau imobiliare.
Anunțurile cu fotografie 360 au o popularitate cu 40% mai mică decât cele cu fotografii tradiționale (fotografie plată). (Cercetare de către agent imobiliar).
75% au spus că preferă tururile VR interactive decât fotografiile obișnuite.
80% dintre cumpărătorii online au declarat că fotografiile sunt esențiale în alegerea de cumpărare.
Rezervați cazare online este ușor cu un tur virtual.
Este mai frecvent ca motelurile sa aiba 360 de tururi virtuale pentru a primi cu 48% mai multe rezervari (cercetare Greatest Western).
Deoarece vizitatorii pot face un tur virtual 360, aceștia pot petrece de trei ori mai mult timp pe site-uri web care oferă tururi virtuale 360.
Călătorii care caută cazare online vizitează în medie trei site-uri web înainte de a lua o decizie.
Rezervări online doar 15% rezervari de stațiuni sau cazare. Cu toate acestea, rezervarile online 65 la sută pentru toate rezervarile de călătorie.
Motoarele de căutare sunt dintre cele mai puternice instrumente pentru a găsi destinații sau servicii de călătorie. Tururi virtuale 360 de înaltă definiție interactivă pe site-urile de cazare și cazare pentru a creșteri online
Rentabilitatea medie a investiției (return-on-investment) pentru tururile virtuale la cabană este mai mică de 4 săptămâni.
Pentru cele mai recente știri și tendințe tehnologice, informații despre tehnologia 360, actualizări ale serviciului de fotografie aeriană, misiuni de tur virtual 360, imagini uimitoare de fotografie imobiliară HDR, instrument pentru fotograf de arhitectură și mult mai mult și asigurați-vă că urmați site-ul nostru:
https://blog.innovtour.ro/blog/
Concluzie:
Realitatea virtuală a devenit acum un lucru imens, deoarece poate transforma cu ușurință orice industrie, iar industria imobiliară nu face excepție.
Faceți cunoștință cu Innovtour
Innovtour ajută companiile să-și redefinească operațiunile prin reducerea distanței ca o barieră în calea colaborării. Platforma noastră de colaborare la distanță la 360 de grade permite utilizatorilor să se alăture tururilor virtuale , instruirilor și inspecțiilor prin browser web sau dispozitiv VR.
Pentru a afla mai multe despre ce poate oferi platforma noastră afacerii dvs., faceți clic aici pentru a rezerva o demonstrație.
0 Comments