Pandemia de COVID-19 a schimbat felul în care facem multe lucruri, inclusiv modul în care vedem arta. Odată cu începutul epidemiei de coronavirus, muzeele și galeriile de artă și-au închis porțile pentru vizitatori, iar artiștii au fost nevoiți să vină cu modalități noi și creative de a-și remarca opera de artă.
Nu a trecut mult timp până când muzeele de renume mondial au început să ofere tururi virtuale gratuite ale colecțiilor lor, iar în curând cererea pentru expoziții online din galeriile de artă a crescut.
Progresele în tehnologia realității virtuale și augmentate (VR și AR) și utilizarea pe scară largă a smartphone-urilor și tabletelor fac posibil să vă bucurați și să cumpărați artă de oriunde.
Marketingul capodoperelor pentru colecționari și investitori de artă nu a fost niciodată mai ușor, în special pentru galeriile de artă pregătite să îmbrățișeze puterea VR și AR.
Muzeele și galeriile de artă devin virtuale
Anul 2020 a schimbat jocul pentru scena artistică globală. „Tururile muzeelor virtuale” a fost una dintre cele mai căutate expresii pe Google în SUA anul trecut, dovedind un interes enorm pentru experiențele virtuale. Pagina de colecție online a Muzeului Britanic a sărit de la aproximativ 2.000 de vizite pe zi la 175.000 numai în martie 2020, și a plutit în jurul acestei cifre pentru o perioadă.
Rijksmuseum (Amsterdam), Muzeul J.Paul Getty (Los Angeles), Muzeul de Istorie Naturală (Londra), Musée d’Orsay (Paris) și Galeria Națională (Londra) sunt doar câteva dintre muzeele care fie au lansat tururi virtuale, fie au creat ghiduri online interactive pentru public.
De ce trebuie să creezi o galerie de artă virtuală?
Pe lângă impactul pandemiei și tendința generală către digitalizare, există și alte motive în favoarea dezvoltării spațiilor de artă virtuale, fie pentru a le completa, fie chiar pentru a le înlocui pe cele fizice.
Independența locației : deși termenul a fost inventat de nomazii digitali pentru a descrie un stil de viață care le permite să trăiască și să lucreze oriunde își doresc, explică perfect un beneficiu major pe care galeriile de artă îl obțin din devenirea virtuală. Un spațiu de artă virtual nu necesită o locație fizică și planificarea activităților de galerie în acea locație unică. Permite o flexibilitate nelimitată și reduce costurile pentru închirierea unui spațiu fizic pentru a stoca și a afișa artă la zero.
O mai bună expunere: odată ce deveniți virtual, deveniți global. Nu mai sunteți limitat la nevoile și comportamentul de consum al investitorilor care trăiesc într-o anumită țară. Un spațiu de artă virtual vă permite să ajungeți la un public mai larg și să promovați arta la scară globală, ceea ce în cele din urmă crește vânzările.
Proces de gestionare mai ușor : O galerie de artă virtuală nu necesită un manager la fața locului. Nu este nevoie să implementați securitate pentru a vă asigura că opera de artă este în siguranță. Modificările la galeriile virtuale sunt mai rapide și mai ușoare decât pentru galeriile fizice. Cu spațiile de artă virtuale, puteți înlocui opera de artă cu un clic. Managementul poate face modificări de oriunde, atâta timp cât aveți o platformă online de încredere pentru dezvoltarea galeriei 3D și un specialist în tehnologie care remediază erorile după cum este necesar și menține aplicația să ruleze corect.
O implicare mai bună a clienților : modalitățile prin care vizitatorii pot interacționa cu lucrările de artă dintr-o galerie fizică sunt limitate. Practic, ei îl pot privi din diverse unghiuri și pot citi o scurtă descriere postată pe perete de lângă fiecare lucrare. Galeriile virtuale care folosesc tehnologia AR și vizualizarea modelelor 3D permit vizitatorilor să interacționeze cu fiecare piesă de artă în mai multe moduri. Se pot roti, mări și micșora anumite părți ale operei de artă, pot vedea suplimente animate cu informații de fundal și așa mai departe.
Fără bariere la intrare : pășirea în lumea galeriilor de artă sau a caselor de licitație și verificarea prețurilor poate fi inconfortabil pentru cei care sunt noi în afacere. Galeriile de artă virtuale elimină factorul de intimidare – nimeni nu urmărește fizic în timp ce clienții văd opera de artă.
Sustenabilitatea mediului : Trecerea virtuală, fie pentru o galerie de artă sau pentru orice altă afacere, beneficiază de mediu. Reducerea amprentei de carbon este un motiv valid pentru a lua în considerare înlocuirea unei galerii de cărămidă și mortar cu un spațiu de artă virtual.
Pași pentru lansarea unui spațiu de artă virtual
Pentru a lansa un spațiu de artă virtual propriu, puteți merge într-un două moduri — fie să utilizați software și instrumente care sunt disponibile online, fie să optați pentru o soluție personalizată dezvoltată de un grup de dezvoltatori experimentați.
Prima este o opțiune accesibilă, care poate fi un început excelent pentru a vedea cum va arăta opera de artă pe care o vindeți online. Puteți crea o galerie virtuală online cu Google Slides, de exemplu, care servește ca o platformă excelentă pentru a lansa săli de vizionare virtuală cu ajutorul tehnologiei Google Street View.
Pentru a crea o experiență mai sofisticată, probabil că veți avea nevoie de experiență tehnologică. Unii dintre pașii implicați în dezvoltarea unui spațiu de artă virtual personalizat sunt enumerați mai jos.
Configurați o bază de date : faceți fotografii de înaltă rezoluție ale operei de artă pe care doriți să o afișați în expoziția virtuală și creați o bază de date cu imagini pentru modelarea 3D ulterioară.
Construiți modele 3D : imaginile 3D pot fi redate fără a construi modele geometrice explicite folosind aplicații precum, de exemplu, QuickTimeVR. Deși această tehnică permite vizualizarea panoramică, are capacitatea limitată de a vedea obiectele din diferite puncte de vedere pe măsură ce vă deplasați prin spațiu. De asemenea, nu vă permite să simulați diferite scenarii de iluminare; Varierea luminii face experiența generală de vizionare mai realistă.
Veți avea nevoie de un model geometric 3D al operei de artă pentru a oferi o experiență cu adevărat captivantă. Puteți construi un model de la zero folosind instrumente de modelare 3D precum CAD sau 3DSMax sau puteți utiliza sisteme de scanare 3D.
Lucrați la design : după ce ați creat modele 3D ale operei de artă, puteți trece la proiectarea spațiului virtual. Gândiți-vă la paleta de culori, la interfață și așa mai departe. Singurele tale limite aici sunt imaginația și bugetul tău.
Lansați un site web : după ce toate lucrările de pregătire sunt terminate, tot ce mai rămâne de făcut este să lansați un site web care va fi casa spațiului dvs. de artă virtuală.
Importanța modelelor 3D de înaltă calitate
Perturbarea digitală și progresele în tehnologiile AR și VR au deschis noi oportunități pentru galeriile de artă. Dealerii de artă și investitorii pot acum să cumpere artă din confortul casei lor, datorită omniprezenței expozițiilor online.
Pentru a afișa lucrări de artă în galerii online, este important să construiți modele 3D virtuale de înaltă calitate, care reproduc arta, astfel încât utilizatorii să le poată plasa într-un spațiu interactiv. Acest lucru este dificil de realizat fără competențe relevante și, prin urmare, va necesita experiență tehnologică.
Postindustria oferă un meniu complet de servicii pentru a construi modele virtuale pentru cataloage 3D de la zero.
Doar lăsați-ne informațiile dvs. de contact și vă vom ajuta să vă transformați galeria într-o experiență de artă virtuală remarcabilă.
Faceți cunoștință cu Innovtour
Innovtour ajută companiile să-și redefinească operațiunile prin reducerea distanței ca o barieră în calea colaborării. Platforma noastră de colaborare la distanță la 360 de grade permite utilizatorilor să se alăture tururilor virtuale , instruirilor și inspecțiilor prin browser web sau dispozitiv VR.
1 Comment
DoreenZ · 10 august 2024 at 10:45
I was looking through some of your content on this website and I
think this internet site is very instructive! Keep on posting.Money from blog