
Nu există nicio îndoială că industria de design grafic este înfloritoare, cu o dimensiune a pieței globale de peste 43,4 miliarde de dolari și o rată de creștere estimată de 3,7%.
Astfel, designul grafic a ajutat afacerile într-o varietate de moduri, inclusiv făcând site-urile web mai ușor de utilizat și creșterea vânzărilor prin intermediul comerțului social. Continuați să citiți pentru a afla mai multe despre modul în care această profesie digitală poate ajuta companiile.
Rolul designului grafic în afaceri
Designerii grafici joacă roluri importante în afaceri, fie în marketing sau în tehnologia informației. Pot fi orice, de la creatori de conținut de rețele sociale până la designeri web. Să ne uităm la aceste roluri mai îndeaproape.
- Creează o primă impresie câștigătoare
- Transmite valorile unei mărci
- Crește vânzările
- Eficientizează comunicarea
- Îmbunătățește publicitatea
- Ajută o marcă să devină de impact
- Construiește profesionalitate
- Stabilește identitatea unei mărci
- Construiește memorabilitatea
- Deosebește marca de concurență
- Ajută la ambalare
Creează o primă impresie câștigătoare
Clienții pot afla despre compania dvs. într-o varietate de moduri, inclusiv reclame online și panouri publicitare, site-ul web, produsele fizice și așa mai departe. Toate aceste zone trebuie să facă o primă impresie bună, ceea ce este posibil doar dacă aveți un designer grafic profesionist în echipa dumneavoastră.
Având în vedere acest lucru, cursanții vizuali reprezintă 65% din populație. Ca rezultat, compania dvs. trebuie să investească în design atrăgător pentru a atrage clienții să vă cumpere produsele, indiferent dacă sunt:
Site-ul web
Designul unui site web influențează 94% din impresiile utilizatorilor. Evident, dacă deschizi un site web și îți este greu să navighezi prin produsele companiei sau dacă este prost proiectat, cel mai probabil vei pleca și vei căuta în altă parte.
În plus, peste 75% dintre consumatori apreciază credibilitatea unei companii pe baza designului site-ului său web, ceea ce înseamnă că designul ar trebui să se aplice ofertelor sale.
Să presupunem că cauți pantofi pe internet. Te-ai aștepta ca site-ul să arate ca un magazin online; altfel, nu ați introduce niciodată informațiile cardului dvs. de credit.
Ca rezultat, prima impresie a unui utilizator este formată din elemente de bază, cum ar fi culoarea site-ului, aspectul și tipografia. Odată ce aceste elemente au fost optimizate, puteți trece la pasul următor: proiectarea unui logo atrăgător.
Siglă
Un logo de brand bine conceput poate face foarte mult pentru a atrage mai mulți clienți. Dacă compania ta se confruntă cu multă concurență, clienții ar putea să-ți respingă marca pur și simplu pentru că logo-ul unei alte companii pare mai credibil.
Un designer grafic vă poate ajuta să dezvoltați un logo care ajunge în centrul a ceea ce oferă compania dvs., îl prezintă și lasă o impresie de durată. Clienții vor uita cel mai probabil de marca dvs. dacă alegeți un design simplu de logo. Acest lucru se datorează faptului că 60% dintre consumatori vor evita marca dvs. dacă logo-ul nu este atrăgător sau pare să fie prost proiectat.
Designerii grafici înțeleg importanța logo-ului unei companii. Pentru a crea cel mai bun logo pentru clienții lor, aceștia fac cercetări despre industrie, evaluează mărcile și organizează mai multe sesiuni de feedback.
Profil social media
Două treimi dintre întreprinderile mici au un cont de social media și din motive întemeiate. La fel ca sigla și site-ul unui brand, ele fac, de asemenea, parte din prima impresie a consumatorului.
Dacă pagina de socializare a unui brand nu conține elemente vizuale care atrage atenția, imagini de produse înfrumusețate și conținut care poate fi citit, consumatorii nu se vor deranja să stea prea mult timp.
Din această cauză, marketingul pe rețelele sociale are nevoie de ajutorul unui designer grafic pentru a crea conținut mai interesant și pentru a determina mai mulți oameni să-l urmărească.
Transmite valorile mărcii
Unele mărci se străduiesc să găsească cea mai bună modalitate de a-și transmite valorile și adesea doar le lipesc în secțiunea „Despre noi” a site-ului lor web. Dar designerii grafici pot insufla aceste valori prin conținutul lor realizat profesional.
De exemplu, Compania A dorește să-și afișeze valorile ecologice consumatorilor săi conștienți, care reprezintă aproximativ 66% din populația generală . Designerul grafic ar putea arăta cât de mult îi pasă companiei de mediu, punând în evidență eticheta „Fair Trade Certified” de pe ambalajul produsului.
Sau puteți adăuga mai multe nuanțe de verde pe platformele de socializare și pe site-ul web al companiei. Toate aceste completări pot face toată diferența atunci când consumatorii iau deciziile de cumpărare.
Crește vânzările
Angajarea unui designer grafic este o decizie de afaceri înțeleaptă. O platformă și un ambalaj bine concepute pot crește rata de conversie a unei companii. Cel mai bun exemplu în acest sens poate fi găsit într-un magazin alimentar.
Luați în considerare să mergeți pe culoarul de detergent pentru a cumpăra lichid de spălat vase. Deoarece majoritatea pachetelor conțin formulări similare, se poate reduce la aspectul ambalajului. Chiar dacă este evaluat mai jos decât concurența, cel mai probabil îl vei alege pe cel mai atrăgător din punct de vedere vizual.
Acest lucru demonstrează modul în care designul grafic poate stimula vânzările și gradul de conștientizare a mărcii. Simultan, site-urile web și conținutul social media care sunt concepute și scrise într-un mod unic pot duce indirect la rate de conversie mai mari.
Oamenii sunt mai predispuși să viziteze site-ul și să interacționeze cu acesta pe rețelele sociale dacă designul este atrăgător. În consecință, afacerea dvs. va atrage mai mulți clienți potențiali.
Ea eficientizează comunicarea
Companiile doresc ca consumatorii să treacă de la punctul A la punctul B. Pentru a face acest lucru, trebuie să ghideze calea prin pâlnia de marketing folosind pași conceputi pentru a fi ușor de utilizat.
Primul pas este folosirea unei grafice vizuale eficiente pentru a transmite mesajul și a convinge oamenii să folosească produsul sau serviciul.
Un designer grafic profesionist vă poate arăta cea mai bună modalitate prin care afacerea dvs. să-și conducă clienții. Deoarece au făcut cercetări pe diferite grupuri țintă, pot satisface nevoile potențialilor dvs. cumpărători.
Un designer grafic va sugera probabil crearea unui infografic dacă aveți un public foarte vizual cu care încercați să comunicați despre utilizările produsului dvs.
În afară de asta, 45% din populația globală de consumatori își folosește telefoanele atunci când cumpără. Din fericire, designul digital vă poate ajuta să vă faceți conținutul web prietenos pentru dispozitive mobile.
Îmbunătățește reclamele
Prin aranjarea atentă a formelor, culorilor și machetelor, designerii grafici pot să planteze subconștient identitatea unui brand în mintea consumatorilor, făcând publicitatea mai eficientă. Indiferent dacă doriți să faceți publicitate pe rețelele sociale, să creați o imagine de erou sau să produceți o broșură fizică, ar trebui să lăsați acest lucru în seama profesioniștilor.
Ajută o marcă să devină de impact
Unul dintre obiectivele unei afaceri este de a obține un răspuns din partea consumatorilor. De exemplu, o companie care oferă planuri de mese sănătoase nu va avea impact prin simpla postare de tweet-uri cu date despre motivul pentru care mâncarea sănătoasă este importantă.
În schimb, construirea unui mesaj puternic cu date puternice într-un infografic poate oferi publicului țintă motivația de care are nevoie pentru a încerca produsul.
Construiește profesionalitate
Numai în SUA, există peste 30 de milioane de întreprinderi mici și mijlocii (IMM-uri) a căror profitabilitate determină creșterea lor. Chiar și așa, majoritatea acestor afaceri au nevoie de bani de la investitori privați, capitaliști de risc sau alte surse private.
Pentru a obține fonduri private, IMM-urile trebuie să-și construiască imaginea profesională și au nevoie de ajutorul unui designer grafic.
IMM-urile se pot aștepta ca proiectele lor de finanțare privată să meargă bine dacă sunt în concordanță cu ambalajul, designul web și implicarea lor.
Stabilește identitatea unei mărci
După ce au prins prima impresie pozitivă a publicului țintă, companiile trebuie să o păstreze prin menținerea unei imagini consistente a identității mărcii lor. Designerii grafici pot surprinde această identitate prin cercetarea și observarea profilului unei companii.
Artiștii digitali pot crea logo-uri și profiluri web care ies în evidență folosind psihologia fonturilor și teoria culorilor. Sarcina lor este să stabilească tonul vocii unei companii, să-i aleagă paleta de culori și să vină cu alte instrumente de marketing care ajută la definirea identității unei mărci.
Construiește memorabilitatea
În SUA, utilizatorii de internet vizitează aproximativ 130 de pagini web în fiecare zi . Din acest motiv, devine din ce în ce mai dificil pentru mărcile mici să rămână în mintea consumatorului.
Din fericire, un design grozav de la un designer grafic calificat poate ajuta oamenii să-și amintească marca dvs. În esență, aveți nevoie de un logo pe care consumatorii îl pot recunoaște după culorile sale. Logo-ul dvs. poate avea nevoie, de asemenea, de un design modern care să rezoneze cu clienții țintă. O altă modalitate de a obține recunoaștere prin design grafic este să ai postări în tendințe în feed.
Designerul dvs. poate crea, de asemenea, o mascota de marcă, benzi desenate amuzante despre produs sau alt conținut distractiv de care clienții potențiali își vor aminti.
Distinge o marcă de concurență
Să presupunem că deții un cărucior de cafea și îl parchezi în majoritatea zilelor lângă un campus universitar. Într-o zi, vezi un alt cărucior de cafea care vinde același lucru ca al tău. Acest lucru vă elimină o mulțime de clienți.
Vă uitați la concurența dvs. și observați un handle de Instagram postat în meniul lor. Pe măsură ce te uiți în jurul paginii, găsești artă care este interesantă pentru studenții, care reprezintă publicul tău țintă.
Concurența dvs. poate folosi puterea designului grafic pentru a atrage o bază de clienți mai largă decât a dumneavoastră. Între timp, este posibil ca ultimul tău conținut Instagram să fi fost postat acum câteva săptămâni.
Acesta este un exemplu al modului în care designul grafic poate da o afacere avantajul.
Ajută la ambalare
Indiferent dacă conduceți o afacere cu pahare sau vindeți parfum, designul ambalajului dvs. trebuie să atragă publicul țintă.
Pentru a atrage publicul țintă, designerii grafici efectuează cercetări de piață pentru a găsi cele mai bune culori, forme și fonturi care îi vor atrage. Acest lucru, la rândul său, crește probabilitatea ca un consumator să-ți cumpere produsul.
La lansarea unui produs, ambalajul este de asemenea important, deoarece ar putea fi prima dată când un client vă vede marca.
Beneficiile designului grafic în afaceri
Pe lângă toate rolurile cheie pe care designul grafic le joacă în creșterea afacerii, poate beneficia și proprietarilor de mărci.
Economisește timp
În calitate de proprietar de afaceri, doriți să planificați modalități de a vă dezvolta afacerea. Dar nu poți face asta dacă ești concentrat pe alte sarcini, cum ar fi crearea unui logo.
Lăsând aspectele de design în seama unui designer grafic vă poate economisi timp. Îți pot îndeplini sarcinile mai eficient, astfel încât afacerea ta va crește mai repede.
Este economisirea de bani
Dacă alegeți un pachet ieftin, s-ar putea să nu se imprime sau să iasă bine. Ca rezultat, cheltuiți mai mulți bani pentru a retipări sau a reedita ambalajul produsului.
Vă sugerăm să angajați un designer grafic care cunoaște regulile industriei și ambalajele pentru a evita astfel de probleme.
Promovați moralul angajaților
Atunci când afacerea dvs. prezintă un site web, un logo și un profil de socializare cu aspect profesional, probabil că angajații dvs. vor fi mândri că lucrează cu dvs.
Această mândrie poate implica o rată de productivitate mai mare și rezultate mai bune de la angajați. În plus, platforma ta bine concepută te va ajuta să te remarci în industrie, ceea ce te va ajuta să găsești oameni mai buni pe care să îi angajezi.
Este crucial pentru economie
În general, IMM-urile sunt cele care mențin economia în funcțiune. La urma urmei, ele reprezintă aproape 90% din afaceri. Aceasta înseamnă că succesul acestor întreprinderi mici și mijlocii (IMM-uri) este important pentru menținerea angajaților și pentru economie în ansamblu.
Așa fiind, o economie sănătoasă implică practici de afaceri competitive. Pentru a fi competitive, companiile folosesc designeri grafici pentru a-și stabili identitatea mărcii și punctele de vânzare unice.
0 Comments