Tehnologia a transformat modul în care are loc învățarea și, în consecință, a schimbat modul în care studenții aleg instituțiile pe care doresc să le frecventeze. Un instrument important care a ajutat această schimbare este turul virtual al colegiului, care este o experiență online care permite utilizatorilor să se simtă ca și cum ar fi în campus din orice parte din lume.
Potrivit unui articol din aprilie 2020 publicat de Inside Higher Ed , aproape 1,4 milioane de oameni au vizionat tururi virtuale ale colegiilor între martie și aprilie 2020 – o creștere cu 228% față de aceeași perioadă a anului precedent. În plus, o analiză a peste 650.000 de potențiali studenți a descoperit că cei care își împărtășesc informațiile de contact în timpul unui tur virtual au șanse de două ori mai mari de a aplica la acea instituție decât cei care sună, trimit un e-mail sau trimit un formular de întrebare.[1] În plus, datele compilate prin diverse sondaje colegiale estimează că cel puțin 66% dintre solicitanții recenti la facultate ar dori posibilitatea de a vedea tururi virtuale ale instituțiilor de care sunt interesați și pentru 30% dintre acești respondenți, tururile virtuale ale campusului sunt un must-have în procesul lor de luare a deciziilor.
Deci, ce înseamnă asta pentru liderii campusului? Dacă colegiul sau universitatea dvs. nu utilizează un tur virtual, poate fi timpul să vă gândiți să adăugați unul la mixul dvs. de marketing. Mai jos, vă oferim patru beneficii pe care să le luați în considerare:
Mai multă expunere, în toată țara și în întreaga lume. Probabil cel mai mare beneficiu al creării unui tur virtual al colegiului este creșterea expunerii la instituția dvs. Oricine are acces la internet ar putea fi un potențial vizitator (și viitor student!). Și, având în vedere că există miliarde de oameni pe tot globul care sunt conectați la internet, lumea este literalmente scena ta.
În timp ce casele deschise în persoană și evenimentele ar trebui să continue să fie elementele principale ale activității dvs. de informare, adăugarea unui tur virtual vă poate mări audiența de zece ori. În mod obișnuit, studenții care locuiesc în apropiere sau cei care au mijloacele de a călători sunt mai ușor capabili să participe la casele deschise în persoană și la tururile campusului, limitându-ți astfel accesul. Cu un tur virtual, puteți aduce o mare parte a experienței dvs. de tur al campusului în casele studenților din America, precum și la nivel internațional. De fapt, datele sugerează că un tur virtual bun stârnește interesul studenților și are ca rezultat o creștere cu 30% a vizitelor fizice în campus, ceea ce, la rândul său, crește ratele de conversie a cererilor și a înscrierilor. În plus, potențialii studenți care urmăresc un program creativ, captivant,
Conectați-vă cu nativii digitali. Majoritatea candidaților tradiționali la facultate aparțin generației Z, care a crescut cu tehnologia în moduri în care elevii mai mari nu au făcut-o. De la rețelele sociale până la divertisment, cumpărături online și multe altele, generația Z trăiește în primul rând într-o lume virtuală. Pentru acești potențiali studenți, un tur virtual bine făcut al campusului dvs. va arăta automat relevanța digitală a școlii dvs., ceea ce înseamnă că instituția dvs. va fi probabil mai sus pe lista lor când va veni momentul înscrierii.
Furnizați informații importante mai eficient și mai eficient. Potențialii studenți pot înțelege mai ușor și mai rapid ceea ce face școala dvs. unică și specială printr-un tur virtual, mai degrabă decât citind statistici, pagini web sau mărturii scrise. Îți amintești de statistica pe care am evidențiat-o mai devreme despre potențialii studenți că au de două ori mai multe șanse să facă conversii dacă își împărtășesc informațiile într-un tur virtual? Aceste date sugerează că un tur virtual al colegiului creativ, bine executat, care include videoclipuri cu studenți care participă la activități școlare, împărtășind de ce au ales instituția dvs. sau oferind comentarii despre viața din campusul dvs., poate fi mult mai eficient în a implica potențialii studenți și pentru a oferi răspunsuri. la întrebările lor — și în cele din urmă poate duce la mai multe înscrieri.
Creați o impresie de durată. Un tur virtual poate fi la fel de simplu ca fotografiile care permit potențialilor studenți să vadă o imagine la 360 de grade a diferitelor locații din campusul dvs. sau poate fi o experiență captivantă care include tururi video narate, precum și link-uri către facilități, resurse din campus, media, etc. Un tur virtual care include diverse aspecte „asemănătoare jocurilor” este o modalitate distractivă de a implica potențialii studenți și de a le lăsa o impresie de durată despre instituția dvs. Mai mult, acea impresie de durată va încuraja publicitatea din gură în gură, ceea ce poate duce la creșterea numărului de cereri și înscrieri pentru școala dvs. (la urma urmei, când găsim ceva care ne place, avem tendința de a le împărtăși altora).
InnoVtour
Dacă sunteți interesat să dezvoltați un tur virtual pentru școala dvs., să ne conectăm.
0 Comments