fbpx

Există mai multe beneficii ale utilizării marketingului digital, cum ar fi eficiența acestuia pentru creșterea gradului de conștientizare a mărcii și generarea de clienți potențiali.

Iată alte șase beneficii ale utilizării marketingului digital.

„Unul dintre avantajele marketingului online este legat de efectul său favorizant, în special asupra întreprinderilor mici, deoarece internetul poate extinde acoperirea pe piață și eficiența operațională a întreprinderilor mici și mijlocii (IMM-uri)” (Todor, 2016)

Accesibil

Există foarte puține bariere în calea utilizării marketingului digital. Un computer sau un telefon mobil și o conexiune la internet sunt tot ce ai nevoie pentru a începe. Conturile de rețele sociale sunt gratuite, site-urile web au costuri reduse și există o mulțime de instrumente pentru a crea conținut de marketing gratuit la un preț mic.

Pentru întreprinderile mici, marketingul digital le permite să aibă o voce uneori mai mare online decât jucătorii mai proeminenți din industrie. De exemplu, blogging-ul cu conținut informațional și de înaltă calitate, plin de cuvinte cheie pe care clienții le caută, vă poate ajuta să depășiți concurenții mai mari în rezultatele căutării.

Eficient din punct de vedere al costurilor

Multe forme tradiționale de marketing pot fi destul de costisitoare, cum ar fi reclamele TV sau radio, panourile publicitare sau publicitatea tipărită.

Cu toate acestea, marketingul digital poate fi foarte ieftin în comparație. Unele companii pun mii de dolari pe lună în reclamele Facebook sau Google. Cu toate acestea, pentru multe companii, cheltuirea mai puțin de 100 USD pe lună va avea în continuare o prezență excelentă de marketing online.

Conținutul nativ de pe rețelele sociale este gratuit, blogging-ul este gratuit și puteți face o treabă destul de bună cu SEO gratuit, cu cunoștințele potrivite.

„Un aspect important este rentabilitatea investiției (ROI) din orice campanie de marketing digital. Pentru a înțelege ce este rentabilitatea investiției, trebuie să înțelegem care sunt obiectivele sau scopurile companiei, ce doresc ea să obțină dintr-o campanie de marketing digital și apoi să măsurăm aceste obiective.” (Todor, 2016)

Ușor de măsurat

Un beneficiu semnificativ al majorității activităților de marketing digital măsoară ROI (rentabilitatea investiției). Tehnologiile digitale, cum ar fi analiza site-urilor web și a rețelelor sociale, fac mult mai ușoară colectarea și analizarea datelor decât marketingul tradițional.

Datele sunt disponibile printr-un clic pe un buton. Aceste date includ numărul de persoane care v-au vizitat site-ul web, câte pagini au vizitat, cât timp au petrecut și ce a direcționat acești oameni către site-ul dvs.

Indicatorii comuni de performanță (KPI) includ:

  • Performanță generală, cum ar fi trafic, clienți potențiali, acoperire.
  • Bazat pe canal, cum ar fi site-ul web, blogul, rețelele sociale, motoarele de căutare.
  • Performanță bazată pe sursă, cum ar fi trafic direct, căutare organică, PPC și e-mail.
  • Performanța bazată pe campanie, cum ar fi generarea de clienți potențiali, ratele de clic și ratele de conversie.

Înțelegerea și analizarea și înțelegerea acestor valori permite unei firme să identifice tendințele și modelele în comportamentul clienților, să învețe cum clienții cercetează și consumă mărcile online.

Firma dvs. poate lua decizii mai informate cu privire la strategia dvs. de marketing și o poate optimiza prin prioritizarea canalelor de marketing care obțin rezultate mai bune.

Adaptabil

Multe dintre materialele de marketing online pot fi schimbate cu ușurință, ceea ce înseamnă că o firmă poate pivota continuu cu strategia sa. De exemplu, pot actualiza conținutul site-ului web, pot fi șters conținutul rețelelor sociale sau pot crea reclame noi Google sau Facebook.

De asemenea, puteți controla unde alegeți să vă cheltuiți banii, deoarece puteți urmări campaniile anterioare și puteți analiza ce a funcționat bine și ce nu.

Amprenta digitală

Cea mai mare parte a prezenței tale online va deveni disponibilă permanent. Clienții potențiali pot consuma informațiile pe o perioadă lungă de timp.

Spre deosebire de publicitatea TV sau alte forme de marketing cu un interval de timp limitat, conținutul dvs. din rețelele sociale și conținutul site-ului web vor fi disponibile până când îl ștergeți. Chiar și atunci, aceste informații pot fi disponibile în altă parte pe alte site-uri web.

Cu numărul mare de platforme de social media și alte oportunități de a partaja toate tipurile de conținut de marketing online, amprenta ta digitală poate deveni foarte mare.


Strategia de marketing digital

Când vine vorba de planificarea strategiei de marketing digital, începeți prin a identifica și defini obiectivele dvs. mai largi de afaceri. Este esențial să aveți o imagine clară a acestor obiective pe măsură ce vă creați strategia de marketing pentru a susține și atinge aceste obiective.

Utilizați o combinație de practici de marketing digital plătite și gratuite pentru a obține cele mai bune rezultate. O pagină de Facebook este excelentă, dar pentru a-și maximiza eficiența, publicitatea plătită este o necesitate. În centrul strategiei tale ar trebui să fie crearea de conținut online de calitate pentru a atrage și a converti clienți.

Faceți cunoștință cu Innovtour

Innovtour ajută companiile să-și redefinească operațiunile prin reducerea distanței ca o barieră în calea colaborării. Platforma noastră de colaborare la distanță la 360 de grade   permite utilizatorilor să se alăture  tururilor virtuale ,  instruirilor și  inspecțiilor  prin browser web sau dispozitiv VR.


0 Comments

Lasă un răspuns

Avatar placeholder

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *