fbpx

În 2022, a existat o mulțime de zgomot în jurul metaversului ca o modalitate de a crea experiențe de cumpărături captivante și captivante pentru consumatorii online, combinând tot ce este mai bun din magazin cu confortul online. 

Mergând mai departe, comercianții cu amănuntul vor continua să se concentreze pe crearea unor experiențe excepționale pentru cumpărătorii lor – în metavers, în retailul fizic și pe propriile canale digitale, cu noile tehnologii care deschid calea către modernitate și o relevanță sporită. În ciuda unei perspective economice incerte pentru 2023, un sondaj recent realizat de Boston Consulting Group a constatat că 60% dintre companiile de modă intenționează să-și crească investițiile în retail în tehnologie în anul următor – este doar o chestiune în ce investesc acele companii (Business of Fashion, 2022). ). Când se confruntă cu o recesiune, aproximativ 40% dintre consumatori declară că vor rămâne loiali mărcilor de la care cumpără în prezent, scăzând frecvența cumpărăturilor pentru a se potrivi noilor bugete (Statista, 2023).

Tehnologia emergentă de retail se concentrează pe combinarea și conectarea experiențelor de cumpărături fizice cu cele digitale și pe producerea unui model hibrid omnicanal de cumpărături care câștigă din ce în ce mai mult popularitate. Clienții apelează în medie la nouă canale pentru a comunica cu companiile – 78% au folosit mai multe canale în călătoria lor către cumpărător pentru a finaliza o achiziție (Salesforce, 2022). Potrivit unui sondaj global realizat de IBM și NRF, 25% dintre consumatori preferă să cumpere metoda hibridă ca principal model de cumpărături (NRF, ianuarie 2022). 

Prin noile inovații în tehnologia de vânzare cu amănuntul, mărcile sunt capabile să imite diverse fațete ale cumpărăturilor online în persoană și să asigure o tranziție fără fricțiuni între digital și fizic. Interfața magazinului virtual oferă o mulțime de caracteristici și detalii atente pentru a imita experiența de navigare offline, îmbunătățind experiența online pentru a fi eficientă, experiențială și personalizată.

Charlotte Tilbury , fondatoarea Charlotte Tilbury Cosmetics, a făcut ecou acest sentiment: „Prin lansarea acestui magazin virtual [Obsess], operăm cu adevărat ca o afacere omnicanal și oferim clienților noștri o experiență captivantă, la 360 de grade, oricând și oriunde intră în contact cu acestea. marca. Platforma Obsess ne-a permis să creăm fără probleme o modalitate rapidă, ușoară și personalizată de a cumpăra frumusețe, îngrijire a pielii și cadouri cu inovații digitale 3D care schimbă jocul.”

Obsess a dezvăluit cele mai importante tendințe emergente ale tehnologiei de vânzare cu amănuntul care permit mărcilor să-și îmbunătățească experiența de cumpărături omnicanal.

Facerea VR/AR accesibilă pentru consumatorul mediu

O tendință populară în tehnologia de vânzare cu amănuntul este utilizarea realității virtuale (VR) și a realității augmentate (AR). VR/AR permite mărcilor să ofere un element de imersivitate pe propriile site-uri și să crească interactivitatea cu produsele și mărcile pentru cumpărători. De la încercarea virtuală până la redările 3D ale produselor, clienții pot interacționa cu o marcă sau un produs fără a fi fizic într-un prag.

Utilizarea tehnologiei VR/AR în retail a crescut rapid în ultimii ani, alimentată de diferite iterații și cazuri de utilizare, pe măsură ce tehnologia continuă să se maturizeze. Piața AR în comerțul cu amănuntul, care acoperă segmente precum îmbrăcăminte, mobilă, produse alimentare și multe altele, a fost estimată să crească cu 9,24 miliarde USD în perioada prognozată între 2021 și 2026, 32% din această creștere provenind din America de Nord (Yahoo Finance, 2022) .

VR/AR îi ajută pe cumpărători să înțeleagă mai precis un produs înainte de cumpărare, de la vizualizarea 3D a produsului până la informații detaliate despre produse în medii contextuale. Permițând consumatorilor să vizualizeze cum arată, se simt și se potrivesc produsele înainte de cumpărare, scade ratele de returnare online și nemulțumirea generală a clienților. 

image

Header

Content Text

Obsess estompează linia dintre digital și fizic, permițând mărcilor și retailerilor să- și digitalizeze magazinele de vânzare cu amănuntul existente sau să creeze medii virtuale fantastice, bazate pe descoperire, care se pot cumpăra, care seamănă cu experiența de cumpărături offline folosind tehnologia VR/AR. Obsess permite mărcilor și comercianților cu amănuntul să creeze magazine virtuale cu o multitudine de funcții inovatoare care fac magazinele lor virtuale mai captivante și mai captivante, cum ar fi filtre foto, încercare virtuală, gamification, avatare de marcă și multe altele. 

Dublarea eforturilor de loialitate

Brandurile trebuie să stabilească puncte de contact eficiente cu potențialii clienți online și offline pentru a le câștiga atenția, afacerile și loialitatea. De asemenea, trebuie să se asigure că tranziția dintre digital și fizic este fără întreruperi. 71% dintre cumpărători au schimbat mărcile cel puțin o dată în ultimul an, consumatorii menționând oferte mai bune, calitatea produselor și serviciul pentru clienți drept trei motive principale pentru a explora mărcile concurente (Salesforce, 2022). Potrivit Twilio, 38% dintre cumpărători spun că vor cumpăra din nou cu o marcă dacă au avut o experiență bună, chiar dacă există opțiuni mai ieftine sau mai convenabile (Twilio, 2022). 

Mărcile și comercianții cu amănuntul au apelat la tehnologiile sociale pentru a consolida conexiunile cu consumatorii, pentru a construi încredere și pentru a oferi servicii semnificative pentru clienți. Tehnologia, cum ar fi chatboții, permite mărcilor să ofere sfaturi și să asiste cumpărătorii online, la fel cum ar face un asociat de vânzări în magazin; Cumpărătorii pot interacționa și conversa cu botul, punând întrebări înainte de a face o achiziție. 94% dintre clienți spun că o experiență excelentă de servicii pentru clienți îi face mai probabil să cumpere din nou (Salesforce, 2022). 

Magazinele virtuale oferă mărcilor posibilitatea de a-și prezenta nu numai produsele, ci și diversele servicii care anterior erau disponibile doar în persoană. Cu InnovTour, mărcile pot implementa funcții inovatoare care îmbunătățesc loialitatea clienților. Pe lângă capacitatea de a integra chatboți live cu experți în magazinele virtuale, mărcile și comercianții cu amănuntul pot, de asemenea, să îmbunătățească serviciile pentru clienți, oferind cumpărătorilor lor consultații individuale prin chat video și recomandări organizate prin chestionare și ghiduri de cadouri. Mărcile și comercianții cu amănuntul pot crește angajamentul și păstrarea mărcii prin intermediul caracteristicilor noastre virtuale de servicii pentru clienți. 

Utilizarea datelor primare pentru a crește personalizarea

Viitorul cumpărăturilor va fi din ce în ce mai personalizat. Consumatorii de astăzi se așteaptă ca companiile să poată înțelege și anticipa nevoile lor unice de cumpărături. Personalizarea întărește legătura mărcii dvs. cu cumpărătorii dvs. Atunci când mărcile nu îmbrățișează personalizarea, devin mai vulnerabile la eșec în fața concurenței – în special, în perioadele economice discutabile. 62% dintre consumatori sunt pregătiți să exploreze alte opțiuni și să-și anuleze loialitatea dacă un brand oferă experiențe nepersonalizate (Twilio, 2022). 

O experiență grozavă de cumpărături înseamnă că clienții tăi au șanse mai mari să cumpere mai mult, să fie mai loiali și să te îndrume către prietenii și familia lor. 88% dintre consumatori susțin că capacitatea unei companii de a oferi o experiență personalizată este la fel de importantă ca produsul sau serviciul său (Salesforce, 2022). Consumatorii cheltuiesc cu 34% mai mult în medie atunci când experiența lor este personalizată (Twilio, 2022). 

Un element esențial al personalizării sunt datele – date de înaltă calitate și în timp real – și capacitatea de a obține informații despre consumatori, respectând în același timp confidențialitatea consumatorului. 40% dintre companii consideră că obținerea de date exacte despre clienți este o provocare. În mod tradițional, companiile colectau date despre clienți prin intermediul unor terțe părți. Cu toate acestea, odată cu schimbările de reglementare în ceea ce privește confidențialitatea și deplasările de la „cookie-uri” de către giganții tehnologici, companiile apelează la date primare. Liderii de afaceri investesc în tehnologie pentru a gestiona mai bine datele clienților — 37% dintre mărci pretind că folosesc exclusiv datele primare în strategiile lor de personalizare (Twilio, 2022).

Magazinele virtuale sunt noi canale primare care permit mărcilor să colecteze un set vast de informații demografice și comportamentale valoroase ale clienților. Cu platforma de magazin virtual Obsess, mărcile pot evalua modul în care cumpărătorii se deplasează prin spațiile lor virtuale și pot face optimizări în timp real. Mărcile dobândesc o înțelegere profundă a interacțiunilor cu produse și conținut și pot lua decizii informate pe baza comportamentului consumatorilor, pentru a crea un magazin care este mai adaptat publicului lor. Informațiile despre comportamentul de cumpărături pot fi folosite pentru a crea experiențe extrem de personalizate în interiorul și în afara magazinelor virtuale. 

Concluzie

Consumatorul modern plasează experiența mai presus de orice altceva și se așteaptă la o experiență perfectă pe toate canalele și în diferite etape ale călătoriei cumpărătorului. Noua funcționalitate hibridă a crescut exponențial în ultimii ani, oferind soluții care eficientizează serviciile — sporind confortul și flexibilitatea cumpărătorilor. 

Trecând în 2023 și mai departe, mărcile vor continua să investească în tehnologii imersive care oferă experiențe îmbunătățite de cumpărături online pentru cumpărătorii lor, încorporând elemente găsite în cumpărăturile în persoană plus jocurile online și VR/AR. 

InnovTour

InnovTour

Vă mulțumim pentru că ați citit articolul nostru! Sperăm că ați găsit informații utile și interesante. Dacă sunteți în căutarea unor servicii profesionale în domeniul nostru de activitate, nu ezitați să nu ne contactați.

Citate:

Bain, M. (decembrie 2022). Cum să investești în tehnologie în timpul unei recesiuni . Afacerea modei.

Faria, J. (ianuarie 2023). Percepția consumatorilor asupra loialității mărcii în fața unei recesiuni în Statele Unite din august 2022. Statista.

NRF (decembrie 2022). Rata de returnări cu amănuntul în 2022 rămâne constantă la 816 miliarde USD.

NRF (ianuarie 2022). Consumatorii vor totul.

Salesforce (mai 2022). Ediția a cincea Starea clientului conectat .

Segment (iunie 2022). Starea personalizării. Twilio.

Yahoo Finance (decembrie 2022). Dimensiunea pieței de realitate augmentată va crește cu 157,21 miliarde USD: o creștere de 37% provine din America de Nord.


0 Comments

Lasă un răspuns

Avatar placeholder

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *