Aceste sfaturi vă vor ajuta să vă promovați afacerea cu tururi 360 fără a vă încorda bugetul sau resursele. Primul pas al marketingului este să faceți cuvântul. Cu cât sunt mai mulți oameni care știu despre afacerea dvs. cu tururi 360, cu atât va fi mai bine pe termen lung. Când sunteți abia la început sau vremurile sunt grele, poate fi dificil să găsiți resursele pe care să le cheltuiți pentru diverse strategii de marketing.
Din fericire, există mai multe moduri prin care vă puteți comercializa serviciile de turism 360 fără a pompa sute (sau mii) de dolari în reclame plătite (adică Google Ads, reclame Facebook, postări sponsorizate pe Instagram etc.). Următoarele cinci metode nu vor costa nici un ban și vă vor ajuta să vă creșteți expunerea afacerii.
1.0 Utilizați Compania Mea Pe Google
Primul pas pentru a vă comercializa gratuit afacerea cu tururi 360 este să vă asigurați că utilizați Compania mea pe Google. Compania mea pe Google este un instrument gratuit care vă permite să adăugați lista companiei dvs. în rezultatele căutării, astfel încât oamenii să vă poată găsi cu ușurință atunci când caută anumite cuvinte cheie legate de afacerea dvs. De exemplu, dacă cineva dorește un tur virtual al casei sale, ar putea să introducă „Tururi virtuale” în Căutarea Google și să vadă toate companiile din apropierea locației sale care oferă aceste servicii.
Compania mea pe Google permite, de asemenea, utilizatorilor care și-au adăugat înregistrarea companiei prin GMB (din nou, aceasta este gratuită) acces la funcții suplimentare, cum ar fi înregistrări îmbunătățite și recenzii de la clienții care este posibil să fi folosit deja serviciul dvs.
2.0 Optimizați-Vă Site-Ul De Afaceri
Site-ul dvs. este unul dintre cele mai importante atuuri pe care le aveți în marketingul afacerii dvs. Asigurați-vă că are un design curat și simplu, care prezintă în mod vizibil cele 360 de tururi pe care le aveți la dispoziție.
De asemenea, este important ca site-ul dvs. să fie ușor de navigat, deoarece clienții vor dori să poată face acest lucru
găsiți rapid și ușor ceea ce caută. Un design receptiv face posibil ca utilizatorii de pe orice dispozitiv – computer desktop, tabletă sau smartphone – să vă acceseze site-ul cu ușurință. Aceasta înseamnă că site-ul tău web va arăta bine, indiferent unde sau cum îl folosesc clienții.
- Asigurați-vă că este compatibil cu dispozitivele mobile.
- Asigurați-vă că este optimizat pentru motoarele de căutare.
- Trimiteți adresa URL la toate motoarele de căutare populare (de exemplu, Google, Bing, Yahoo!, Ask.com
- Asigurați-vă că aveți cel puțin un buton CTA (îndemn la acțiune) pe fiecare pagină. Un exemplu de CTA este acela de a avea un buton „Rezervați acum” pe fiecare pagină (sau pe antet și/sau subsol) care trimite către pagina de contact.
Există sute de videoclipuri YouTube disponibile pentru a afla cum să îți optimizezi site-ul web gratuit, astfel încât să nu fii nevoit să angajezi un dezvoltator web.
3.0 Partajați-Vă Tururile 360 Pe Rețelele Sociale.
Pentru a vă asigura că tururile dvs. 360 sunt distribuite pe rețelele sociale , va trebui să utilizați cel puțin Facebook, Twitter și Instagram.
Puteți folosi hashtag-uri pentru a ajuta oamenii să vă găsească munca – cel puțin cinci sau șase hashtag-uri diferite în fiecare postare, astfel încât oamenii să le poată căuta cu ușurință. Încercați „ #360tour ” de exemplu sau „ #virtualtour ” dacă preferați ceva mai unic. De asemenea, ajută să adăugați un îndemn la acțiune (CTA) la sfârșitul fiecărei postări, care îi direcționează pe oameni înapoi către locul unde pot rezerva un tur direct cu dvs.: „ Rezervați-l acum! (legătură)”.
4.0 Utilizați Paginile De Destinație
Puteți optimiza conversiile utilizând o pagină de destinație legată de site-ul dvs. web pentru a oferi utilizatorilor un rezumat al celor mai importante informații (de exemplu, descrierea afacerii, servicii) și unele dintre cele mai bune exemple de tur virtual, urmate de cel puțin unul sau două CTA. pe aceeasi pagina.
De asemenea, puteți crea oportunități de conversie suplimentare prin crearea unor pagini de destinație special concepute pentru fiecare produs enumerat în categorii precum „Tururi virtuale pentru imobiliare”, Tururi virtuale pentru mașini” sau „Tururi virtuale pentru hoteluri și stațiuni”. Puteți atribui link-urile pentru fiecare segment de piață către pagina de destinație relevantă în diferite postări pe rețelele sociale și postări de blog.
5.0 Utilizați Platformele De Social Media
Platformele de social media vă oferă capacitatea puternică de a vă conecta cu clienții existenți și potențiali, de a vă împărtăși munca și de a crește expunerea afacerii la nivel global. De asemenea, vă oferă o oportunitate de a crea gratuit un backlink către site-ul dvs. de pe un site de calitate și vă oferă șansa de a vă crește organic clasamentul căutării.
Următoarele sunt exemple de platforme de social media la care merită să vă înscrieți, chiar dacă afișați doar câteva dintre ele (de exemplu, Instagram, Twitter și Google+) pe site-ul companiei dvs.
- Compania mea pe Google
- YouTube
- TIK-TOK
- Tumblr
6.0 Creați Un Blog
Când vine vorba de blogging, ar trebui să scrii despre ceea ce știi. Așadar, blogul tău ar trebui să fie despre tururi virtuale, beneficii, industria ta țintă și alte subiecte care vor adăuga valoare pieței tale țintă.
Asigurați-vă că utilizați cuvinte cheie relevante pentru piața dvs. țintă și serviciul pe care îl furnizați pentru a vă îmbunătăți în mod organic clasarea site-ului. De exemplu, dacă piața dvs. țintă caută „tururi virtuale pentru proprietăți imobiliare”, ați putea publica un articol cu acesta ca titlu (și expresia cheie de concentrare) și apoi să vindeți beneficiile tururilor virtuale pentru imobiliare pe parcursul articolului.
De asemenea, puteți contacta alte bloguri de afaceri și din industrie pentru a oferi „postări pentru oaspeți” în schimbul unui backlink către site-ul dvs. web sau o anumită pagină de destinație.
Pentru mai multe informații despre activitatea de fotografie imobiliară și tururi virtuale, vă rugăm să vizitați Clubul fotografilor imobiliari.
Cauți și mai multă inspirație? Citiți articolul nostru despre „ Cum să obțineți mai multe oportunități imobiliare prin turul virtual ”
0 Comments